Deskundige en vriendelijke fysio’s

Nemen je serieus . Uitgebereide behandeling. Deskundig

• Telefonische bereikbaarheid
Je word heel goed geholpen

Je word er zeer professioneel geholpen doden echt de moeite om je van je klachten af te helpen

Gewoon, goed

Goede en vooral persoonlijke behandeling.

• Telefonische bereikbaarheid
Hele goede service en vakdeskundig!

Vrij snel kon ik hier terecht. Er werd genoeg aandacht besteed aan mijn klachten, opdat ik mij fysiek al snel stukken beter voelde dan in het begin!

Deskundig en zeer vriendelijk

Ben voor verschillende klachten al bij deze fysio geweest. De heren denken met je mee om tot een goed einde te komen. Fijn dat ze bij de mensen in de wijk zitten en genoeg parkeergelegenheid. De benadering is laagdrempelig waardoor je je snel vertrouwd voelt en samen voor een goed en passend eindresultaat gaat!

Goede proffesioneel mensen

Goede professionele hulp

Mijn ervaring is alleen maar positief. Meedenkend en heel behulpzaam niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn vader die een client is geweest. Heb altijd het gevoel dat er naar me geluisterd wordt en ik ook serieus genomen wordt met mijn klachten. Je wordt er op je gemak gesteld.

• Telefonische bereikbaarheid

Zeker een aan rader goede begeleiding en begrip vol over je klachten je krijgt er een goede behandeling

• Telefonische bereikbaarheid
Leuke praktijk waar je goed en snel geholpen wordt.

Na telefonisch contact kon ik snel terecht. Vriendelijke en proffesionele medewerkers.

• Telefonische bereikbaarheid
een beul maar wel aardig. Hij mag altijd mijn kupke afhakken😜

Purrrrrrrrfecto

• Telefonische bereikbaarheid
Klachten waren deskundig behandeld en verholpen

Prima fysio.

• Telefonische bereikbaarheid

ik kom al vele jaren en ben tevreden

Deskundig personeel

Leuke sfeer.

• Telefonische bereikbaarheid
Goede service en vriendelijk personeel.

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer prettig en men heeft een goede kennis van zaken.

Over Fysiotherapie 't Eikske

Fysiotherapie ’t Eikske is sinds 1981 gelegen in het Eikske in Schaesberg, destijds gestart door de vroegere eigenaar, Dhr. Hansen. Na het pensioen van dhr. Hansen in januari 2016 zijn twee enthousiaste werknemers verder gegaan als de maatschap die het nu is. Bij fysiotherapie ’t Eikske werken wij samen met u aan uw herstel, in een professionele, maar vooral ook vriendelijke sfeer.