Werken heel precies

Netjes , geduldig een aanrader voor iedereen

Werken heel precies

Netjes , geduldig een aanrader voor iedereen

Zeer kundig

Moet nog even uit proberen of de Beit goed is ,?Ik laat het nog weten.Fijne feestdagen!!!

• Persoonlijke aandacht

Ik vond dat Jules het echt goed heeft gedaan. Hij luisterde naar mijn wensen en hij vertelde vooraf wat hij ging doen. Voelde mij heel erg op mijn gemak.

Heel erg vriendelijk

Simply the Best

Hij is heel vakkundig!!! Is zelf pas tevreden als het gebit helemaal in orde is!!! En jij met een glimlach de deur uit loopt!!

Wat een service geweldig

Ik heb de hele behandeling als zeer prettig ervaren. Ik ben zelfs opgehaald bij het station. Met een mooi resultaat

Snel goed en kundig

Wat een top service.en aandacht voor de klant .

Comfortabel.

Communicatie is duidelijk, er word goed overlegt wat hij elke stap gaat doen. Fijne sfeer, word ook goed geluisterd naar mening/ervaring van patiënt.

• Persoonlijke aandacht

erg vriendelijk uiterst vakkundig en een goede service

mijn ervaring met jules is dat hij niet tevreden is als de uitstraling met client niet naar zijn tevredenheid is, en hij dingen aanpast zodat de client tevreden is als het uiteindelijke resultaat helemaal klopt

Super en correcte behandeling

Netjes persoonlijke zeer goed passend gebit een man met aandacht voor zijn werk zal hem zeer zeker aanbevelen

• Persoonlijke aandacht

Zeer klantvriendelijk en luisterde goed naar de klant

• Persoonlijke aandacht

Zeer tevreden met het eindresultaat

Vriendelijk en correct behandeld, heel discreet en vakkundig, Ik voelde me begrepen en op mijn gemak!

uitstekend

Jules komt prettig en zeer deskundig over. Entree en wachtruimte armoedig en klein.

Vakman,aardig,persoonlijke aandacht

Perfect passend gebit, fijne ervaring

• Persoonlijke aandacht

Professioneel en goed geholpen, duidelijke adviezen en constante uitleg wat ze aan het doen zijn, zodat je precies weet wat er gaat gebeuren.

Goede en vlotte behandeling

Netjes

Heel netjes gemaakt

In 1 woord geweldig en dik tevreden

Ben zo goed en fijn geholpen,nooit Alles wordt met goed en duidelijk en in overleg en met eerlijk advies gedaan, Julus is een ontzettende aardige man Die er alles aan zal doen Om een mooie passende gebit temaken, geen druk pijn gehad en meteen zo blij met me gebit

zorgvuldig en goed!

zie boven!

hele goede ervaring

nu een jaar bij hun inbehandeling een tandtechnikus die zijn werk professioneel uitvoert maar ook vooral de tijd neemt voor zijn cliënten zeer tevreden

• Persoonlijke aandacht

Er is goed geluisterd naar mij als cliënt. Ik heb kaakgewrichtsklachten Ik heb om een eerlijk advies gevraagd en dat ook gekregen. Dank voor het zorgvuldige proces van het aanmeten van een nieuwe plaatjes prothese, ter vervanging van een oude. Zelfs mijn klarinet mocht ik meenemen, om te checken of ik goed kan blijven blazen. Ik kan nu weer beter kauwen, articuleren en blazen!! Mijn kaakgewricht is nu weer beter in balans! ! Ik had dit veel eerder moeten doen!!

Super goed

Mijn moeder is goed geholpen ondanks haar leeftijd. Ik ben zeer dankbaar.

• Persoonlijke aandacht

Zeer klantvriendelijk en zeer vakkundig

Zie boven

Over Jules van Noort Tandprothetiek

Gediplomeerd tandtechnisch specialist Jules van Noort studeerde in 2016 af aan de faculteit Gezondheidszorg van Hogeschool Utrecht waar hij een vierjarige (deeltijd) opleiding volgde voor tandprotheticus. Jules wil zich vooral richten op ouderen met een totaal gebit. “Mensen weten vaak helemaal niet hoe het met hun prothese is gesteld. Met een (goed) passend gebit kun je beter kauwen. Daardoor worden je hersenen getraind. Het zorgt voor een goede doorbloeding en helpt gezondheidsklachten te verlagen. De juiste prothese is de basis van een goede gezondheid.”