Prima lessen, ontspannen sfeer, maar vol passie om er met elkaar een fijne dansavond van te maken!

Dans nu al 10 jaar bij Violetta en het is nog steeds iedere week een feestje. De professionele docenten weten mij steeds te inspireren en uit te dagen om net dat stapje extra te doen. Ze nemen de tijd om de passen en bewegingen uit te leggen, maar kunnen gelukkig ook de vaart erin houden zodat het voor iedereen jong of zoals ik, wat ouder een goede, uitdagende en haalbare les is! Ik hoop dat ik zo lang kan blijven dansen bij Balletstudio Violetta!

Hele fijne omgeving waar je jezelf kan zijn en op je eigen tempo kan dansen! De workshops en voorstellingen zijn ook heel leuk om mee te maken.

Goede sfeer en leuke lessen

Goede lessen, gezellige sfeer ! Alleen jammer dat de locatie is veranderd, maar dat was overmacht.

Al ruim 10 jaar dansplezier!!!

Al vanaf de oprichting dans ik met veel plezier bij Balletstudio Violetta. We hebben inmiddels al op 3 verschillende locaties gedanst, maar de kwaliteit van de lessen is onverminderd. Er is oog voor ieders kwaliteiten en beperkingen. Ook als je meerdere dagen in de week wilt dansen, biedt de balletstudio genoeg mogelijkheden. Zo volg ik zelf zowel lessen voor klassiek ballet als moderne dans. De balletstudio zorgt buiten de reguliere lessen ook voor inspirerende workshops. Hiervoor worden gastdocenten uitgenodigd die weer iets kunnen bieden buiten de reguliere lessen om (soms zelf uit het buitenland). Ook is het mogelijk om mee te doen met mooie samenwerkingsverbanden voor optredens. Onze artistiek leider onderhoudt contacten binnen de culturele wereld en zorgt zelf op internationaal niveau voor netwerken en up-to-date blijven door lid te zijn van de International Dance Council Unesco. Ik geniet van de gemoedelijke sfeer onder elkaar, waarbij iedereen graag met dansen bezig is. Dit maakt dat ik mij ook al wat jaartjes graag vrijwillig inzet voor de studio, bijvoorbeeld tijdens de optredens van de studio zelf. Als je graag danst en dat van getalenteerde en gediplomeerde docenten wilt leren, dan moet je bij balletstudio Violetta zijn!

Professionele en gezellige dansschool!

Al meer dan 5 jaar dans ik met veel plezier bij Balletstudio Violetta! Het begon met 1 uur dansen in de week, maar dat werden er al snel 3! De balletlessen die ik volg worden gegeven door Anne-Marie. Ze weet wat ik kan en geeft daar professionele ondersteuning bij. De dansers onderling hebben we het erg gezellig! Maakt niet uit welk niveau je hebt, je bent hier altijd welkom!

Goede ter zake kundige docenten,geweldig Sfeer.

Mijn ervaring is al veel jaren hetzelfde Fijne goede balletlessen,pilateslessen en body harmonie. Veel extras zoals bezoek aan theater en extra lessen van gastdocenten

Goede begeleiding, Persoonlijke aandacht, Professionele dansdocente

Altijd les op persoonlijk niveau, maar wordt ook gestimuleerd om een stap naar een hoger niveau te zetten. Docenten hebben kennis van zaken evenals er sprake is van een blessure. Lessen zijn altijd creatief en er wordt ingespeeld op de wensen van de cursisten.

Goede lessen en een gezellige sfeer

Anne-Marie is een goede dansdocent en de sfeer is gezellig.

Over Balletstudio Violetta

Dansen is niet alleen leuk, het houdt je ook gezond en fit. Of je nu twee linkervoeten hebt of een fantastisch ritmegevoel: iedereen kan dansen. Je kunt bij ons danslessen volgen, maar ook speciale programma's en auditie doen voor onze compagnie. Hoe dan ook, de voetjes gaan in elk geval van de vloer.