Wat was ik blij toen ze mij wilden helpen !!! Van 2 jurken 1 maken , uitnemen , inkorten, vermaken, sliertjes op 1 rij, tijdnood ivm bruiloft..... zeer vriendelijk en geduldig en professioneel geholpen. En... het was Prachtig, zit als gegoten, precies zoals ik het in mijn hoofd had!! Voortaan vertrouw ik onze kleding aan Rio! Dank jullie wel!!

Altijd uitstekende service

Ik laat bijna al mijn nieuwe kleding innemen of aanpassen door de heren van Rio. Service en resultaat zijn elke keer weer uitstekend.

Vakkundig en vriendelijk personeel

Zeer tevreden, vriendelijk personeel, vakkundig en snelle reparatie

Vriendelijk personeel

Goede ervaring altijd volgens afspraak klaar

Uitmuntend!

Goede service, uitstekende reparaties, betrouwbaar en klantvriendelijk

mijn kleding is helemaal naar wens vermaakt! Ik ben super tevreden en raad het iedereen aan.

Uitmuntend vakmanschap, fantastische service, professionaliteit en zeer vriendelijk personeel!

Via een winkel in de PC Hooftstraat kregen wij Rio aanbevolen. Wij zochten een tailor voor het vermaken van een trouwjurk voor mijn zwangere vrouw. Omdat we redelijk kort voor de huwelijksvoltrekking met Rio contact opnamen, hebben zij zich flexibel opgesteld en is de jurk, naar mega tevredenheid van mijn vrouw, prachtig vermaakt binnen een aantal dagen! Daarnaast werden wij door de mannen bij Rio op een zeer vriendelijke en professionele wijze geholpen.

attente medewerkers die je meteen groeten als je binnenkomt

zij denken met je mee om een kledingstuk goed te kunnen vermaken: de prijzen zijn in verhouding kwaliteit en werkuren prima. Altijd even een klein praatje met de klant. Duidelijke uitleg bij het aantal dagen voor het vermaken. Ligt altijd op tijd klaar om te worden afgehaald. Reuze vriendelijk en correcte benadering.

Goede service. Zeer klantvriendelijk.

Hele goede service. Het begrip ‘klant is koning’ past zeker thuis bij Rio.

Goed!

Goede kwaliteit en een goede prijs. De mensen zijn vriendelijk, beleefd, behulpzaam en flexibel.

Heel goede ervaring

De mensen die er werken zijn niet alleen heel aardig maar ook proffesioneel. Alles wat ik laat verstellen of naaien is zorgvuldig en goed gemaakt.

Goede service, goed product, aandacht voor de klant.

Ik word altijd goed geholpen bij Rio kleding atelier, ga er met plezier heen. De service is goed , er is interesse in de klant.

Prima prijs en goed gerepareerd.

Snelle service en aardig personeel voor een prima prijs.

Netjes snel eerlijk

Vriendelijk geholpen en netjes resultaat.

Super vriendelijk personeel, behulpzaam, meedenkend

Altijd eerste klas service. Echt top.

Perfecte pasvormen

Al mijn pantalons worden altijd perfect afgespeld en zitten vervolgens ook perfect. In het verleden bij andere ateliers zat er nog wel eens verschil tussen de pasvorm bij het afspelden en het uiteindelijke resultaat.

Deskundigeadvies.