Vakbekwaam en betrouwbaar

Op basis van het ontwerp van de architect is er in bouwteamverband een prachtig resultaat gerealiseerd. Bouwbedrijf Meliskerke heeft samen met de onderaannemers een uitstekende prestatie geleverd. Bij diverse bijzondere uitdagingen is er adequaat en bekwaam gereageerd. Een prima partner om mee te bouwen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijn, degelijk bouwbedrijf waar meedenken hoog in het vaandel staat!

Het is best een uitdaging om in een periode van sterk stijgende bouwprijzen en krapte op de woningmarkt een goede, prettige, flexibele en meedenkende aannemer te vinden. Bouwbedrijf Meliskerke overtrof onze verwachtingen! Afspraak is afspraak en om advies mag je altijd vragen! In goed overleg heb ik zelf een aantal klussen uitgevoerd. Top dat we tijdens de bouw al konden beginnen met e.e.a! Communicatie met kantoor- en uitvoerend personeel was open en prettig! Heren bedankt, we genieten van ons huis!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Bescheiden,eerlijk en kennis van zaken

Op advies van de architect die ervaring had met dit bouwbedrijf. De mooie website toonde vele markante zeeuwse bouwwerken, dat gaf een goed gevoel. Dit is geen bedrijf van veel woorden maar weinig zeggen. In plaats daarvan liefde voor het vak , duidelijke afspraken en het neerzetten van een uitstekend produkt. Goede samenwerking met de architect. Mannen , bedankt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Afspraken worden nagekomen, en snelle dienstverlening

fijn bedrijf om mee samen te werken

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Isoleren (deel) woning

Mooi en goed bedrijf.

Zelf met mijn buurman, een aanbouw gemaakt met behulp van bouwbedrijf Meliskerke. Zeer tevreden over de samenwerking.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prettige samenwerking en heldere afspraken.

Dit is de tweede keer dat we met Bouwbedrijf Meliskerke werken en weer tot onze grote tevredenheid. De grote verbouwing van onze boerderij was volgens afspraak klaar en ook het budget werd nageleefd. Eventuele veranderingen daarin werden duidelijk en tijdig gecommuniceerd. Daarnaast zijn alle medewerkers erg plezierig in de omgang.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Kelder, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Heldere en snelle communicatie en uitvoering

Zeer fijne ervaring gehad met bouwbedrijf Meliskerke. In samenwerking met hun mijn huis gerenoveerd. Veel werk in overleg zelf uit kunnen voeren door goede uitleg en advies over bouwmaterialen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbare partij die afspraken nakomt

Aannemer die de Opdrachtgever ontzorgt en die gemaakte afspraken ( tijd, geld en kwaliteit) nakomt.

Prima gelopen

Prima gelopen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettig contact en werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd.

Tijdens de uit te voeren werkzaamheden regelmatig overleg hoe zaken beter/anders/goedkoper konden. Nakomen van afspraken is niet altijd vanzelfsprekend maar bij Bouwbedrijf Meliskerke wel!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

professioneel in combinatie met flexibiliteit en verantwoordelijkheid nemen

ten eerste een professionele organisatie die met vakmannen het werk doen. directe manier van overleggen en aanpassen daar waar nodig (beide kanten uit) om te komen tot een mooi eindresultaat!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Indelingswijziging, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Bouwbedrijf Meliskerke is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze denken altijd met je mee en zijn op alle fronten bereid om je te helpen. Directe lijntjes zijn kort en de kwaliteit van de werkzaamheden zijn prima.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud/service

zeer goed bedrijf

zeer goed bouwbedrijf, die met je mee denkt, met zeer vakkundig personeel. ik zou het de andere mensen zeker aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Dak, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

prima bouwbedrijf en goede samenwerking

Duidelijke offerte, werkt volgens planning. Goed contact met de aannemer. Goede coördinatie tussen de verschillende onderaannemers. Nette werknemers met kennis van zaken. Er is netjes gewerkt waarbij kwaliteit voorop staat. Er wordt goed advies gegeven en meegedacht. We zijn zeer tevreden over het resultaat. Financiële afwikkeling is correct. We kunnen deze aannemer aanbevelen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Garage/schuur, Dak, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

degelijk en goed vakmanschap en een goede prijs-kwaliteit

Bouwbedrijf Meliskerke heeft onder onze directievoering een woonhuis met bijgebouw gerealiseerd aan de Bieweg 4 te Gapinge. Bij de aanbesteding kwam bouwbedrijf Meliskerke als beste uit de bus. De onderhandelingen over de aanneemsom zijn in een goed sfeer verlopen. Bij de uitvoering blijkt het bouwbedrijf over vakkundige medewerkers te beschikken die met plezier en in goed overleg het werk volgens bestek hebben opgeleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer betrouwbaar, vakkundig en loyaal

Complimenten aan jullie hele team van directie, hoofduitvoerder en timmermannen. We hebben het hele bouwproces als zeer prettig ervaren. Veel kennis en vakmanschap in huis. Jullie mogen trots zijn op jullie bedrijf.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Een zeer goede partij om zaken mee te doen.

Een zeer goede partij om zaken mee te doen. Doen wat ze beloven.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Zeer kundige begeleiding en vakwerk uitvoering!

Zeer positief. Betrouwbaar, afspraak is afspraak, en timmermannen die houden van hun vak en kundig zijn. Bedankt

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed innovatief vakbekwaam bedrijf om mee te bouwen

Van directie t/m medewerkers enorm betrokken bij het werk! Samenwerken, overleg, bereikbaarheid, inventiviteit inzet en kwaliteit zeer goed. Circulair bouwen zit ook bij jullie in het bloed. Kortom een bedrijf om op (mee) te bouwen Groet, Hans

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Vriendelijk, oprecht en eerlijk bouwbedrijf met een goede kwaliteit!

We hebben ons droomhuis laten bouwen door bouwbedrijf Meliskerke. De gesprekken verliepen vlekkeloos. Er wordt de tijd voor je genomen en alle mogelijkheden worden besproken. Wij bouwden zonder tussenpersoon en daarom ben je persoonlijk erg betrokken. Tijdens de bouw perfecte communicatie en als er een vraag was of een beter idee werd dit door de voorman op de bouw direct gecommuniceerd. Onze woning is opgeleverd met een aantal kleine puntjes en deze zijn snel opgelost. Net als in de bouw zelf. Ik zal het bedrijf aan iedereen die gaat bouwen aanbevelen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een partij waar je mee en op kan bouwen

Bouwbedrijf Meliskerke is een bouwkundige partij die meer doet dan alleen maken wat er gevraagd wordt maar ook in het belang van het project/opdrachtgever/gebruiker meedenkt.

oplossingsgericht denken / communiceren

prettige samenwerking door constructieve opstelling goede en eerlijke communicatie

prettige samenwerking

leuk bedrijf met enthousiaste mensen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede service, er wordt meegedacht, met meer-/minderwerk wordt netjes omgegaan

De planning wordt waargemaakt. Er wordt meegedacht, met meer-/minderwerk wordt netjes omgegaan

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Goede service en goed gemotiveerd personeel

Bouwbedrijf Meliskerke zoekt naar de kwaliteit. Zijn personeel zijn deskundig en goed gemotiveerd. Ook ben ik tevreden met hun communicatie.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Onderhoud service, Isoleren (deel) woning

Over Bouwbedrijf Meliskerke BV

Een betrouwbare partner met ruim 75 jaar ervaring, zo kunt u Bouwbedrijf Meliskerke typeren. Ons bedrijf is actief in uiteenlopende projecten in de woning- en kleinschalige utiliteitsbouw, in heel Zeeland. Naast het uitvoeren van allerlei nieuw- en verbouw projecten, zowel voor de particuliere als voor de professionele opdrachtgever, zijn wij actief op het gebied van onderhoud en beheer. Wij houden van diversiteit in ons werk, alle werkzaamheden van bouwkundige aard zijn bij ons dan ook in goede handen. Een team van gemotiveerde, vakbekwame medewerkers staat dagelijks voor u klaar om uw plannen te realiseren. En dat alles met kwaliteit als basis en met de klant in het middelpunt.

Over Bouwnu