Gedegen goed

Fijne winkel wordt altijd goed geholpen

Mooie winkel, prachtige collectie en heel vriendelijk personeel!

Na het uitkiezen van een mooie stoel, mocht ik een showmodel een week op proef uitproberen! Geweldig!

prettige behandeling en goede service

goede voorlichting over de meubelen en onderhoud van de meubelen. de meubelen werden op de afgesproken tijd geleverd en op de plaats gezet. vriendelijke en behulpzame mensen zowel in de winkel als bij de bezorging.

Prima mensen die doen wat ze zeggen!

Na goede uitleg hebben wij meubelen gekocht die inmiddels thuis staan. We konden onze oude meubelen retourneren. We zijn dus dik tevreden en bevelen dit bedrijf zeker aan.

geweldig

vriendelijk goede uitleg

Uitstekend bedrijf .

Deskundig personeel,deskundig advies . In een woord " geweldig

Prettig en vakkundig geholpen.

Komen afspraken correct na. Zijn vriendelijk en correct.

Goede klant vriendelijk

Goede advies en klant vriendelijk

nog niet opgelost

Klacht over stoel 1 jaar terug gemeld. Binnenkort komen ze de stoel repareren, hoop ik.

Goed geholpen met het uitzoeken van de meubels

Zeer goeie ervaring

Goede service en zeer vriendelijk personeel.

Goede service in de woonwinkel. Zeer vriendelijk geholpen. Ook de mannen die de meubels kwamen bezorgen waren top.

prima zaak en altijd fijn geholpen

Ik kan deze zaak bij iedereen aanbevelen.wij zijn 100% te vreden..

Door de ouders en nu door de dochter en zoon , goed behandeld en geholpen

Een goede binnenkomst. Word heel vriendelijk geholpen. Er is goede uitleg. En altijd een bakkie koffie of thee. Wij komen al jaren bij jullie. Groetjes van Albert en Leidy

Gewoon goed

Aflevering volgens afspraak en geen gezeur.

Goede service, goed advies

Prima!

wij komen al jaren bij Frits Vos.En zijn zeer tevreden .

Ze zijn klantvriedelijk,en komen afspraken goed na.

Probleemloos

Exacte levertijd, gebracht zoals afgesproken

Als je koopt ben je goed

Als een klant klachten heeft dan laten ze jou zitten Ik had jullie als ondernemer alles gegund ook mijn complete inboedel Maar naar mijn ervaring met de hoekbank zag ik daarvan af uiteindelijk is het opgelost Maar erg vriendelijk behandeld werden wij niet meer We moesten in de winkel komen om ons doel duidelijk te maken en we de bank niet accepteerde in deze staat Dit had normaal opgelost kunnen worden als jullie je woord bij de daad hadden gevoegd

Na veel winkels hebben bezochtkwamen we bij Frits Vos we voelden ons direct thuis,kregen goed advies. Wat ons direct opviel dat je niet direct een bedrag moest aanbetalen waar tref je dat nog alleen daarom gaan we niet meer naar een ander heen en het aanbod staat ons aan. Rij een eindje om om daar te kijken

Fijne winkel goed geholpen .

Prima personeel met kennis van zaken en prima service.

komen zeker de volgende keer weer

goede bediening en service.

Geweldige winkel met goede service!

Fijne winkel,goede service, vriendelijk personeel!