Professioneel, transparant, betrouwbaar met oog voor de detail en kwaliteit

HaBé is een klein familiebedrijf dat staat voor kwaliteit, persoonlijke aandacht en betrouwbaarheid. Ze komen hun afspraken na. Ze bouwen prachtige huizen in het duurdere segment. Ze werken al jaren samen met een kleine groep (altijd dezelfde) onderaannemers; en dat merk je in alles. Zeer prettige samenwerking. Wij zijn heel tevreden en kunnen HaBé aan iedereen aanbevelen!

Oprecht, vakkundig en plezierig

Habé en het team is een oprechte, vakkundige en zeer plezierige aannemer en heeft eveneens heel goede en kundige partners om zich heen verzameld

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Een betrouwbaar en vakkundig bouwbedrijf met een passie voor stijlvol wonen!

Wij mogen genieten van een schitterende woning die gebouwd is door Habé. Tijdens de bouw was het altijd netjes en opgeruimd. De vakmensen die bij ons hebben gewerkt, werkten goed samen, waardoor de werkzaamheden netjes op elkaar waren afgestemd. Dat kwam zeker ten goede aan het hoge afwerkingsniveau van onze woning. Hans en Chris, jullie bedankt voor de fijne gesprekken, prettige samenwerking en het oplossingsgericht meedenken wanneer dat nodig was!

• Ging het om een (ver)bouw project? Garage/schuur
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Fijne aannemer, zeker aan te bevelen.

Wij hebben in 2017 onze vrijstaande woning door Habe laten bouwen. Dit is allemaal erg soepel verlopen. Habe was onderdeel van een bouwteam, waarin ook de bouwbegeleiding van de architect zat. De samenwerking verliep heel goed en er zijn weinig tegenvallers geweest. Het vakmanschap van werkelijk alle mensen was heel goed en ze waren ook erg vriendelijk. De netheid van de bouwplaats was ook zeer opvallend. Na de oplevering waren er nog wat kleine opleverpuntjes, deze zijn ook allemaal keurig in orde gemaakt zonder dat we daar zelf achteraan moesten gaan. Afspraken worden goed nagekomen. Al met al een hele fijne aannemer die we iedereen kunnen aanbevelen.

Over Bouwnu

Over HaBé Bouwen in Stijl B.V.