Top aannemer met top vaklui

Jack en zijn team heeft een woonkamer renovatie gedaan. Alles eruit en opnieuw aanleggen in de woonkamer. Jack kwam direct met een plan om de woning te upgraden en nog meer ruimte te geven. Het resultaat is in 1 woord fantastisch te noemen. Wat een vakmensen hebben we hier over de vloer gehad. Ik zou een evt. Volgende verbouwing absoluut weer met BLC bouw doen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Beglazing en kozijnen, Overige

Echt super werk geleverd!,,,,

Wij zijn heel erg tevreden over het geleverde werk. Goede communicatie, er wordt meegedacht, goede afspraken en het werk wordt keurig uitgevoerd. Daarbij wordt er erg netjes gewerkt. Resultaat is boven verwachting en een super resultaat!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Badkamer, Overige

Perfecte aflevering en nazorg

Jack en zijn team heeft 3 jaar geleden onze badkamer geheel gerenoveerd. Hij komt al zijn afspraken na en doet zelf nog meer dan afgesproken. Wij zijn ten tijde van de werkzaamheden op vakantie gegaan. Na de vakantie was alles gestofzuigd en super schoon opgeleverd. Een aanrader !

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Over Bouwnu