Een geweldig degelijk en mooi huis is er voor ons gebouwd !!!

Wij zijn heel erg blij en dankbaar met onze nieuwe woning gebouwd door dit bouwbedrijf. Het is degelijk en solide gebouwd, mijn verwachting is echt overtroffen !

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Even with a rigid process and overshooting timelines, failed to deliver to specifications

We purchased an apartment which was constructed by the said builder. In our experience we found the entire process very rigid complimented by lack of proper communication. They made project with a list of sub contractor for Bathrooms, Electric, Tiles... etc. It was mandatory to go with them and they were expensive compared to the available options in the market. Also these sub contractors had very limited options to choose from. For example the color of the doors, there is no option other than white. You cannot choose a particular door handle for 1 door. If you choose one it should be applied to all the doors of the apartment. Second, there was no advise provided wrt the options of additional work. Like a water connection at the balcony. Empty pipes as provisions for additional electrical points one might need in future. It is my first house but it is certainly not the first for the builder. They are suppose to be expert in this field and their experience must show from their advise. At the least they could have consolidated what other apartment owners have requested and advised new owners accordingly. Third, the sub contractor showed something on the diagram and being a non native we reconciled what we saw in the diagram with what we discussed. They made a mistake to not include one of the switch points in the quote. However it was shown in the diagram. We signed the work order which included the diagram. In delivery they did not delivery the switch points. When we notified this, the builder accepted the repair request to turn it down later stating the reason that we did not pay for it. We paid what was invoiced if they missed out a point on the invoice that does not mean that it is not our requirement. We asked them to charge us but provide the agreed points. They did not heed the request in time and now they want us to arrange the drilling and breaking of the concrete walls and then they would install the points. This is annoying to say the least.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer slechte afhandeling na gebreken

Zeer slecht werk afgeleverd, huis is zo lek als een mandje. BM wil hier niet de verantwoording voor nemen en probeert overal onderuit te komen.

Drama

Drama onderneming. Ga er niet meer in zee mensen. Slecht contact, overal lekkage, overschrijding werkbare dagen, gebruiken andere materialen dan ze beloven.

Prima bouw en mooie woning

Prima bouw en mooie woning

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Wij wonen in een heel fijn huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

"Als er gebouwd moet worden is samenwerken met BM van Houwelingen een juiste keuze!"

Grote betrokkenheid ervaren tijdens het afwikkelen van het project en oog om in oplössingen te denken!

Goed!

Goede communicatie en netjes werk afgeleverd.

Goed!

Prettig

Altijd een goede service s

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Deskundige bouwers met oog voor kwaliteit.

Van Houwelingen heeft een degelijke woning opgeleverd en zorgt er door een persoonlijke aanpak van medewerkers voor, dat zoveel als mogelijk wordt ingespeeld op persoonlijke behoeften en keuzes.

goede bouwer

die blijkt volgens mij uit de cijfers voor diverse onderdelen gegevn

Positieve ervaring

Brdrijf dat kwaliteit levert en meedenkt al er buiten hun invloed vertraging en problemen ontstaan.

Tevreden

Afwikkeling van brand- en stormschaden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prima aannemer, nette bouw en goede kwaliteit

Het is een fijne aannemer, die over het algemeen kwalitatief goed werk levert. Het eigen personeel is vriendelijk en behulpzaam. Qua informatievoorziening mag het allemaal een stukje beter en pro-actiever. Als het gaat om de onderaannemers dan hoop ik dat men hier kritisch naar kijkt want de onderaannemers binnen mijn project doen de naam van Van Houwelingen geen goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Fijne communicatie

BM hebben wij als prettig bedrijf ervaren en denken goed mee met de kopers. Ze zijn trots op hun afgeleverde werk.

Matig

...

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Mooi huis maar achter de afspraken aangaan

Het huis ziet er mooi uit maar achter de afspraken met bm moet je zelf achteraan gaan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Snelle en degelijke bouw van een energiezuinige woning

Binnen de afgesproken termijn opgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Communicatie cursus is gewenst.

Men is niet communicatief, ik moest bijna overal zelf achteraan en de kwaliteit van verfwerk en wachten op schuurpanelen liet te wensen over.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste mevrouw Snijder, Wij betreuren het dat u (delen van) het bouw- en oplevertraject als niet prettig heeft ervaren. Het kopen van een nieuwbouwwoning zou juist wél een prettige ervaring moeten zijn. Zaken die in dit geval niet naar wens gegaan zijn, voor u als koper, nemen wij serieus en trachten hiermee onszelf in de toekomst te verbeteren. Kortom, uw mening wordt dus gewaardeerd. Inmiddels zijn alle openstaande punten en vragen opgelost. Wij wensen u veel woonplezier toe en hopen dus dat u inmiddels met veel plezier in uw nieuwe woning woont! Met vriendelijke groet, Projectteam BM van Houwelingen

Ontevreden met de koopbegeleiding

Door dat er niet goed geluisterd werd en de klant in deze te weinig belicht is, zijn er lelijke fouten gemaakt binnenshuis. Daarbij is de woning binnen erg gehorig.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Alles prima geregeld in kort tijdsbestek

Ondanks vervanging van kopers-begeleider alles keurig geregeld en snel antwoord op onze vragen. Ondanks COVID-19 genoeg kijk-momenten geregeld!

Tevreden over BM

Nette en vakkundige mensen. communicatie met koper begeleider liet de wensen over. Hier ligt wel een punt qua verbetering.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Over BM van Houwelingen

BOUWEN IS SAMENWERKEN Als familiebedrijf hechten wij veel waarde aan de relatie met onze opdrachtgevers en medewerkers. Wij bouwen dus niet alleen aan uw project, maar ook aan een duurzame relatie. ONZE KERNWAARDEN: Integriteit Samenwerking, Denken in kansen, Kwaliteit / vakmanschap, GOED VOOR ELKAAR

Over Bouwnu