Bouw goed uitgevoerd, communicatie minder.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Huis goed en op tijd opgeleverd

Wij zijn zeer te spreken over de kwaliteit van ons huis. Zeer weinig restpunten gehad bij oplevering en we wonen met plezier in het huis. Communicatie over het afhandelen van de restpunten mag wel wat beter. Dit moest steeds vanuit ons opgevolgd worden.

Zeer prettig/helder!

Zeer deskundigen klantvriendelijk

Prima aannemer. Goed overleg

Tot nog toe gaat alles goed, maar alleen de palen zitten nog maar in de grond

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Geen commentaar

Geen commentaar

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Komen afspraken niet na en na oplevering blijft het oppakken van opleverpunten uit. Communicatie beneden peil en nemen de koper niet serieus en zien het eerder als een lastpost als een klant

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer Weber, We betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over de gang van zaken bij Kroon & de Koning. Deze week zal een van onze collega's contact met u opnemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Kroon & de Koning Manon van Dongen

Degelijk advies en uitvoering in de voorfase, desinteresse in de nafase

Ik ben erg tevreden over de kennis van de begeleiders van K&K, met name in het voortraject. In het traject na de oplevering werd er op wat automatische emailreacties na niet meer adequaat gereageerd. De voorzorg is goed van K&K maar de nazorg laat te wensen over.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

al met al positief

communicatie vanuit oogpunt klant is key.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed gebouwd . communicatie kan beter

Kopersbegeleiding is beneden verwachting. Je hoort dingen vaak erg laat en te vaak wordt er verscholen achter aan de tekeningen kunnen geen rechten worden ontleend. Oplevering was wel sneller dan verwacht en de bouw is met 20 restpuntjes goed te noemen. Het nadeel is dat je nergens de status van de opleverpunten kan vinden. We hebben een prima uitvoerder op de bouw. Hopelijk worden de restpunten snel verholpen

Slecht

Jammer dat door het getouwtrek al je enthousiasme word afgenomen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Nederlof, We betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over de gang van zaken bij Kroon & de Koning. Deze week zal een van onze collega's contact met u opnemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Namens Kroon & de Koning Sandra Verhoeven

Matig

Slechte communicatie naar koper toe tijdens bouw, eigen gewoon geen tenzij wij zelf mailde over bepaalde dingen. Voor de recht wanneer je na oplevering een klacht indient duurt en duurt het voor dat het opgelost word. En dan nog de manier waarop het opgelost word. Totaal ontevreden over kroon de koning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Meijlink, We betreuren het zeer dat de communicatie en het afhandelen van servicepunten niet naar tevredenheid is gelopen. Deze week zal een van onze collega's contact met u opnemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Namens Kroon & de Koning Manon van Dongen

Wij zijn tevreden

Het is een mooie wijk geworden. We hebben een prachtig huis!

Erg tevreden

Prachtig nieuw huis voor ons geleverd en goede begeleiding... Tevreden!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

Goede bouwer

Mooie wijk neergezet zeer leefbaar

Vanwege omstandigheden moeilijke beoordeling

Als bovenstaande

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Netjes

Punten netjes verbeterd en duidelijke communicatie tijdens de bouw.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

woning zag bij oplevering er schoon uit

Tevreden met mijn nieuwe woning.

zeer prettig

erg mooi kwalitatief zeer goed huis geleverd gekregen

Goede ervaring.

Altijd te woord staan, snelle afhandeling en problemen goed opgelost.

?

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

We hebben een kwalitatief goed huis, maar de informatievoorziening en klantgerichtheid kan beter

Prettige en snelle aanemer

De woning was ruim op tijd klaar zonder opleverpunten, alles zag er strak en netjes uit en we genieten nog steeds van ons huis.

SLECHTE KWALITEIT!!

LAAT NOOIT JE HUIS DOOR DIT BEDRIJF BOUWEN OF RENOVEREN!! Dit bedrijf levert GEEN kwaliteit. De service afdeling is belabberd. Wanneer er weer eens iets slecht afgeleverd is en gerepareerd moet worden, wordt dit weer slecht afgeleverd waardoor het probleem niet verholpen is. Meerdere buren hebben lekkages in hun woning. Grond verzakt. Slecht verfwerk. Een huis wordt opgeleverd zonder vlakke vloer. De serviceafdeling geeft aan dat zij niet de verantwoordelijke partij zijn en noem maar op. Al met al wil ik iedereen behoeden voor deze problemen en begin hier niet aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste, Wij betreuren het zeer dat diverse punten voor uw gevoel nog niet naar tevredenheid zijn opgelost. Ik kom graag met u in contact om de details hierover te bespreken. Zou u uw contactgegevens via HOOMCTRL aan ons door willen geven? Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Namens Kroon & de Koning Manon van Dongen

Redelijk

Niet zon beste communicatie