Meubels uitgezocht, afspraak gemaakt voor inruil oude meubels. Akkoord gemaakt en daarna wachten op levering, we werden vroegtijdig gebeld om een afspraak te maken voor bezorging.

Gewoon goed

We hebben geen klachten over de geleverde goederen. Op de eerste bestelling hebben we wel lang moeten wachten maar de tweede bestelling was er boven verwachting heel snel. Dus alles oké.

Goed behandeld

Beste Mensen. . Hierbij hebben we een vraag kan de bank misschien lager worden gezet hij is te hoog voor ons. In de winkel was hij volgens ons lager. Vr Gr Fam Bolink.

samenwerking tussen klant en verkoop.

In alle keren dat ik zaken met woonwinkel Frits Vos heb gedaan is dit tot volle tevredenheid verlopen. Klantvriendelijkheid, hulpvaardigheid en het meedenken met de wensen van de klant staan voorop waarbij de serviceverlening uitstekend is.

Toppie!

Super mooie winkel, en veel keuze. Leuk personeel. En de bezorgers helemaal top, gingen erg voorzichtig met de meubels om, en ons huis.

Het kan niet beter, zeer tevreden!!

Tijdens het uitzoeken van de bank zijn wij deskundig geholpen. Ook toen wij een week later de kussens uitzochten, weer fantastisch geholpen. En tijdens de bezorging kon het niet beter, goede service. Zeer tevreden daarom een dikke tien.

Een woord is genoeg, GEWELDIG.

Een heerlijke winkel, waar je "gewoon" wordt geholpen, koffie wordt aangeboden en een zeer uitgebreid advies wordt gegeven. We hebben nog iets nodig en gaan gegarandeerd weer terug.

Correct goed af geleverd

Voor herhaling vatbaar

goed en snel

we werden goed ontvangen en goed geholpen

hebben wij als goed ervaren

klantvriendelijk en goede servise niks op aan te merken.

Perfecte service en uitleg

Zeer goede ervaring

Prima, aanrader!

UItstekende service, ze doen wat ze beloven en ook de informatieverstrekking is goed. Vriendelijk personeel, ook de bezorging was top en aardige bezorgers.

prima goede service

Goede service en kwaliteit.

Wij hebben een bankstel gekocht. De verkoopster was heel vriendelijk en dacht goed met ons mee. De bezorgers die de bank kwamen brengen waren ook erg netjes en vriendelijk. Zeker een aanrader en wij komen hier zeker terug!

Veel keus in de winkel en goede service

Geen goede service

Stoelen waren snel de poten stuk.laten repareren naar 1.5 maand pas klaar door dat je er na toe belde voor ze langs komen.de poten van 2 stoelen kregen blaasjes.niet goed gespooten Laten repareren weer zo lang wachten weer gebeld .nog een stoel die gelast moest worden. weer gebeld .zou terug gebeld worden .de volgende dag stond de stoel bij ons achterhuis. Poort was los .poten beschadigd.moe wordt je ervan. En weer bellen .nog niks gehoord.

Graag wat verkopen, maar heel slechte service.

Een mooie stoel gekocht, plus nieuw bankstel. Stoel is nie goed is iemand wezen kijken . Met als resultaat je word hier over terug gebeld, ma mooi nie dus. Komt ook nog eens bij de bank zakt nu al door, wij hopen dat er gauw is iemand aan komt, en maat regel treft. BVDw

Tegen gevallen

Voorheen was dit een fijne winkel en gingen we er met plezier naar toe. Helaas is de service en klantvriendelijkheid achteruit gegaan,wat we erg jammer vinden! De man die aan huis kwam opmeten was overigens wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Heel fijne woonwinkel met prima personeel zowel in de de winkel als uitvoerendnd

Goede afspraken en nette service

Keurig geholpen bij de keuze

In de winkel perfect geholpen bij het maken van de keuze. Bij aflevering vriendelijk personeel. Schade wordt goed afgehandeld

de afspraken die gemaakt zijn worden na gekomen.

ruime keuze goed advies goede afspraken

Top winkel

Fijne winkel super personeel

Geweldige winkel met goed en leuk personeel.

Hele fijne gezellige winkel.

Goeie service

Goed geholpen en goede uitleg over de meubels

Hoofdweg 185 7676AD Westerhaar-vriezenv wijk