Geweldig bedrijf met kundig personeel

In augustus nieuwe dakbedekking met isolatie laten aanbrengen door Neuvel dakdekkers. Zeer kundige mensen,hard werkend. De heer Neuvel is een vakman eerste klas. Komt afspraken na en een duidelijke en overzichtelijke offerte gehad Fijne mensen om mee te werken.

Zeer tevreden!!

Op onze vraag naar een offerte voor vervanging dakleer van onze platte daken werd er snel gereageerd door dhr. Neuvel. De prijsopgave viel binnen onze verwachting. Er is vakkundig en netjes gewerkt, oude grind en dakbedekking werden keurig afgevoerd. Alles weer schoon achtergelaten. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat, Bedankt mannen!

Duidelijke afspraken, goed resultaat

Neuvel heeft ons en het dak van onze buren voorzien van een mooie laag PIR en een witte Komo laag bitumen. 3 daken voorzien in een paar dagen, extra doorvoer voor kabels was geen probleem. Ze willen het mooi en goed doen en anders niet. Wij zijn er heel erg blij mee. Nadeel voor ons, diverse buren willen het resultaat zien. Voordeel voor Neuvel, ze gaan het nog drukker krijgen. De bonus was het toegestuurde filmpje wat tijdens de werkzaamheden is opgenomen, dit geeft een heel duidelijk beeld van de uitgevoerde werkzaamheden. Nogmaals dank. Marcel Rodenburg

Vakkundig, vriendelijk en behulpzaam

Mijn ervaring met de mensen van Neuvel dak- en montagewerk is een zeer positieve ervaring. Buiten behulpzaam, vakkundig en vriendelijk komen zij hun afspraken na en denken mee in het voordeel van de klant. Ik heb iedereen als eerlijk en gedreven ervaren.

• Telefonische bereikbaarheid

Goed meedenkend en snelle reactie en harde werkers. Fijne mensen.

Na 2 kleine lekkages, mijn 22 jarig platte dak vrijblijvend laten inspecteren, na aanbeveling van een buurman, wiens gerenoveerde dak ik heb gezien. Na aangeven voor zonnepanelen te gaan werd witte dakbedekking getoond; reflecteert waardoor de bungalow koeler blijft en ook beter voor de opbrengst van de panelen. Wel wat duurder maar betere isolatie en levensduur. Kleine aanpassingen (extra overloop uitstroom opening en voor de panelen een kabeldoorvoer) na de offerte werden kosteloos meegenomen. Harde werkers: lunchen tijdens enigste koffiepauze en door tot einde ! Netjes alles opgeruimd. Kan geen minpunten noemen.

fantastisch

een beginnende lekkage van onze aanbouw via de daktrim. Dankzij deskundig advies, (na te lang wachten van onze kant) de opdracht aan Neuvel dakwerken gegeven om het dak te overlagen. Vandaag kwamen volgens afspraak om klokslag half 8 de mannen van Neuvel dakwerken en hebben de klus zeer mooi geklaard het dak ziet er weer als nieuw uit. Top werk door Neuvel dakwerken.

• Telefonische bereikbaarheid

Top bedrijf met uitstekend personeel

Mijn garage- en bijkeuken dak moest worden vervangen i.v.m. lekkage. Jan Neuvel kwam langs om werk op te nemen en adviseerde direct over de verschillende mogelijkheden. Na opdracht gingen ze vrij snel aan de gang. Wat een toppers zijn Danny en zijn collega. Ze denken mee, overleggen met opdrachtgever, werken hard en leveren kwaliteit werk af. Ook de beide daklichten werden tot grote tevredenheid van ons in het dak geplaatst. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Uitstekende prettige vaklui

Een nieuwe dakbedekking inclusief 9 cm isolatie op de woonark, en mooie nieuwe trespa boeidelen rondom, wat zo kan ik me voorstellen lastig werken is als je er (ark..) van de zijkant meestal niet bijkan. Allemaal prima afgewerkt inclusief luchtpijpjes en zo. Er wordt grondig gewerkt zonder haast. Dat is nog wel eens anders bij klussen, waarbij je voelt dat men het resultaat zo snel mogelijk wil binnenhalen. Een eerdere lekkage voordat het grote werk kon beginnen door Jan Neuvel zelf prima tijdelijk opgelost. Offertebedrag bleef gewoon staan ondanks intussen fors gestegen prijzen van materiaal. Eigenlijk alleen maar positiefs te melden hier.

Top bedrijf!

Zeer vakkundig. Prima werk geleverd.

Correcte behandeling

Mensen die het vak verstaan en geen half werk leveren. In een woord prijzenswaardig !!

Wederom prachtwerk

Vorig jaar het hoofddak en de aanbouw plus garage van het huis dat wij voor onze dochter hadden gekocht. Dit jaar de garage en bijkeuken van ons eigen huis. Wederom prachtwerk. Strak, kwaliteit, vakwerk en actief meegedacht voor een goede prijs. Vakmanschap van de bovenste plank. Dank jullie wel!!

• Telefonische bereikbaarheid

Vakwerk geleverd tegen een goede prijs!

De firma Neuvel heeft onze platte uitbouw met lichtkoepels op vakkundige wijze gerenoveerd. Alles netjes afgewerkt en alle afval keurig meegenomen! Vakwerk tegen een mooie prijs!

• Telefonische bereikbaarheid

Een zeer vakkundig bedrijf, houdt zich aan de afspraken en levert uitstekend werk.

Ik heb op mijn patio bungalow een plat dak, die nodig gerenoveerd moest worden. De heer Neuvel komt persoonlijk langs om de wensen te bespreken en de situatie te bekijken. Na goedkeuring van de offerte wordt de renovatie en isolatie in een mum van tijd uitgevoerd met vriendelijke en deskundige mensen. Al met al ben ik zeer tevreden over het resultaat. Daarnaast is de service uitstekend ,ook nadat het dak al is opgeleverd.

Zeer positief

Voor mijn zoontje wilde ik graag een lichtkoepel in zijn kamer. Jan kwam een paar dagen later al langs om te kijken en de offerte op te maken. Vriendelijk, op tijd. Meteen een goed gevoel. Een week later werd door wederom een aardige collega de lichtkoepel geplaatst. Het is heel mooi geworden. Vakmanschap. Fijn dat er ook voor " kleine" klussen tijd is. Ik wil dit bedrijf warm aanbevelen. Groetjes Kristel, Alkmaar

• Telefonische bereikbaarheid

Mooi werk en komt afspraken na

In deze tijd laten veel bedrijven het afweten omdat ze een overvloed aan werk hebben. Jan Neuvel niet. Hij reageert snel, is reëel is z’n prijzen, komt afspraken na en levert heel goed werk. Een fijn team mensen die kennis van zaken hebben.

Perfect!

De firma Neuvel heeft begin dit jaar met uitmuntend vakmanschap mijn dak gerenoveerd. Ik had al andere offertes binnengekregen, maar geen goed gevoel bij die andere bedrijven. Jan Neuvel kwam langs, besprak onze wensen en kwam met een offerte die niet alleen goedkoper was dan de concurrenten, maar ook meer werkzaamheden bood voor een lagere prijs. Het verwijderen van het oude dak, inclusief dakbeschot en opbouwen van het nieuwe dak zoals dakbeschot, isolatie, bitumen en het waterdicht maken was binnen één dag voltooid. Daarna is de firma Neuvel nog een dag bezig geweest met het afronden van de werkzaamheden zoals nieuwe waterborden, lijsten en nieuwe afwatering rondom. Voor het afvoeren van het oude dak en het opruimen van restmateriaal is goed zorg gedragen. Ook vragen met betrekking tot onderhoud van het dak na de werkzaamheden zijn goed afgehandeld. De garantie van tien jaar op ons nieuwe dak geeft een gerust gevoel. Kortom, ik kan de Firma Neuvel van harte aanbevelen en ik zal zeker in de toekomst weer gebruik maken van hun diensten.

• Telefonische bereikbaarheid

Heel erg tevreden over mijn nieuwe dak plus isolatie en lichtkoepels

Ik ben heel erg tevreden over mijn nieuwe dak, de lichtkoepels en de isolatie die de firma Neuvel bij mij heeft geplaatst. Het resultaat is er zeker naar; 260 m2 bitumen dak. De voorbereidingen, uitvoering; alles liep gesmeerd en de heer Neuvel is mij nog tegemoet gekomen met Velux lichtkoepels. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Annemiek Mattern, Villa Mattern.

• Telefonische bereikbaarheid

Goede service na eerste reparatie - levert af wat is beloofd

Plat dak in serre lekt na regenbui. Snel gekomen. Na reparatie toch nog lekkage. Weer langsgekomen en nogmaals bekeken. Echte probleem was dat oude bedekking tussen de naden lekte waar plassen stonden (moeilijk te zien). Probleem met snelle reparatie van de oude bedekking tijdelijk opgelost. Daarna heb ik zelf getest door dak met tuinslang onder water te zetten. Geen lekkage. Tijdens onze vakantie en afwezigheid zoals beloofd langsgekomen om nieuwe stukken te leggen, en daarmee degelijk gerepareerd. Niet de goedkoopste maar goede, professionele en vriendelijke service en after-service. Je wordt niet in de steek gelaten als het moeilijk wordt.

• Telefonische bereikbaarheid

Top firma, voelt vertrouwd, keurig werk

Nadat we besloten om de opdracht uit te laten voeren door Neuvel, ging het allemaal razendsnel en superfijn. Jan en zijn jongens kennen het vak en hebben ons een goed gevoel gegeven. Er zijn twee daken voorzien van een nieuwe laag bitumen (dak+garage) en het ziet er mega netjes uit. Dit bedrijf communiceert goed en is vakkundig. Zeker aan te raden.

• Telefonische bereikbaarheid

top bedrijf, die doen wat nodig is. Kwaliteit!!

bij ons moest het hele platte dak vervangen worden. ook het oude dak hout moest er af, een hele klus. na maanden mooi weer gingen de mannen aan de gang en begon het weer slecht te worden, regen en wind. tussen de buien door werd er hard gewerkt. met als resultaat een nieuw dak waar we erg blij mee zijn. groet Ron.

Topservice

Na één telefoontje werd een afspraak gemaakt. Stipt op tijd werden de werkzaamheden opgeleverd. Alles netjes opgeruimd na het werk. Kortom TOPSERVICE!

• Telefonische bereikbaarheid

Profesioneel en zeer informatief .

Ben erg tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden. De uitvoerende monteurs waren contactueel en gaven veel info omtrent de werkzaamheden met foto reportage omtrent de voortgang van een en ander. Kortom, nette en bekwame werkers die weten waar ze me bezig zijn. Goed dat wij gekozen hebben voor Neuvel dakwerken! Een dikke pluim!

Vakwerk door vakmannen

Bedrijf heeft een duidelijke offerte neergelegd en was tevens bereid om deze persoonlijk toe te komen lichten. De werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd. De twee heren die ons dak onder handen hebben genomen wisten duidelijk waar zij mee bezig waren. Onverwachte zaken die zij tegenkwamen werden ook keurig opgepakt. Alle oude materialen zijn keurig door het bedrijf afgevoerd. Het dak ziet er weer als nieuw uit! Bent u ook op zoek naar een bedrijf om uw dakbedekking te laten vernieuwen, zoek niet verder! Een betere vinden lijkt mij sterk. Kies voor Neuvel Dak- en Montagewerk.

Zeer klantgericht.

Alle opties duidelijk besproken en goede uitleg hierbij. Goed bereikbaar en gaan meteen op vragen/verzoeken in. De gemaakte afspraken zijn nagekomen en er is een goed resultaat geleverd.

• Telefonische bereikbaarheid

Ons dak ziet er perfect uit!

Een bedrijf met vakmensen die het een eer vinden om een dak weer in perfecte staat te brengen. - Na het eerste contact, snel ter plaatse om een goede offerte uit te brengen met meerdere opties. - Ze denken met je mee. Ook tijdens de klus als er nog 'addertjes' opduiken. - Gebruik van professionele apparatuur - Gescheiden afval, alles wordt keurig achtergelaten. - Ze zijn erg vriendelijk en goedlachs

Over Neuvel Dak- en Montagewerk

Neuvel dak en montagewerk is een gerenommeerd dakbedekkingsbedrijf dat al meer dan 25 jaar bestaat. U vindt bij ons kennis, kwaliteit en betrouwbaarheid onder één dak. Neuvel dak en montagewerk werkt voor installatiebedrijven, aannemers én particulieren. U kunt ons zowel inschakelen voor nieuwbouw als voor renovatiewerkzaamheden. Onze diensten Ons professionele team houdt zich onder andere bezig met: • Dakbedekking • Plaatsen van lichtkoepels • Dakisolatie • Dakreparatie • Dakrenovatie