Goede materialen gebruikt

Makkelijke communicatie, maar betere informatie over geplaatste installaties is wenselijk. Bij het plaatsen van installaties moet beter rekening worden gehouden met praktisch gebruiksgemak. Bijvoorbeeld afvoer wasmachine was geblokkeerd door verdeelunit vloerverwarming.

• Ging het om een nieuwbouw project? Appartement

Nette bouw, zeer goede communicatie

Blij met de manier waarop ons huis is gebouwd. Er werd goed en duidelijk gecommuniceerd tijdens de bouw. De planning en de kosten werden goed en tijdig doorgenomen.

Jan

Jullie moeten je meer aan je Afspraken houden dan dit soort vragen lijsten waar je niks mee opschiet dom gedoe is dit

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee
  • Ging het om een nieuwbouw project? Appartement
  • Ging het om een (ver)bouw project? Kelder

Goed en vakkundig

Vlotte reactie op vragen en snelle oplossingen

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Safe bedrijf, vriendelijk personeel.

Prettige communicatie, snel reactie op vragen, persoonlijke benadering. Dat was erg prettig. Ik ben erg blij met mijn huis en geniet van het wonen. Enkele onderdelen hadden kwalitatief wat beter gemogen (schilderwerk, kwaliteit dekvloer). Ik hoop veel jaren met plezier in dit huis te kunnen wonen.

• Ging het om een nieuwbouw project? Tussenwoning/hoekwoning

Bedrijf met kwaliteit hoog in het vaandel

Goed bedrijf.

Betrouwbaar, degelijk en vriendelijk

Goed bedrijf

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Bouwbedrijf van de Kolk-Garderen BV heeft alle afspraken en beloftes op een professionele, vriendelijke en correcte wijze waargemaakt.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Meedenkend, vakkundig en vriendelijk personeel.

Van de calculatie, werkvoorbereiding en uitvoering t/'m de mensen op de bouw hebben wij niets dan lof. Zeer prettig werken met vakbekwame mensen, als ook de onderaannemers en toeleveranciers.

• Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Van de Kolk-Garderen BV

Bij Bouwbedrijf van de Kolk in Garderen is bouwen geen activiteit. Het is een tweede natuur. Vanuit onze uitvalsbasis in het hart van de Veluwe bedienen we opdrachtgevers in de volle breedte van de markt. Met circa vijfenzestig medewerkers bouwen we aan grote en kleine projecten. Dit doen we met passie en hart voor de zaak. Uw zaak welteverstaan. Of het nu gaat om woningen, winkels, kantoren, woonboerderijen, villa's, seriematige woningen of bedrijfspanden. In al deze projecten is onze persoonlijke benadering kenmerkend. Daarbij hebben onze gekwalificeerde medewerkers geen ander doen voor ogen dan u te ontzorgen in het totale bouwproces. Met oog voor kwaliteit. Tot in de kleinste details.