Heel fijn bedrijf, opdracht van begin tot eind naar volle tevredenheid uitgevoerd

De korte lijntjes maakte de communicatie goed, en er werd direct adequaat gereageerd. Fijn personeel, wat ook goed meedacht en op tijd aangaf als er keuzemomenten aan kwamen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Meedenkend, professioneel en vakmanschap

Als je een wat ouder huis hebt kan je zomaar voor verrassingen komen te staan. Zo ook bij ons toen het dak (tijdens de renovatie) in slechtere staat bleek dan gedacht. Binnen een dag stonden we voor grotere keuzes dan in eerste instantie gedacht, We voelden ons echt gesteund door Sander Hubers die direct in actie kwam en zorgvuldig afwegend met ons tot de juiste oplossing kwam. En ook de vakmannen die we uiteindelijk weken in en om ons huis hadden.: Vriendelijk, zorgvuldig, netjes werkend en bovenal jongens die hun vak verstaan!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goede communicatie en vakwerk.

Prettige samenwerking. Goede planning. Vakkundig personeel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakwerk zoals van Hubers gewend.

In het voortraject is veel tijd gaan zitten, dat had wellicht sneller gekund, maar is zeker zorgvuldig gebeurd. Gevoelsmatig hing de snelheid samen met het werkaanbod. Concrete(re) communicatie was prettiger geweest, zodat niet het gevoel ontstaat dat jezelf als opdrachtgever het voortouw moet nemen. Toen dit stadium, inclusief constructieberekening en offertestadium was afgerond, de vergunning er was en de planning was afgestemd, is er hard gewerkt en kwalitatief heel goed (vak)werk geleverd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam

geweldig!

vertel onze wensen, nemen alles op en komen met een passend voorstel. wordt tot grote tevredenheid uitgevoerd!!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar, transparant, doen wat zij beloven. Communicatief sterk

Informatie vooraf is duidelijk en nemen de tijd om alle details door te nemen. Komt tijdens de bouw niet voor verrassingen te staan. Communicatie verloopt erg goed. Prijs kwaliteit is goed.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mercatorstraat 2 7131PX LICHTENVOORDE