Weinig keuzes, wel kwaliteit

Voortraject was niet top, eindresultaat mar er wezen

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Garage/schuur, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Netjes gebouwd, weinig flexibiliteit.

Zie bovenstaand

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prettige sfeer, goede communicatie, mooi resultaat

We zijn erg blij met onze nieuwe woning en het bouwproces. Medewerkers lieten zien dat ze er plezier in hadden om deze mooie wijk te bouwen. Er werd goed meegedacht over de mogelijkheden om de woning aan te passen binnen de ruimte die er bij een projectwoning is. Tijdens de bouw werden we met grote regelmaat geïnformeerd, als er iets specifieks speelde werd daar een extra nieuwsbrief voor gestuurd. Het aankoop- en bouwproces is voor ons stressvrij verlopen en wij zijn heel trots op het resultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zeer tevreden met opgeleverde woning

Deskundige bouwer welke zeer goed werk heeft geleverd en huis netjes heeft gebouwd.

Fijn bouwbedrijf

Goede communicatie Deskundige werknemers

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Correct bedrijf , voldoende communicatie.

Aalberts Bouw vinden wij een nette bouwer. De medewerkers zijn klantvriendelijk. Afspraken worden nagekomen. De communicatie over afwerkpunten is soms denk ik onduidelijk naar de onderaannemers. Er worden wel mensen gestuurd die het probleem dan niet kunnen oplossen zodat er weer opnieuw een afspraak gemaakt moet worden. Wel veel tijd kwijt aan thuis moeten blijven. Echter communicatie is een lastig onderwerp en goede communicatie blijft een uitdaging.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Prima en kundig

Contact goedi

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Onze ervaring met Aalberts is erg goed. De bouw verliep zo voorspoedig dat er 3 maanden eerder dan de oorspronkelijke planning is opgeleverd. Kleine puntjes na de oplevering werden direct opgepakt. Kortom; erg tevreden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Contact vooraf was erg goed en duidelijk. Er werd snel op e-mails en vragen van de bewoners gereageerd. Nieuwsbrieven waren erg fijn. De opleverdatum was een stuk sneller dan gepland, ook dit is erg fijn! Tijdens de oplevering (vrijdags) waren er nog een paar kleine restpunten. Deze werden diezelfde dag nog opgepakt en verholpen, 1 restpunt kwam de 1e dag na het weekend. Prima geregeld. Ook na de oplevering wordt er nog adequaat gereageerd op vragen via de e-mail. Enige minpunt, er was in de voorbereidende fase weinig mogelijk mbt binnenmuren, stopcontacten of lichtpunten verplaatsen anders dan de al voorgeschreven extra dingen waaruit je kon kiezen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Aalberts heeft het top gedaan!

Erg fijne ervaring, voor ons 1e keer dat wij een nieuwbouw woning hebben gekocht. En wij zijn erg fijn door Aalberts begeleid tijdens de bouw en naar de oplevering toe van onze nieuwbouw woning. De planning verliep snel, snellere levering dan verwacht. De communicatie was duidelijk, soepel en periodiek. En het eind resultaat mag er zeker wezen een prachtige woning hebben wij nu staan! Ook niet vergeten de knelpunten zijn goed opgepakt en ten alle tijden in onze ervaring opgelost. Dank voor deze fijne ervaring! Wij zijn nu begonnen met klussen en hopelijk mogen we vele jaren genieten van deze prachtige woning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Project in Kockengen te grote hap voor Aalberts!

Slechte communicatie- verkeerde tekeningen-oplossen opleverpunten nog bijzonder slechter. Bij oplevering liep iemand met een WD-40 in zn hand en probeerde eerst sommige opgemerkte gebreken bv in de badkamer ermee op te lossen. Oplevering was in december 2018, het dossier oplossing -opleverpunten is pas afgesloten eind jullie 2019. Geen akkoord voor gegeven. Mijn advies aan Aalberts is: neem geen grote nieuwbouwprojecten aan die je niet (goed) kan uitvoeren. En blijf in de niche van de renovatie van bestaande/oude woningen.

• Advies N.v.t.

Niet professioneel

Elke keer moesten wij bellen omdat ze niet kwamen. Als je de uitvoerder wilde spreken was hij elke keer weg. 1 man deed super zijn best voor ons, maar tot nu toe is er nog steeds niemand geweest voor de laatste dingen die nog afgehandeld moeten worden. We wonen er al sinds februari. Duurt erg lang

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede ervaring gehad met deze aannemer

Afgelopen week ons huis opgeleverd gekregen! Erg tevreden over de aannemer en de projectleider (Fred), deze is proactief geweest met al onze wensen, opmerkingen en vragen. Uiteraard waren er wel een paar puntjes, zoals de communicatie en informatie verstrekking in het begin van het proces, maar voor de rest zijn wij erg te vreden over de aannemer.

Slecht

Geen communicatie Slechte afwerking Uitvoerders die denken alles te weten maar niets weten Triest als de uitvoerder zegt. Het is moeilijk om te te krijgen en de klant moet zeggen bij dit bedrijf haal je het zo op

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken, Badkamer

Moeizaam proces

Het hele proces van de bouw, oplevering en het oplossen van de opleverpunten is moeizaam geweest. Aan de communicatie valt nog wel wat te verbeteren. Aan aandacht voor de koper als klant ook. En dat zit echt in kleine dingen. We wonen in een schitterend huis maar daar is heel wat aan vooraf gegaan. Ik heb me verbaasd over de hoeveelheid keren dat mensen voor eenzelfde euvel langs geweest zijn. En iedere keer moet je zorgen dat er iemand thuis is of de sleutel ergens te vinden is.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede bouwer maar slecht in de communicatie en niet pro-actief in de oplevering

Uiteindelijk een erg mooi huis. Jammer dat de koopervaring niet beter was door betere kopersbegeleiding en iets meer flexibiliteit om simpele wensen als een extra raam dat open kan te realiseren. Betalen wilden we wel maar Aalberts wilde niet altijd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

De klant is koning maar Aalberts doet zich voor als keizer.

Tja….ik denk dat mijn voorgaande antwoorden voldoende zeggen. Maar als ik het in 2 woorden moet doen: Arrogant bedrijf

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Slechte communicatie, niet snel oplossen van opleverpunten

Bouwproject was zeer slecht voorbereid. Bouw was al gestart en toen was de tegelshowroom nog niet bepaald. Geen communicatie na oplevering over de 47 opleverpunten. Na 4 maanden zijn ze nog niet opgelost, terwijl op het opleverprotocol 3-4 weken staat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Michella ga zo door je had het niet makelijk met sommige bewoners maar ons heb je keurig begeleid ! Ook Remco en collega jullie hebben keurig alle punten afgewerkt !

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een stroef proces met veel bergen die niet samen beklommen werden.

De goede en waardevolle start werd overschaduwd door een stroef en onaardig contact tijdens het bouwproces. Kopers van de woningen werden beperkt aangehoord wat zorgde voor veel spanningen. Bij oplevering werden bij veel bezwaar punten de marges opgezocht ipv een goede oplossing waar zowel koper als bouwer tevreden mee zouden zijn.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Fijn bedrijf! En als er toch garantieklacht ontstaat,lossen ze het op.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige club met fijne mensen

Mooie woning die met aandacht voor details is gebouwd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fijn huis, jammer dat Aalberts in de communicatie, en met en na de oplevering heeft laten afweten.

niet duidelijk wat de vraag is hier

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zal ik maar niet zeggen wat ik op de tong heb

Geen behoefte

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Overige, Onderhoud service

Slecht afgeleverd binnenwerk.

Niet nakomen van afspraken.

Over Aalberts Bouw BV

Aalberts denkt, bouwt en onderhoudt. De toegevoegde waarde daarvan vindt u terug in onze concepten, in de helpende hand die wij u in alle fasen van het proces reiken en natuurlijk in onze output. Wij zijn een transparante en moderne organisatie die de lijnen kort houdt en daardoor in staat is om grote en grootse prestaties te leveren. Dat doen wij voor een keur aan opdrachtgevers, variërend van ontwikkelaars, woningcorporaties, bedrijven, zorginstellingen, beleggers en overheden.

Over Bouwnu