Prettig contact en goed advies.

Goed contact en goed advies. Resultaat is helemaal naar wens.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettig contact, duidelijke uitleg van de mogelijkheden en aanpak en zeer goede kwaliteit van geleverde werkzaamheden.

Kundig, correct, meedenkend

Prima, zij maken op een plezierige manier maatwerk.

Goed en vakkundig advies snelle service

Goed en vakkundig advies snelle service

Persoonlijk contact

Snel geholpen. Prettig gesprek waar genoeg aandacht was voor de klant.

Perfecte ervaring!

Gastvrij ontvangen en goed en deskundig advies ontvangen met een prima resultaat.

Aanrader voor ieder.

Prima service, en vakmanschap.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer professioneel schilderij uit 1937 laten schoonmaken.

Ik heb door All-in een schilderij laten schoonmaken. Dit is snel en zeer naar tevredenheid gedaan. Ongelofelijk hoe dit schilderij, een familiestuk is opgeknapt.

wat een voortreffelijk bedrijf

schilderij tot in kleinste details en "beyond expectations" gereviseerd en zeer vakkundig van een hoogwaardige baklijst voorzien. ik kan Inlijst Studio Oisterwijk van harte aanbevelen. echt top kwaliteit!

Zeer positieve ervaring met All-In

Prettig contact ervaren. Persoonlijk maar ook via mail en telefonisch. Alle ruimte en tijd om af te tasten hoe de wens van de opdrachtgever optimaal ingevuld kan worden. ALL- IN geeft advies - zij bogen immers op jarenlange ervaring- maar dringen niks op. Ook het kostenplaatje wordt vooraf doorgesproken waardoor geen onverwachte verrassingen. Het ingelijste werk wilde ik graag cadeau doen tgv een verjaardag ( op zeer korte termijn) en ook daarin zijn zij geslaagd. Kortom: ik ben dik tevreden.

Erg goed!

Goed advies en prachtige lijsten geleverd naar wens.

Professioneel

Vervangen plexiglas in lijst. Heel netjes afgewerkt retour.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijke service met prachtig resultaat

Bij binnenkomst werd gelijk goed De tijd genomen om een juiste lijst bij mijn poster te vinden. Het was erg snel af en van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader!

Helemaal prima.

Met twee object naar binnengelopen. Gelijk hadden we een leuke klik, Reinier begreep goed wat we wilde met de print en het schilderij. Een week later waren beide al ingelijst. Precies zoals we samen hadden bedacht.

Een prachtig resultaat!

De hulp bij keuze lijst en uitvoering was naar verwachting. Het eind resultaat was prachtig.

prima!

goed advies, vlotte service, mooi resultaat

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en prachtig inlijstwerk!

Prima meegedacht, grote keuze aan lijsten en keurig inlijstwerk! Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

prima alles uitgelegd, vooral gericht op kwaliteit

uitstekend!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een persoonlijk advies op maat

Een warm en persoonlijk gesprek, waarin alle tijd genomen werd om de mogelijkheden te bespreken. Niks geen haast of opdringerigheid. Volop keuze mogelijkheden en transparantie over de kosten. Ik ben ontzettend tevreden en zeer blij met het eindresultaat!!!

Vakkundig, profesioneel

Heldere uitleg over drie schilderijen die uit hun lijst waren losgekomen. Ook uitleg over vormen van ontspiegeling. Duidelijk over de kosten. Snel gerepareerd. Een prachtig eindresultaat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals ook vorige keer. Perfect geholpen en weer een mooie lijst om een herinnering

Zeer vakbekwaam

Wij zijn zeer goed geholpen. Er werd goed meegedacht en verschillende oplossingen aangeboden. Het resultaat was perfect. Zonder extra kosten was het passepartout zelfs nog schoongemaakt en de afbeelding beter in het passepartout geplaatst. Echt iemand met liefde voor het vak!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Plezierig, deskundig en betrokken!

Een warm en persoonlijk ontvangst. Deskundig, proffesioneel met veel ervaring. Er wordt de tijd genomen voor een uitgebreid advies waarbinnen je als klant veel ruimte ervaart om je eigen keus te maken! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Goed advies, deskundig

Neemt de tijd om te overleggen, geeft terzake kundig advies, denkt mee, prachtig tesultaat

Molenacker 92 5061KT Oisterwijk

Over All-In Inlijst Studio Oisterwijk

In 2012 zijn wij van start gegaan met ALL-IN Inlijststudio Oisterwijk. Na jarenlange ervaring in het inlijst vak wilden wij graag in een relaxte sfeer advies geven aan mensen, die wensen hebben op het gebied van inlijsten. Naast het feit dat wij een goede service verlenen, hechten wij zeer aan de kwaliteit van ons product. Wij nemen de tijd voor u, zodat we in overleg tot hét juiste resultaat komen. Ook voor uw kantoor, restaurant of hotel kunnen wij u behulpzaam zijn bij het uitkiezen van kunst, fotografie of andere beelddragers. Onze grafische achtergrond is daarbij van groot nut. Wij lijsten het werk voor u in en kunnen tevens de wanden voor u inrichten. Vraag vrijblijvend offerte aan.