Professionele en gezellige dansschool!

Al meer dan 5 jaar dans ik met veel plezier bij Balletstudio Violetta! Het begon met 1 uur dansen in de week, maar dat werden er al snel 3! De balletlessen die ik volg worden gegeven door Anne-Marie. Ze weet wat ik kan en geeft daar professionele ondersteuning bij. De dansers onderling hebben we het erg gezellig! Maakt niet uit welk niveau je hebt, je bent hier altijd welkom!

Goede ter zake kundige docenten,geweldig Sfeer.

Mijn ervaring is al veel jaren hetzelfde Fijne goede balletlessen,pilateslessen en body harmonie. Veel extras zoals bezoek aan theater en extra lessen van gastdocenten

Goede begeleiding, Persoonlijke aandacht, Professionele dansdocente

Altijd les op persoonlijk niveau, maar wordt ook gestimuleerd om een stap naar een hoger niveau te zetten. Docenten hebben kennis van zaken evenals er sprake is van een blessure. Lessen zijn altijd creatief en er wordt ingespeeld op de wensen van de cursisten.

Goede lessen en een gezellige sfeer

Anne-Marie is een goede dansdocent en de sfeer is gezellig.

Over Balletstudio Violetta

Dansen is niet alleen leuk, het houdt je ook gezond en fit. Of je nu twee linkervoeten hebt of een fantastisch ritmegevoel: iedereen kan dansen. Je kunt bij ons danslessen volgen, maar ook speciale programma's en auditie doen voor onze compagnie. Hoe dan ook, de voetjes gaan in elk geval van de vloer.