Top firma, voelt vertrouwd, keurig werk

Nadat we besloten om de opdracht uit te laten voeren door Neuvel, ging het allemaal razendsnel en superfijn. Jan en zijn jongens kennen het vak en hebben ons een goed gevoel gegeven. Er zijn twee daken voorzien van een nieuwe laag bitumen (dak+garage) en het ziet er mega netjes uit. Dit bedrijf communiceert goed en is vakkundig. Zeker aan te raden.

• Telefonische bereikbaarheid

top bedrijf, die doen wat nodig is. Kwaliteit!!

bij ons moest het hele platte dak vervangen worden. ook het oude dak hout moest er af, een hele klus. na maanden mooi weer gingen de mannen aan de gang en begon het weer slecht te worden, regen en wind. tussen de buien door werd er hard gewerkt. met als resultaat een nieuw dak waar we erg blij mee zijn. groet Ron.

Topservice

Na één telefoontje werd een afspraak gemaakt. Stipt op tijd werden de werkzaamheden opgeleverd. Alles netjes opgeruimd na het werk. Kortom TOPSERVICE!

• Telefonische bereikbaarheid

Profesioneel en zeer informatief .

Ben erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. De uitvoerende monteurs waren contactueel en gaven veel info omtrent de werkzaamheden met foto reportage omtrent de voortgang van een en ander. Kortom, nette en bekwame werkers die weten waar ze me bezig zijn. Goed dat wij gekozen hebben voor Neuvel dakwerken! Een dikke pluim!

Vakwerk door vakmannen

Bedrijf heeft een duidelijke offerte neergelegd en was tevens bereid om deze persoonlijk toe te komen lichten. De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De twee heren die ons dak onder handen hebben genomen wisten duidelijk waar zij mee bezig waren. Onverwachte zaken die zij tegenkwamen werden ook keurig opgepakt. Alle oude materialen zijn keurig door het bedrijf afgevoerd. Het dak ziet er weer als nieuw uit! Bent u ook op zoek naar een bedrijf om uw dakbedekking te laten vernieuwen, zoek niet verder! Een betere vinden lijkt mij sterk. Kies voor Neuvel Dak- en Montagewerk.

Zeer klantgericht.

Alle opties duidelijk besproken en goede uitleg hierbij. Goed bereikbaar en gaan meteen op vragen/verzoeken in. De gemaakte afspraken zijn nagekomen en er is een goed resultaat geleverd.

• Telefonische bereikbaarheid

Ons dak ziet er perfect uit!

Een bedrijf met vakmensen die het een eer vinden om een dak weer in perfecte staat te brengen. - Na het eerste contact, snel ter plaatse om een goede offerte uit te brengen met meerdere opties. - Ze denken met je mee. Ook tijdens de klus als er nog 'addertjes' opduiken. - Gebruik van professionele apparatuur - Gescheiden afval, alles wordt keurig achtergelaten. - Ze zijn erg vriendelijk en goedlachs

Wij zijn super tevreden

Snel een scherpe offerte. Tevens de werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd. Komt precies op afgesproken tijd. We zijn klaar voor de komende 30 jaar! Met nieuwe dak

• Telefonische bereikbaarheid

Goed werk en prima after sales service

8 Jaar nadat Neuvel de dakbedekking van mij platte dak vernieuw had kwam hij binnen enkele uren na mijn telefoontje over een lekkage. Die lekkage kwam van mijn pannendak. Neuvel wist dit zeer snel te lokaliseren. De dakbedekking van het plattedak was prima in orde. Top service!

• Telefonische bereikbaarheid

Vakkundig, wat er afgesproken is gebeurd ook

Duidelijke communicatie, je weet waar je aan toe bent. Denken met je mee. Vakkundig. Ons dak kan weer jaren mee.

• Telefonische bereikbaarheid

Goede prijs kwaliteit verhouding. Aan te bevelen!

De firma Neuvel heeft in het voorjaar van 2016 onze platte dak op professionele manier volledig gerenoveerd. Het oude dak inclusief stro platen volledig verwijderd en nieuwe platen, isolatie en dakleer keurig opnieuw aangelegd. Goede afwerking van dak rand en lood. Goede prijs kwaliteit verhouding. Aan te bevelen!

Over Neuvel Dak- en Montagewerk

Neuvel dak en montagewerk is een gerenommeerd dakbedekkingsbedrijf dat al meer dan 25 jaar bestaat. U vindt bij ons kennis, kwaliteit en betrouwbaarheid onder één dak. Neuvel dak en montagewerk werkt voor installatiebedrijven, aannemers én particulieren. U kunt ons zowel inschakelen voor nieuwbouw als voor renovatiewerkzaamheden. Onze diensten Ons professionele team houdt zich onder andere bezig met: • Dakbedekking • Plaatsen van lichtkoepels • Dakisolatie • Dakreparatie • Dakrenovatie