Alles prima geregeld in kort tijdsbestek

Ondanks vervanging van kopers-begeleider alles keurig geregeld en snel antwoord op onze vragen. Ondanks COVID-19 genoeg kijk-momenten geregeld!

Tevreden over BM

Nette en vakkundige mensen. communicatie met koper begeleider liet de wensen over. Hier ligt wel een punt qua verbetering.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Kan beter

Kopersbegeleider Monique was door haar ziekte en beperkte aanwezigheid niet geschikt om starters met veel vragen te begeleiden.

Goede kwaliteit, beperkte communicatie

Woning is goed opgeleverd, communicatie laat te wensen over. Zorg voor vervanging als iemand ziek is of herstellende. Vooral niet naar de showroom in Zaltbommel kunnen gaan bij BMN en krenterig worden genoemd vind ik een slechte zaak. Kwaliteit van de woning is tot op heden niks op aan te merken. Zeker een applaus waard voor de snelheid van de bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Kopers worden te weinig betrokken tijdens de bouwperiode

Tijdens de bouw werden wij als kopers te weinig betrokken bij wat er speelde op de bouwplaats. Het is al koper fijn om te weten in welk proces je huis verkeert. Nieuwsbrieven waren minimaal. Als BM van Houwelingen kopers meer zou betrekken en duidelijker communiceert is het een prettig bedrijf om mee samen te werken.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Snel, duidelijk en deskundig!

BM van Houwelingen komt afspraken na, voeren werkzaamheden snel uit en zijn zeer deskundig. Denken verder graag mee en reageren snel op vragen en opmerkingen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Vakkundig bedrijf en goede service!

Goede kopersbegeleiding en prachtig resultaat. Wij zijn zeer tevreden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn contact, mooi resultaat.

Gedurende de bouw fijn contact gehad, het is een erg mooi huis geworden. Uiteindelijk zijn de opleverpuntjes ook redelijk snel opgeleverd en zijn tevreden over het resultaat. Zou dit bedrijf zeker aanraden aan anderen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

We zijn tevreden!

We zijn tevreden over de woning, ziet er allemaal erg netjes uit! Wat bijvoorbeeld wel erg jammer was dat de kleur van de buitenmuren anders was uitgevallen (begrijpelijk dat dit niet exact als een plaatje kan zijn, maar dit wijkt wel heel erg af)

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

Vakkundig & zeer hoge kwaliteit

Ik kan niets anders zeggen dan: complimenten. Zeer betrokken en vakkundige partij die voor jou “aan de slag” gaan. Hoge kwaliteit van opleveren en zeer goede kopersbegeleiding. Aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Solide bouwer met oog voor kwaliteit en afwerking

Goede bouwer die de zaken netjes bouwt en keurig volgens tekening, geen rare gekke dingen en gedegen bouw.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn contact, goede vakmensen, "korte lijntjes"

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Tevreden

Gewoon blij met het huis en het plekje. Fijne tijd met de bouw, uitvoerder, en kopers begeleiding.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

klantvriendelijk, deskundigheid van kopersbegeleider kan beter, eindresultaat goed

contact met uitvoerder verliep heel goed, na oplevering konden we bij hem terecht met vragen en dat werd werd snel opgepikt kopersbegeleiding vonden wij niet heel professioneel en ook niet altijd even vriendelijk het is een fijn huis op een prachtig plekje

Prima onderneming

Tevreden

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging

voldoende

over het algemeen tevreden

• Advies N.v.t.

Goed en net bouwbedrijf

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Heel fijn, vriendelijk, betrouwbaar bouwbedrijf.

Staan altijd voor je klaar en willen er samen met jou een fijne en mooie bouwtijd van maken!!!

Hele prettige ervaring.

Fijne samenwerking. Vooral omdat dit ons eerste koophuis is.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning

Naar wens opgeleverd!

Vakwerk!!!! Open houding van uitvoerder en koop begeleider zeer prettig!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

het contact was goed en ik heb geen negatieve ervaringen

Vriendelijk en vakkundig personeel

Onder-aannemers minder

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer goede begeleiding en samenwerking

We zijn ontzettend goed begeleid. Op alle vragen werd snel gereageerd. Ook als er veranderingen kwamen in de bouw werden we goed op de hoogte gebracht en konden we ook onze wensen uitspreken. De contacten waren zeer prettig en bevelen jullie zeker aan bij anderen.

Persoonlijk contact en snelle (re)actie

Persoonlijk contact en snelle (re)actie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede kwaliteit en service, klein beetje meer informatie tijdens de bouw.

zie boven

Hakgriend 26 3371KA HARDINXVELD-GIESSENDAM

Over BM van Houwelingen

BOUWEN IS SAMENWERKEN Als familiebedrijf hechten wij veel waarde aan de relatie met onze opdrachtgevers en medewerkers. Wij bouwen dus niet alleen aan uw project, maar ook aan een duurzame relatie. ONZE KERNWAARDEN: Integriteit Samenwerking, Denken in kansen, Kwaliteit / vakmanschap, GOED VOOR ELKAAR

Over Bouwnu