Fun and engaging!

Really good! We had a trade show and the girls help us a lot to get more people to visit us at our stand. Not only do they take pictures but they engage with the people passing by and make it fun! We were really happy with the response from our clients as well as from our own staff

• Bedrijfsnaam Worldhotels
Zeer professioneel. Enthousiast team.

We hebben al meerdere events met Dit Is Fris georganiseerd en telkens begrijpen ze goed wat we zoeken en verwachten. Steeds geslaagd.

• Bedrijfsnaam Estée Lauder Companies
Fijne samenwerking en goede service

Wij werken al een paar jaar met Tis Fris en Metten-King. Deze samenwerking bevalt zeer goed. Het is iedere keer weer een succes als de fotografen Polaroids van onze relaties maken op een evenement. De bezoekers vragen de fotografen daar ook echt om. En het is natuurlijk meteen een leuk aandenken aan het evenement. Wij zullen dan ook in de toekomst weer gaan werken met Tis Fris en Metten-King.

• Bedrijfsnaam Meijer evenementen
Goede service en leuke fotograaf op locatie

Tijdens event gepersonaliseerde magneet foto's gemaakt van klanten om mee te geven, zeer gewaardeerd!

• Welk product? Instamatiq

Dank je wel Karin! Altijd fijn samenwerken met je op jullie events, o.a. in Londen!

Bevlogenheid, inleven in doelgroep, meedenken, shinen op het event, vriendelijk naar onze klanten

ditisfris verzorgt voor ons tijdens evenementen met Instamatic, te gekke foto's van alle aanwezigen. Doordat dit wordt geprint op magneet met daarop ook het logo of afbeelding zoals wij dat graag zien, wordt dit een dierbare herinnering voor onze gasten! Daarnaast plaatsen zij dit automatisch op instagram, zodat de zichtbaarheid van onze stichting en het event vergroot wordt!

• Welk product? Instamatiq

Bedankt voor de mooie beoordeling en op naar nog meer mooie projecten! #stopdiabetes #stichtingdon

creatieve ideeën wat er allemaal met fotomarketing mogelijk is

Ditisfris heeft ons enorm geholpen met een originele actie om een jonge doelgroep te bereiken, dank!

• Welk product? Promophoto

Dank je wel Marcel, we hopen je binnenkort weer van dienst te kunnen zijn.

Over ditisfris