hoveniers met kennis en passie

Dit hoveniersbedrijf weet mijn tuin optimaal in conditie te houden. Het personeel is toegewijd en vakkundig, plezierig in de omgang en met een goed luisterend oor.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakkundig, correct en vriendelijk personeel

Ze werken hard, vakkundig en netjes

Vriendelijk en denkt mee

We hebben een leuke samenwerking gehad en dat was ook echt het overall gevoel, je doet het als klant met hen samen. David komt met oplossingen en ideeën en zorgt ervoor dat je verschillende opties hebt. Onze opdracht viel in een voor hen erg drukke periode en daardoor waren er wel een paar hele kleine dingetjes, zoals te weinig tegels besteld of net een terugkoppeling wat later dan afgesproken, maar aangezien dit altijd adequaat opgepakt werd en zij dit met passie voor het vak doen, is dat zeker iets wat je accepteert: perfectie is daarom ook niet vereist...aangezien geen bedrijf of individu perfect is. Echter het gaat om de manier hoe je de "problemen" oplost en dat hebben ze erg goed gedaan! 4* Zeker aan te bevelen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Meedenkend vanaf ontwerp tot uitvoering

Wij kwamen bij Klaverblad met een vaag idee over wat we nu eigenlijk met onze voortuin wilden, dankzij de hulp, begeleiding en vooral het geduld van David zijn we tot een mooi ontwerp gekomen. De uitvoering was helemaal top, vriendelijk en vakkundig personeel tijdens de aanleg. We zijn dan ook helemaal tevreden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Het Klaverblad werkt accuraat en zeer keurig

Het Klaverblad heeft bij ons een extra terras in de tuin geïntegreerd, daarbij gaven zij het advies een aantal bomen te verplaatsen. Dat hadden zij goed gezien, de tuin is nu veel ruimer en handiger ingedeeld en we hebben meer zon op het nieuwe terras. Het kostte wat extra, maar het resultaat is uitstekend en keurig uitgevoerd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Uitstekend hoveniersbedrijf met uitsluitend vakkrachten.

Opdrachten worden altijd perfect uitgevoerd met een goede kwaliteit/prijsverhouding.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige, snelle en doeltreffende aanpak met een prachtig resultaat

Aanleg achtertuin

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

We zitten helemaal op 1 lijn, geweldige service, fijn personeel om mee samen te werken.

De ideeën van iedereen bij Het Klaverblad komen overeen met de onze!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed geluisterd naar onze wensen en dit goed vertaald naar de tuin

Goed geluisterd naar onze wensen en dit goed vertaald naar de tuin. de tuin is volledig naar wens. Personeel was netjes en heeft geen onnodige rommel gemaakt en/of achtergelaten.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

afspraken worden nagekomen; vriendelijk en altijd meedenken

fijn dat afspraken worden nagekomen en dat je er niet achteraan hoeft te bellen. zeker, vriendelijk personeel, en je kunt zaken goed met ze regelen we zien jullie graag weer terugkomen in het voorjaar til en jan

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Professioneel, harde werkers, vriendelijk en correct

Al jaren vertrouwd en goed

Klantvriendelijk en kwaliteit

Heerlijk om met deze mensen samen te werken. Ze denken vakkundig mee en zijn altijd vriendelijk. Ze hebben bij ons het gehele proces begeleid en uitgevoerd, ontwerp tot realisatie. Elke dag kijken wij met een glimlach naar onze tuin en daar draait het toch allemaal om. :-)

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een prachtige tuin die volledig voldoet aan onze wensen

De kracht van Hoveniersbedrijf het Klaverblad is aan de ene kant goed luisteren naar de wensen van de klant en aan de andere kant de kennis en kunde om een kwalitatieve tuin te realiseren. Het is erg prettig samen werken en we zijn erg blij met het uiteindelijke resultaat. Je kunt als hobbyist veel zelf maar je ziet het vakmanschap terug als je het aan een expert over laat.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Betrouwbaar, vriendelijk en keurig team van hoveniers.

Voor het opfrissen van onze tuin hebben we goed advies gekregen. Daarbij is rekening gehouden met onze wensen. Samen met de inzet van het team heeft dat een mooi resultaat opgeleverd. Dik tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Over Hoveniersbedrijf Het Klaverblad David de Leeuw

Bent u op zoek naar een professioneel hoveniersbedrijf waar u het tuinontwerp, de tuinaanleg of het tuinonderhoud aan toe kan vertrouwen? Neem dan contact op met Hoveniersbedrijf Het Klaverblad uit Best. Wij hebben jarenlange ervaring en helpen u graag aan een geweldig mooie tuin! Nieuwsgierig? Nodig mij, David de Leeuw, uit voor een onderhoudend en inspirerend kennismakingsgesprek. Daar frist uw tuin weer van op!

Filter op Taal