Goed advies, deskundig

Neemt de tijd om te overleggen, geeft terzake kundig advies, denkt mee, prachtig tesultaat

Goed werk!

Betrouwbaar adres, een echte aanrader. Goede service, en klantvriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijke mensen,duidelijke informatie vooraf,hoogstaand inlijstwerk

Mijn ervaring met All-In inlijst Studio Oisterwijk is uitermate positief ! Het inlevingsvermogen over mijn situatie waarbij het inlijsten van mijn werk centraal stond heb ik als zeer empathisch ervaren ! Met de grootste zorg werd het in te lijsten werk bijzonder vakkundig snel en stijlvol afgeleverd, waarbij ik niet onvermeld wil laten dat mij de mogelijkheid werd geboden buiten openingstijden mijn werk aan te bieden en dat mevrouw er diezelfde avond nog mee aan het werk ging zodat ik het de volgende dag al in ontvangst mocht nemen !! Met een prachtig resultaat van hoogwaardige kwaliteit,zowel de lijst als het glas. All-In Inlijst Studio Oisterwijk is een aanrader !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mee denken, mee zoeken en de tijd nemen voor zijn klanten. Prettig geholpen en toegankelijk. Als ik in de toekomst iets wil inlijsten ga ik zeker terug naar ALL-In Studio.

• Deskundigheid/Vakmanschap

zeer goede uitleg en service!

goede uitleg bij het uitvoeren van het werkstuk. eindresultaat: zeer tevreden over het vakmanschap getoond bij het spannen van het wandkleed!

Vakkundig en vriendelijke contact

Duidelijk informatie, met zorg aandacht aan besteed en vriendelijke omgang

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en mooi resultaat

Goed geadviseerd over de mogelijkheden van het inlijsten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima behandeld als klant.

Alleen jammer dat je voor de niet standaard afmetingen meteen in zo'n dure prijsklasse komt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een man die zijn vak verstaat

Goed advies en zeer netjes afgewerkt

slecht

Wij hadden een duidelijke prijs afspraak maar toen het inlijsten klaar was werd er gebeld dat het € 30,00 duurder was. Was onze eerste en tevens laatste opdracht die wij daar gemaakt hebben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jammer, dat u hier zo tegenaan kijkt. Wij hebben u direct gebeld, om te vertellen dat wij een fout in de optelling hadden gemaakt. Een optelling die uit bedragen bestond, die u allemaal bekend waren. U had op dat moment zeker de gelegenheid om er nog van af te zien want het werk was nog niet gedaan. Ook heeft u ons totaal niet de indruk gegeven dat u ontstemd was. Wij willen namelijk altijd tot een oplossing komen naar tevredenheid van de klant. Zelfs na deze review hebben wij u nog gemaild en zijn alsnog met een voorstel gekomen. Helaas heeft u daar niet op gereageerd.

Super service

Mijn eigen gemaakt schilderij prachtig in laten lijsten (Heftige rood gelakte lijst barok stijl) waardoor het nog mooier is! Super blij mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn gastvrij onvangen en kregen een duidelijk advies

Bereikbaarheid is goed. Goede ontvangst en duidelijke uitleg en advies.

Goede klantgerichte wisselwerking.

Adviserend over mogelijkheden in overleg, duidelijke afspraken product/prijs.

ben wel tevreden

goed tevreden ben netjes behandeld vind alleen de pryzen nogal pittig maar dat komt mischien omdat ik niet weet wat de lysten tegenwordig kosten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte begeleiding en goede kwaliteit materialen.

Meedenkend, mooie materialen en perfecte uitvoering. Zeker aan te bevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

heel goede service en vakkundige uitleg, vriendelijke mensen

De ervaring is prima

• Deskundigheid/Vakmanschap

Reinier is de creatieveling en komt ( altijd) met zeer goede ideeën en/of persoonsgebonden oplossing

Molenacker 92

5061KT Oisterwijk

Over All-In Inlijst Studio Oisterwijk

In 2012 zijn wij van start gegaan met ALL-IN Inlijststudio Oisterwijk. Na jarenlange ervaring in het inlijst vak wilden wij graag in een relaxte sfeer advies geven aan mensen, die wensen hebben op het gebied van inlijsten. Naast het feit dat wij een goede service verlenen, hechten wij zeer aan de kwaliteit van ons product. Wij nemen de tijd voor u, zodat we in overleg tot hét juiste resultaat komen. Ook voor uw kantoor, restaurant of hotel kunnen wij u behulpzaam zijn bij het uitkiezen van kunst, fotografie of andere beelddragers. Onze grafische achtergrond is daarbij van groot nut. Wij lijsten het werk voor u in en kunnen tevens de wanden voor u inrichten. Vraag vrijblijvend offerte aan.