Fijne samenwerking.

Eerlijk bedrijf. Werken snel en netjes. Verbeterpunten worden opgemerkt en aangepast. Wij zijn tevreden. Bedankt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima, net als bij de eerdere opdrachten

Ik zou zo snel mogelijk afscheid nemen van Schildersbedrijf de Cock. Niet alleen was de kwaliteit van het geleverde werk zeer en zeer ver onder de maat, ook de gebruikte muurverven zijn van slechte kwaliteit en de manier waarop tot enig resultaat gekomen kon worden. Dat was in mindere mate ook het geval bij de bouw van de eerdere woningen. De bouw van een nieuwe recreatiewoning is niet uitgesloten, maar dan zeker geen Schildersbedrijf de Cock meer. Overigens ook niet erg ondernemend. Bij aflevering van een goed resultaat kan het bedrijf na een aantal jaren als 1e in aanmerking komen voor een nieuwe schildersbeurt van het afgeleverde werk. Bij geen van de afgeleverde woningen denk ik daar nu over. Dit bedrijf doet jullie naam geen goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het schilderwerk was inderdaad helaas een smetje op dit werk. Dit kwam vooral door de ingezette (inleen)schilder van het schildersbedrijf. We zullen hier intern nogmaals (extra) aandacht aan geven, hoe we dit voor de toekomst kunnen voorkomen.

erg goed in alle gebieden

Het kon niet beter zijn geweest, wat een geweldige samenwerking

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Dakkapel/dakraam, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Keuken, Vloer

een kwaliteit aannemer!

Goede prijs kwaliteit verhouding, vakbekwaam personeel en correcte communicatie opdrachtgever en aannemer.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zoals we gewend zijn een prettig en betrouwbaar bouwbedrijf!

Er wordt meegedacht en actief geadviseerd! Geen wachttijd en heel duidelijke offerte met tijdspad. Keurige meerwerk-opgave. Redelijke prijzen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Aangem

Deskundige en kwalitatieve benadering van de werkzaamheden. Prettige en correcte samenwerking. Duidelijke afspraken. Waar nodig goede onderaannemers

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede aannemer

Zeer bekwaam Vakwerk Goede communicatie

vriendelijk en kundig

goed degelijk en betrouwbaar

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Zeer klant vriendelijk geholpen

We hebben een schuifdeur laten plaatsen plus voorzet wanden en stucen, ondanks uitdagingen waren de bouwvakkers zeer gefocust op het correct en volledig naar onze wens opleveren van ons project.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Dorpsstraat 6 4365AM MELISKERKE

Over Bouwbedrijf Meliskerke BV

Een betrouwbare partner met ruim 75 jaar ervaring, zo kunt u Bouwbedrijf Meliskerke typeren. Ons bedrijf is actief in uiteenlopende projecten in de woning- en kleinschalige utiliteitsbouw, in heel Zeeland. Naast het uitvoeren van allerlei nieuw- en verbouw projecten, zowel voor de particuliere als voor de professionele opdrachtgever, zijn wij actief op het gebied van onderhoud en beheer. Wij houden van diversiteit in ons werk, alle werkzaamheden van bouwkundige aard zijn bij ons dan ook in goede handen. Een team van gemotiveerde, vakbekwame medewerkers staat dagelijks voor u klaar om uw plannen te realiseren. En dat alles met kwaliteit als basis en met de klant in het middelpunt.

Over Bouwnu