Verstand van zaken, flexibel in uitvoering en altijd oog voor kwaliteit

HaBé heeft verstand van wat mooi en duurzaam is. Geen doorsnee bouwbedrijf dat gaat voor snelheid, massa en rendement. Ik heb vooral genoten van de houding om er samen iets moois van te maken. De klant leverancier relatie was daarmee ondergeschikt aan de passie om iets bijzonders te creëren waar wij jaren plezier van gaan krijgen. Ze zijn daarmee niet de goedkope keuze maar door hun transparantie en het meedenken in de keuze voor materialen en leveranciers was hun advies ook zeker van invloed op de financiële kant van de overwegingen. We zijn zeer tevreden met het resultaat en verwachten in de toekomst een volgend bouwproject met HaBé te gaan starten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Top bouwer

Prima bedrijf welke zijn afspraken na komt; goede ondernemers met goede medewerkers en prima onderaannemers.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Zeer vriendelijk en meedenkend

Ons huis is door habé gerenoveerd. Ze werken met meerdere bedrijfjes samen en allemaal houden ze zeer goed aan afspraken. Denken mee en habé is laagdrempelig als je met vragen zit. Kortom ontzettend tevreden!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

een fijn bedrijf om aan het werk te hebben

met habe kun je overleggen , zij houden rekening met jou wensen. bij ons hebben eigenlijk constant 2 man gelopen deze mannen waren zeer goed op elkaar ingesteld . en zij weten goed van wanten. en de afwerking was ook zeer goed. men denkt wel eens dat habe duur is omdat zij mooie huizen kunnen bouwen , maar duur zijn ze niet, ze rekenen nette prijzen. wij hebben waar voor ons geld .

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Bouwen is een feestje met HaBé!

HaBé heeft een passie voor stijlvol bouwen, met het oog voor detail! Kwaliteit is een belangrijk uitgangspunt, personeel is zeer vakkundig, vriendelijk en maakt tijd voor de klant en denkt tijdens het bouwproces mee met de klant om het eindresultaat zo optimaal mogelijk te maken. De bouwplaats was altijd netjes en opgeruimd (tot complimenten vanuit de buurt). We hebben het voorbereidings- en bouwproces als erg leuk en erg prettige sfeer ervaren. Goede en plezierige communicatie. Kortom een oprecht en betrouwbaar, maar vooral zeer goed bouwbedrijf! Inmiddels mogen we heerlijk genieten van ons droomhuis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professioneel, transparant, betrouwbaar met oog voor de detail en kwaliteit

HaBé is een klein familiebedrijf dat staat voor kwaliteit, persoonlijke aandacht en betrouwbaarheid. Ze komen hun afspraken na. Ze bouwen prachtige huizen in het duurdere segment. Ze werken al jaren samen met een kleine groep (altijd dezelfde) onderaannemers; en dat merk je in alles. Zeer prettige samenwerking. Wij zijn heel tevreden en kunnen HaBé aan iedereen aanbevelen!

Oprecht, vakkundig en plezierig

Habé en het team is een oprechte, vakkundige en zeer plezierige aannemer en heeft eveneens heel goede en kundige partners om zich heen verzameld

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een betrouwbaar en vakkundig bouwbedrijf met een passie voor stijlvol wonen!

Wij mogen genieten van een schitterende woning die gebouwd is door Habé. Tijdens de bouw was het altijd netjes en opgeruimd. De vakmensen die bij ons hebben gewerkt, werkten goed samen, waardoor de werkzaamheden netjes op elkaar waren afgestemd. Dat kwam zeker ten goede aan het hoge afwerkingsniveau van onze woning. Hans en Chris, jullie bedankt voor de fijne gesprekken, prettige samenwerking en het oplossingsgericht meedenken wanneer dat nodig was!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijne aannemer, zeker aan te bevelen.

Wij hebben in 2017 onze vrijstaande woning door Habe laten bouwen. Dit is allemaal erg soepel verlopen. Habe was onderdeel van een bouwteam, waarin ook de bouwbegeleiding van de architect zat. De samenwerking verliep heel goed en er zijn weinig tegenvallers geweest. Het vakmanschap van werkelijk alle mensen was heel goed en ze waren ook erg vriendelijk. De netheid van de bouwplaats was ook zeer opvallend. Na de oplevering waren er nog wat kleine opleverpuntjes, deze zijn ook allemaal keurig in orde gemaakt zonder dat we daar zelf achteraan moesten gaan. Afspraken worden goed nagekomen. Al met al een hele fijne aannemer die we iedereen kunnen aanbevelen.

Over Bouwnu

Over HaBé Bouwen in Stijl B.V.