Wij komen hier al vijftig jaar met onze honden en katten .Altijd goed geholpen in de avond weekend en zelfs met de feestdagen . Heel goed advies eerlijk en liefdevolle dokters en assistentes .Alleen maar lof voor hun allemaal !!!!!! .

Zeer betrokken personeel, hele fijne service.

Onze 4 kittens van 1j hadden vegiftigings verschijnselen. Op de praktijk was personeel zo betrokken met de 4, dat niks te veel was en ze de 4 er goed boven op hebben gekregen. Dank jullie wel. Dikke pluim.

Zeer deskundige praktijk

Vertrouwd en deskundig adres voor onze hond

Vriendelijk eerlijke antwoorden. En heel zeker goedkoper met de medicatie als alle andere dierenartsen. Ik beveel ze aan!

Vriendelijk en bekwaam

Liefdevolle artsen en assistenten, weten wat ze doen en redelijk kwa prijs.

Goede ervaringen

Ik heb niets dan goede ervaringen. Vriendelijk en een goede service voor mij en voor onze hondjes. Met, en zonder, rollator kan ik niet het trapje op of af komen. Ik mag door een andere deur naar binnen. Zij maken die voor mij zonder morren open. Ook mag ik met de rollator door de gang naar de praktijk en terug. Ik voel me altijd welkom niets is hun teveel.

Service heel goed, en luisterend oor voor de klant.

Al jaren klant van deze praktijk. Als klant voelen we ons hier serieus genomen. Zelfs een keer de toezegging gehad dat we dag en nacht konden bellen als het echt niet meer ging met de hond. Dit bleek zo te zijn toen we uiteindelijk het s’nachts op 04 uur belden. Half uur daarna konden we terecht bij de praktijk.

Wazig en alleen geld gericht

Geen hart voor de dieren alleen voor geld

Zeer slecht

Gisteren had onze hond problemen met niezen en last van haar neus. Meteen gebelt en aan de telefoon word je al niet serieus genomen. Vervolgens naar het spreekuur gegaan. De hond was in paniek en aan het blaffen. Toen werd mij gevraagd om maar even buiten te wachten op de parkeerplaats. Uiteindelijk ben ik naar een andere dierenarts gegaan die met spoed ervoor heeft gezorgt dat onze hond dezelfde avond nog onder narcose kon omdat er iets in de neus zat. Deze dierenarts had gelukkig wel hart voor dieren en nam ons gelukkig serieus. Dankzij een andere dierenarts is onze hond dezelfde avond geopereerd en is nu weer vrolijk. Zeer slechte service!!!

Met liefde voor het dier en baasje

Altijd meedenkend, fijne plek voor dier en eigenaar.

Al meer dan 15 jaar zijn wij zo tevreden over de artsen en assistenten. Vakkundig, professioneel, en vooral liefdevol naar dieren. Al die jaren hebben wij nog steeds niet een klacht te melden. Graag wil ik iedereen deze praktijk aanbevelen. Dit in het belang van uw lief huisdier maar ook voor u, immers hier is uw huisdier in professionele vakkundige handen van de dierenartsen, en de assistentes. Wat mij betreft een top praktijk

Zeer lieve en eerlijke artsen

Altijd goed geholpen en wat ik belangrijk vind, een eerlijk advies. Advies dat in het belang van het dier gegeven wordt.

Altijd paraat en behulpzaam en zeer medelevend allemaal wat daar werken geweldig

Ja ik kan niet meer zeggen dan top dierenartsen allemaal heel erg aardig en lief voor de dieren .

gewoon goed

Ben reeds21 jaar bij hun met mijn hond de vorige golden retriever is 15 jaar geworden ,altijd goed geholpen ook op onmogelijke tijden. Onze huidige retriever is nu vier en ook al vanaf begin bij hun en krijgt ook de verwachte zorg. Vergeet niet dat ook ook deze mensen een heel drukke baan hebben en proberen naar eer en geweten te handelen. Wees zelf redelijk en verwacht geen wonderen er zijn nu eenmaal dingen die ook zij niet kunnen genezen of voorkomen. Wij hebben alle vertrouwen in deze praktijk. mvg Fam Jacek en Flame