Wij zijn super tevreden

Snel een scherpe offerte. Tevens de werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd. Komt precies op afgesproken tijd. We zijn klaar voor de komende 30 jaar! Met nieuwe dak

• Telefonische bereikbaarheid

Goed werk en prima after sales service

8 Jaar nadat Neuvel de dakbedekking van mij platte dak vernieuw had kwam hij binnen enkele uren na mijn telefoontje over een lekkage. Die lekkage kwam van mijn pannendak. Neuvel wist dit zeer snel te lokaliseren. De dakbedekking van het plattedak was prima in orde. Top service!

• Telefonische bereikbaarheid

Vakkundig, wat er afgesproken is gebeurd ook

Duidelijke communicatie, je weet waar je aan toe bent. Denken met je mee. Vakkundig. Ons dak kan weer jaren mee.

• Telefonische bereikbaarheid

Goede prijs kwaliteit verhouding. Aan te bevelen!

De firma Neuvel heeft in het voorjaar van 2016 onze platte dak op professionele manier volledig gerenoveerd. Het oude dak inclusief stro platen volledig verwijderd en nieuwe platen, isolatie en dakleer keurig opnieuw aangelegd. Goede afwerking van dak rand en lood. Goede prijs kwaliteit verhouding. Aan te bevelen!

Kleingouw 185 1619CJ Andijk

Over Neuvel Dak- en Montagewerk

Neuvel dak en montagewerk is een gerenommeerd dakbedekkingsbedrijf dat al meer dan 25 jaar bestaat. U vindt bij ons kennis, kwaliteit en betrouwbaarheid onder één dak. Neuvel dak en montagewerk werkt voor installatiebedrijven, aannemers én particulieren. U kunt ons zowel inschakelen voor nieuwbouw als voor renovatiewerkzaamheden. Onze diensten Ons professionele team houdt zich onder andere bezig met: • Dakbedekking • Plaatsen van lichtkoepels • Dakisolatie • Dakreparatie • Dakrenovatie