Kroon & de koning hebben een mooi woning opgeleverd.

We hebben goed kunnen communiceren met Manon die vervolgens het contact had met de bouw. We hadden weinig oplever punten de puntjes die we hadden werden direct opgelost. Erg prettige ervaring.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Edwin en Edith, Dankjewel voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren. Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Sandra en Manon

Prettige samenwerking in de zin van bouw en oplevering

We hebben we prettige samenwerking ervaren met de kroon & koning. Regelmatig op de hoogte gehouden van stand van zaken. Helder in de prognose dus strak en geen loze beloftes. Top.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Kamal, Dankjewel voor jullie mooie review! De inzet vinden we vanzelfsprekend, je koopt tenslotte niet elke dag een nieuw (t)huis. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren. Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Sandra en Manon

We hebben een schitterend huis waarbij we geen zorgen hadden over de communicatie en de bouw.

Wij hebben Kroon & de Koning als een prettig en deskundig aannemer ervaren. Vooral de kopersbegeleiding waarmee wij voornamelijk contact hadden (Sandra & Manon) zijn we zeer over te spreken. Deze dames deden altijd een stapje extra voor ons als we iets wilden en niets leek te veel. Wat betreft het bouwen hebben we een mooi huis opgeleverd gekregen met een goede nette afwerking.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Renee en Remco, Dankjewel voor jullie hele mooie review! De inzet vinden we vanzelfsprekend, je koopt tenslotte niet elke dag een nieuw (t)huis. Fijn om te horen dat jullie dat zo hebben ervaren. Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Sandra en Manon

Niet duidelijke wat hier moet! (behalve dan dat het verplicht is)

Niet duidelijke wat hier moet! (behalve dan dat het verplicht is)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Als je op zoek bent naar een betrouwbare partij voor het bouwen van een kwalitatief hoogwaardige nieuwbouwwoning waarbij je tijdens iedere stap in de bouwproces nauwkeurig op de hoogte wordt gehouden is Kroon & de Koning een uitstekende keuze. Vakwerk!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Fabian, Bedankt voor het mooie compliment en we wensen jullie nog veel woonplezier. Met vriendelijke groet, Manon en Sandra

Erg tevreden

Graag wil ik in het bijzonder Manon en Sandra danken voor het meedenken gedurende het project. Ons huis had een aantal uitdagingen wat betreft het plaatsen van de keuken, Zij hebben ons gedurende het traject bijgestaan en gerichte oplossingen geboden. Ook hebben zij ondanks de coronagolven altijd de beschikbaarheid en de bereikbaarheid als servicedesk getoond. Het verdient een groot compliment en een pluim voor hun werkzaamheden!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Lennart en Lucinda, Wat een mooi compliment hebben wij gekregen van jullie, bedankt hiervoor. We hebben geprobeerd jullie zo goed mogelijk te begeleiden tijdens het bouwproces ondanks de corona maatregelen. Dat is ook ons werk maar het is toch heel leuk om te horen hoe jullie het hebben beleefd. Wij wensen jullie nog heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning. Met vriendelijke groet, Manon en Sandra

Voortgang project goed te volgen via webcam

Door de webcam die op de bouwplaats is geplaatst, kunnen wij de voortgang van het nieuwbouwproject real time volgen! Kroon & de Koning informeert ook goed via nieuwsbrieven over de voortgang en de planning in de tijd. De bouw gaat gestaag door, zelfs op feest- en weekenddagen!

• Advies N.v.t.

Positief over het proces

Positieve ervaring aan over gehouden, dank jullie wel!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een huis kopen is iets wat je niet zo vaak doet dus goede begeleiding is heel belangrijkst

Tijdens de bouw goede reactie op vragen. Echter zoals gezegd is het best een moeilijke beslissing om voordat de 1e pap geslagen wordt om de badkamer en keuken uit te zoeken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tevreden met mijn energie neutrale degelijk gebouwde eengezinswoning

Positieve ervaring over de begeleiding van het proces tot en met oplevering van mijn nieuwbouwwoning Ook over de kwaliteit van de woning. Nazorg kan beter.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Woon nu in een geweldig fijn huis. En alle restpunten worden direct op gelost

Een prachtig appartement complex

Wij hebben met spanning uitgekeken naar de bouw van ons nieuwe appartement Het resultaat mag er zijn! Precies zoals we hadden verwacht!

Slecht

De werkelijkheid is vele malen minder mooi dan de presentatie

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Yabasun, We betreuren het zeer dat u deels niet tevreden bent over de gang van zaken bij Kroon & de Koning. Zoals we zojuist telefonisch hebben besproken nemen we uw input heel serieus en zijn dit verbeterpunten waar we mee aan de slag gaan. Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Kroon & de Koning Manon van Dongen

Goede service zeker professioneel!

Jammer dat het meerwerk prijzig is, alles is duur in de bouw tegenwoordig…

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Arslan, Hartelijk dank voor uw mooie review en wij wensen u heel veel woonplezier! Hartelijke groet, Manon van Dongen Kopersbegeleider

tot de oplevering prima

tot de oplevering goed , opleverpunten worden niet snel opgelost . ik wacht al 3 maanden op nieuwe glas en bestrating van de oprit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Mahesh, Hartelijk dank voor uw mooie review en ik ga uw bericht doorsturen naar mijn collega's van de afdeling Service en Nazorg. Wij wensen u heel veel woonplezier! Hartelijke groet, Manon van Dongen Kopersbegeleider

prima bouwkwaliteit

Bijna helemaal goed wachten og even op de puntjes.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Te Mebel, Hartelijk dank voor uw mooie review en wij wensen u heel veel woonplezier! Hartelijke groet, Manon van Dongen Kopersbegeleider

Beter communiceren

Meer communiceren/terugkoppelen met kopers. Meer- en minderwerk uitbreiden (realistischere prijzen). Als een issue wordt opgepakt dan gaat het ook goed.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Beste heer Gonulal, Hartelijk dank voor uw review, wij nemen uw opmerkingen mee en wensen u heel veel woonplezier! Hartelijke groet, Manon van Dongen Kopersbegeleider

Superbedrijf en uitstekende begeleiding

Project is uitermate snel en goed verlopen. Er waren na de oplevering een paar punten verkeerd opgeleverd, maar is door de professionele aanpak snel opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Sander, Hartelijk dank voor de mooie review en wij wensen jullie heel veel woonplezier! Hartelijke groet, Manon van Dongen Kopersbegeleider

Overall goede begeleiding in het nieuwbouw traject.

Het aankopen van nieuwbouw project tot aan definitieve oplevering appartement duurde langer dan verwacht. Tevens sprake van diverse nog op te lossen issues na oplevering.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Beste mevrouw Sestan, We betreuren het zeer dat u niet tevreden bent over de gang van zaken bij Kroon & de Koning en dat het voor u geen goede ervaring is geweest. Van wat ik in onze communicatie kan terugvinden is de woning opgeleverd conform onze eerste opleverprognose en waren er bij oplevering geen "opleverpunten". De punten die na oplevering zijn geconstateerd zijn in behandeling bij onze afdeling "service en nazorg". Deze week zal een van onze collega's contact met u opnemen om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. Ik wil u in ieder geval bedanken dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten. Met vriendelijke groet, Kroon & de Koning Manon van Dongen

heeft aan de verwachtingen voldaan

tijdens en na de bouw is altijd juiste informatie verschaft, ook al is dat niet altijd wat je wil horen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Beste heer Visser, Hartelijk dank voor uw mooie review en wij wensen u heel veel woonplezier! Hartelijke groet, Manon van Dongen Kopersbegeleider

Wij hebben vooral te maken met Ilco Melissant om de lekkage te repareren. Het duurt lang, maar het contact is zeer prettig.

• Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Beste heer Stehouwer, Hartelijk dank voor uw mooie review! Er wordt door mijn collega's hard gewerkt aan het oplossen van de lekkage. Wij wensen u heel veel woonplezier! Hartelijke groet, Manon van Dongen Kopersbegeleider

Zeer slecht. totaal niet meedenekend voor een oplossing bij een verlopen gerantie termijn

Zeer slecht. Kan helaas geen 0 ster geven. Garantie termijn is verlopen van de warmtepomp en willen mij niet verder behandelen. reactie die ik kreeg. garantie verlopen aanvraag geweigerd. Warmte pomp is rond de 3 jaar oud. Levensduur van dat ding zou 15 a 20 jaar zijn.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Drama aannemer komt contractuele afspraken niet na!!

Een moeilijk te benaderen aannemer die het qua Service in 9 van de 10 gevallen zeer traag is! Niet reageren en contractuele afspraken niet na komen.. je dwingen om een procedure te starten. De service is een drama.. Dat er dingen zijn die niet goed gaan oke. Zorg wel voor een snelle oplossing binnen het project buytengewoon in HI-Ambacht.. De projectleider I. A. Klantvriendelijkheid staat niet in zijn woordenboek. Rondje in de wijk waar 70 andere woningen zijn gebouwd..... Het ligt altijd aan de koper! KROON EN DE KONING ga eens orde op zaken stellen. Volkerwessel onderneming...

Prima Aannemer, communicatie kan beter

Wij zijn zeer tevreden met het nieuwbouwhuis! Snel gebouwd in lastige tijden en ook de oplevering ging volgens plan. Enige minpunt - maar dat is met vrijwel alle aannemers - is dat er weinig communicatie is tijdens de bouw. Begrijpelijk, omdat die extra aandacht ook weer geld kost, maar als koper zou je toch wat meer betrokken willen worden bij de bouw van je woning... Daar zou een aannemer zeker nog het verschil kunnen maken. Verder prima resultaat!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie, klantvriendelijkheid en nazorg beneden peil

Communicatie tijdens de bouw kan beter. Kwaliteit huis prima in orde, behalve het verfwerk want dat is slecht. De zogenoemde ‘nazorg’ is drama! Alle punten die we na oplevering tegenkwamen en doorgaven aan de service afdeling werden genegeerd, op afgehandeld gezet zonder dat er uberhaupt iemand is langsgeweest om te kijken, of na meerdere keren melden weggeschoven onder het mom van hun voorwaarden. Als het bijvoorbeeld tijdens de oplevering slecht weer is en je daardoor pas de volgende dag 2 pitten/krassen aan de buitenzijde van een raam op de eerste verdieping ontdekt heb je gewoon pech en krijg je de reactie dat we dat zelf gedaan kunnen hebben. Regel is ook dat binnen 3 maanden de laatste handtekening gezet moet worden maar hebben nu 5 maanden de sleutel en nooit meer iets gehoord??

Ohmstraat 6 3335LT ZWIJNDRECHT

Over Bouwnu