Zie hier onder

Zeer vriendelijke en kundige mensen , het is er gezellig , ga er elke week heen, ze zijn een stukje van mij geworden. Top!!!!!

Altijd naar wens

Ik kom hier al mijn hele leven en ben elke keer weer erg tevreden met het resultaat. Ook de kantvriendelijkheid is uitstekend, voel mij hier erg welkom.

• Behandeling: Haarverzorging

Gezellige en gemoedelijke sfeer, goede service

De gezellige en gemoedelijke sfeer in een prima lopende kapsalon met een goede service zijn voor mij van groot belang Ik geef 4 sterren voor mw. van de Walle en haar vriendelijke en belangstellende team. Als er een doeltreffend middel wordt gevonden tegen mijn pluizige haar aan de linker kant zal het zeker 5 sterren worden. Misschien is er een product van een ander merk dat helpt ? ps. ook mijn moeder bezocht deze kapsalon al.

• Behandeling: Haarverzorging

Goede service, vriendelijk personeel.

Je weet wanneer je favoriete kapster werkt. Ik vind het fijn om een vaste kapster te hebben. Ze weet hoe ik het wil, ik heb nogal dun/piekerig en erg steil haar en dat is lastig. Meestal kun je wel terecht op, de dag dat jij wilt. Wel op tijd bellen natuurlijk. Persoonlijke benadering.

• Behandeling: Haarverzorging

de kapper van Woudenberg voor mij!

prima service, goed producten en altijd prima resultaat

• Behandeling: Haarverzorging

Goede service en een gezellige sfeer.

Prima: een moment voor mezelf en mijn haar is weer uitstekend verzorgd!

• Behandeling: Haarverzorging

Gezellig en professionele mede werkers

Een goed gesprek en goed knippen

• Behandeling: Haarverzorging

Ik kom al heel lang in de kapsalon en ben tevreden over de behandelingen!

Mijn ervaringen zijn positief!

Ik ben al meer dan 35 jaar een tevreden klant

Dat zegt genoeg !!

• Behandeling: Haarverzorging

Vriendelijk personeel en goede service.

Al vele jaren klant bij Petit Maison. Altijd op tijd en prettig geholpen. Hoop dat Petit Maison nog vele jaren mag bestaan.

• Behandeling: Haarverzorging

Aardige kapsters, rustige, prettige sfeer, redelijke prijze en op loopafstand van mijn huis, kortom

mijn ideale kapsalon!

Prima, vriendelijke ervaren kapsters

We worden altijd keurig en netjes behandeld

• Behandeling: Haarverzorging

vriendelijk personeel, goede service en je hoeft zelden te wachten.

Ze gebruiken goede produkten, er hangt een goede sfeer en er is altijd koffie of thee met wat lekkers!

goede ervaringen:))

zeer positief! medewerkers zijn erg vriendelijk, goede sfeer wordt ervaren, rustige omgeving, goed advies en er wordt geluisterd naar de wensen van de klant! ga zo door!

Klantgericht, vriendelijk en gezellig

Ben meer dan dertig jaar klant dat zegt genoeg denk ik.

• Behandeling: Haarverzorging

In alle opzichten ben ik zeer tevreden.

Mijn ervaring is, dat het gehele personeel er altijd op gericht is vriendelijk, deskundig en betrokken op de cliënt bezig te zijn.

• Behandeling: Haarverzorging

Vriendelijke ontvangst en netjes geknipt

Al jaren vaste klant wordt vriendelijk ontvangen en een gezellig praatje. Er wordt geluisterd naar wat je wil wat betreft je kapsel

• Behandeling: Haarverzorging

Buitengewoon correct en plezierig naar jongeren en ouderen.

Buitengewoon correct en plezierig naar jongeren en ouderen. Geen geroddel waar veel kapsalons nogal om bekend staan.

• Behandeling: Haarverzorging

Goede service en betrouwbaar.

Alle behandelingen gaan in overleg. Kapsters zijn zeer vriendelijk, beleefd en betrouwbaar. Ik kan iedereen aanbevelen naar deze prettige kapsalon toe te gaan.

• Behandeling: Haarverzorging

vriendelijk personeel en altijd tevreden over mijn kapsel.

ik ga graag naar de kapsalon .

• Behandeling: Haarverzorging

Altijd weer een feestje om een kappersbeurt te krijgen

Nette verzorgd kappersruimte. Medewerkers vriendelijk, behulpzaam en keurig verzorgde kapsels naar wens klant. Afspraken keurig op tijd.

Gezellig en deskundig

Mijn ervaring is dat de vrouwen die er werken hart voor de zaak hebben. Opvallend vind ik het geduld met ouderen, zij zijn ook welkom.

Is altijd goed

Prima, geen klachten Vriendelijk personeel

• Behandeling: Haarverzorging

Deskundig advies en heel gezellig personeel.

Deskundig advies en heel gezellig personeel.

Goede service, vakbekwaam

Kom er veel jaren en weinig personeelsverloop. Dat is een goed teken.

Over Kapsalon Petit Maison

Kapsalon Petit Maison neemt graag de tijd voor u. Daarom werken onze stylistes alleen op afspraak. Heeft u een voorkeur voor een hairstyliste? Vul het contactformulier in of bel 033 - 2863555 voor het maken van een afspraak.