De contacten en de service is altijd goed en betrouwbaar!

Al 12,5 jaar ervaring met jullie groepsdagtochten 2 keer per jaar en altijd goed,Ik krijg altijd hele fijne reacties.

Alles prima geregeld .

In een woord aanrader .

• Medewerkers

Keurig en behulpzaam personeel!

Houd zich netjes aan de afspraak en keurig op tijd. De chauffeur wist veel te vertellen onderweg. Zo leer je ook nog war onderweg!

Over Touringcarbedrijf Rasch

Met meer dan 47 jaar ervaring in de reisbranche staan wij u ten dienste. www.hipporeizen.nl is het digitale merk van Hippo Reizen (met uitstekende verzorgde touringcarreizen) én reisbureau Hippo voor het reserveren van uw vlieg-, boot-, trein- of autovakantie. Vertel ons uw vakantiewensen en wij verzorgen uw vakantie, precies zoals u het hebben wilt. Veilig, voordelig en betrouwbaar en met een deskundig advies. En natuurlijk zijn wij aangesloten bij de ANVR en de SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden).