Zeer slecht

Gisteren had onze hond problemen met niezen en last van haar neus. Meteen gebelt en aan de telefoon word je al niet serieus genomen. Vervolgens naar het spreekuur gegaan. De hond was in paniek en aan het blaffen. Toen werd mij gevraagd om maar even buiten te wachten op de parkeerplaats. Uiteindelijk ben ik naar een andere dierenarts gegaan die met spoed ervoor heeft gezorgt dat onze hond dezelfde avond nog onder narcose kon omdat er iets in de neus zat. Deze dierenarts had gelukkig wel hart voor dieren en nam ons gelukkig serieus. Dankzij een andere dierenarts is onze hond dezelfde avond geopereerd en is nu weer vrolijk. Zeer slechte service!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Met liefde voor het dier en baasje

Altijd meedenkend, fijne plek voor dier en eigenaar.

Fantastisch

Al meer dan 15 jaar zijn wij zo tevreden over de artsen en assistenten. Vakkundig, professioneel, en vooral liefdevol naar dieren. Al die jaren hebben wij nog steeds niet een klacht te melden. Graag wil ik iedereen deze praktijk aanbevelen. Dit in het belang van uw lief huisdier maar ook voor u, immers hier is uw huisdier in professionele vakkundige handen van de dierenartsen, en de assistentes. Wat mij betreft een top praktijk

Zeer lieve en eerlijke artsen

Altijd goed geholpen en wat ik belangrijk vind, een eerlijk advies. Advies dat in het belang van het dier gegeven wordt.

Altijd paraat en behulpzaam en zeer medelevend allemaal wat daar werken geweldig

Ja ik kan niet meer zeggen dan top dierenartsen allemaal heel erg aardig en lief voor de dieren .

gewoon goed

Ben reeds21 jaar bij hun met mijn hond de vorige golden retriever is 15 jaar geworden ,altijd goed geholpen ook op onmogelijke tijden. Onze huidige retriever is nu vier en ook al vanaf begin bij hun en krijgt ook de verwachte zorg. Vergeet niet dat ook ook deze mensen een heel drukke baan hebben en proberen naar eer en geweten te handelen. Wees zelf redelijk en verwacht geen wonderen er zijn nu eenmaal dingen die ook zij niet kunnen genezen of voorkomen. Wij hebben alle vertrouwen in deze praktijk. mvg Fam Jacek en Flame

Over Dierenartsen Centrum Heerlen