Goede service, klant vriendelijk, echt aan te raden

Super kapsalon ! Kom er al jaren, zelfs al woon ik niet meer in de buurt neem ik de moeite om naar Woudenberg te rijden. Omdat er naar je geluisterd word als klant, er is altijd advies als dat nodig is, je krijgt er wat je vraagt. Zeker aan te raden !

• Behandeling: Haarverzorging

Zeer ervaren en kundig personeel

Mijn ervaring met de kapsters van Petit Maison zijn zeer prettig. Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant, zo nodig een deskundig kleuradvies. Geen verkoop praatjes van producten en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Behandeling: Haarverzorging

Goede service, prima qua klant vriendelijkheid en advies.

Ik kom al jaren bij jullie als klant en ben dik tevreden!

• Behandeling: Haarverzorging

Vakkundig, vriendelijk en zeer betrokken.

In een gezellige huiselijke sfeer je haar laten verzorgen door vriendelijke en vakkundige dames, die altijd belangstellend zijn en tijd hebben. Voelt goed, geeft een warm gevoel.

• Behandeling: Haarverzorging

Fijne kapsalon waar elk bezoek weer een klein feestje is.....

Al jarenlang goede ervaring en er wordt goed geluisterd naar de wensen en krijg er eerlijk antwoord op. Goede kapsters met voldoende ervaring.

Persoonlijk en professioneel!

Fijne kapsters, goede behandelingen!

Zie hieronder

Geweldig en betrokken en vriendelijk personeel , een kapsalon waar het ontspannen vertoeven is.

• Behandeling: Haarverzorging

vriendelijk, op tijd werkend, deskundigheid, prettige sfeer

Al vele jaren zeer vertrouwd. uitstekend, samenwerkend team.

goed en kwaliteit

Fijne salon met aardige kapsters. Mijn kapster vind ik super fijn!

• Behandeling: Haarverzorging

Fijne sfeer en een goede behandeling

Al vele jaren kom ik in de salon. Heb meerdere kapsters gehad. En tenslotte bij Linda gekomen en gebleven.

• Behandeling: Haarverzorging

Goede service, vakkundig en vriendelijk personeel!

Zeer tevreden!

• Behandeling: Haarverzorging

Een heel gezellige en zeer goede uitstraling en hele fijne en gezellige kapsters.

Fantastisch!

Een geweldig fijne kapsalon. Alle medewerkers zijn vakkundig en zeer vriendelijk. Bovendien heeft deze kapsalon een super strakke planning!

Zie onderstaande

Er wordt professioneel gewerkt . Maar de sfeer is erg gezellig . En klant vriendelijk

Fijne kapsalon!

Leuke kapsters Fijne producten Verstand van zaken

Prettig geholpen,gezellig personeel.

Ik ben al jaren zeer tevreden

Over Kapsalon Petit Maison

Kapsalon Petit Maison neemt graag de tijd voor u. Daarom werken onze stylistes alleen op afspraak. Heeft u een voorkeur voor een hairstyliste? Vul het contactformulier in of bel 033 - 2863555 voor het maken van een afspraak.