Bouwbedrijf van de Kolk-Garderen BV heeft alle afspraken en beloftes op een professionele, vriendelijke en correcte wijze waargemaakt.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning
Meedenkend, vakkundig en vriendelijk personeel.

Van de calculatie, werkvoorbereiding en uitvoering t/'m de mensen op de bouw hebben wij niets dan lof. Zeer prettig werken met vakbekwame mensen, als ook de onderaannemers en toeleveranciers.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een nieuwbouw project? Vrijstaande woning

Over Bouwnu

Over Bouwbedrijf Van de Kolk-Garderen BV

Bij Bouwbedrijf van de Kolk in Garderen is bouwen geen activiteit. Het is een tweede natuur. Vanuit onze uitvalsbasis in het hart van de Veluwe bedienen we opdrachtgevers in de volle breedte van de markt. Met circa vijfenzestig medewerkers bouwen we aan grote en kleine projecten. Dit doen we met passie en hart voor de zaak. Uw zaak welteverstaan. Of het nu gaat om woningen, winkels, kantoren, woonboerderijen, villa's, seriematige woningen of bedrijfspanden. In al deze projecten is onze persoonlijke benadering kenmerkend. Daarbij hebben onze gekwalificeerde medewerkers geen ander doen voor ogen dan u te ontzorgen in het totale bouwproces. Met oog voor kwaliteit. Tot in de kleinste details.