Uitstekend eerlijk bedrijf om mee samen te werken

Staan altijd gereed om te helpen tegen een normale prijs, zijn eerlijk, enorme inzet, denken mee, goede certificering. Geven ook hun grenzen aan, wat juist goed is, doen dus geen valse beloftes. Wordt ervaren als een zeer fijne samenwerking.

Goede communicatie en nette afwerking

Goede communicatie en nette afwerking

Super service, en super snel

Wij zijn een bedrijf met kleine ompak werkzaamheden, deze worden perfect verricht en super snel, wij zijn dan ook super tevreden met de werkzaamheden van AMC.

Doen wat ze zeggen

Bedrijf met vele mogelijkheden om producten te verpakken. Van singlepack tot en met complete displays. En tegen zeer concurrerende prijzen.

Keurig alles volgens afspraak goede service

Keurig alles volgens afspraak goede service

Topzaak!!!

Goede service. Enorm veel expertise.

uitstekende service en mooi eindresultaat

De samenwerking tussen AMC en ons verliep bijzonder prettig. De afspraken zijn nagekomen en het resultaat is positief, de producten zijn op een zeer professionele wijze verpakt.

goede service, snelle reactie, prijzen OK

co packing

Prima, harde werkers.

Duidelijk een betrokken familie bedrijf. Succes.

Goede service, makkelijk afspraken maken met AMC

Wij werken al lang met AMC. En dat zegt genoeg, alles wordt netjes verpakt, afspraken zijn snel gemaakt.

Snelle afwikkeling van orders

AMC verpakt voor ons zoetwaren

Zeer goede service, waarbij er goed wordt meegedacht en flexibel gehandeld wordt.

Ik heb een zeer goede ervaring met AMC Co-Packaging. De service die wordt verleend is doorgaans flexibel en er wordt altijd goed meegedacht om tot de best oplossing te komen. Ik heb het erg plezierig gevonden samen te werken met de mensen van AMC Co-Packaging

Zeer klant gericht voor ondersteuning bij adhoc behoeftes.

AMC heeft ons in de vakantie periode uit de brand geholpen met grote vraag aan verpakking werkzaamheden.

goede service, betrouwbaar, klantvriendelijk

goede service, betrouwbaar, klantvreindelijk

Mee denkend inpak bedrijf

Wij hebben al jaren een goede ervaring met dit inpakbedrijf, zij denken met je mee, laatste jaren veel geïnvesteerd in apparatuur en service. Zij zijn een verlengstuk van ons bedrijf. Wat service hoog in het vaandel heeft. Pop Sweet Company b.v.

Goed familiebedrijf dat altijd vior je klaar staat . Zeer tevreden , al bijna 15 jaar klant

Altijd paraat, problemen zijn er om opgelost te worden. Prima partij om mee te werken.

Ga gewoon zo door hoe jullie bezig zijn.

Goede service, zeer meedenkend, bereidheid om te helpen en uitermate vriendelijk personeel

Ervaar ik als zeer positief , geen minpunten , altijd bereid om mee te denken, mee te helpen , ik zou Amc altijd aanbevelen bij anderen..

zie hieronder

Prima service, goed contact en de afspraken worden nagekomen.

Over AMC Co-Packing

Alle aanvragen zijn welkom bij AMC Co-Packing. We zijn gestart als inpakbedrijf van wenskaarten en uitgegroeid tot een van de grootste co-packers van Nederland. Laat al uw goederen en producten in-, ver-, en ompakken. Onze gemotiveerde medewerkers staan elke dag voor u in de startblokken. Alles om uw opdrachten tot een goed resultaat te brengen. Korte levertijden zijn daarbij geen enkel probleem, en uiteraard worden alle goederen met zorg en hygiëne omringd. Wij werken volgens de huidige BRC normen. Ons certificaat is op aanvraag beschikbaar.