gewoon topbedrijf

Afspraken netjes nagekomen en kwaliteit geleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Fijne samenwerking

Fijn bedrijf om mee te werken. Goede communicatie, afspraken worden nagekomen en nette uitvoering. Zeker een aanrader.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Vloer

Tot volle tevredenheid

Tot op de cent nauwkeurig bij wijze van spreken heeft men zich bij de Ruiterbouw gehouden aan de vooraf gemaakte financiƫle afspraken/offerte. Gezorgd voor een perfecte afwerking en met buitengewoon betrouwbaar personeel de realisatie van onze wensen uitgevoerd. Het meerwerk werd dien ten gevolge ook in dezelfde stijl en met enthousiasme afgehandeld en dit alles in het overeengekomen tijdsbestek ondanks de perikelen van een ongekende situatie door het coronavirus. Veel dank daarvoor aan management en uitvoerders!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer degelijk, klantvriendelijk en betrouwbaar vakwerk!

De Ruiter Bouw is een degelijke no-nonsense aannemersbedrijf die goed en degelijk werk aflevert. Kwalitatief hoogwaardig terwijl de prijs niet leidend is: als het goedkoper kan zonder kwaliteitsverlies, zullen de werknemers van de Ruiter bouw niet schromen om je daar op te wijzen. Er werd rekening gehouden met onze gezinssituatie, met onze wensen en soms wisselende situaties die een oud huis met zich meebrengen. Deze problemen werden het hoofd geboden op een dusdanige manier, dat het mooier werd als van te voren was bedacht. De uitdagingen werden keurig binnen de gestelde tijdslimieten gehaald. De werknemers van de Ruiter bouw hebben liefde voor hun vak. Ze werkten netjes en controleerde zichzelf, hielden de bouwplaats wat tevens ons woonhuis is, zo schoon mogelijk zodat we er toch konden blijven leven. Ook als het mooier kon, schroomden de werknemers niet om dit te bespreken. Het motto van: 'ik lever mijn werk bij u net zo netjes zoals ik het thuis zou willen' gaat op bij de Ruiter Bouw. In een eerder situatie hadden we de hulp acuut nodig van de Ruiter Bouw, ofschoon we er toen geen klant waren. Binnen enkele dagen werden de problemen voor een zachte prijs volkomen verholpen. De Ruiter Bouw is niet de allergoedkoopste maar wat ons betreft is de prijs-kwaliteitsverhouding wel het allerbeste tot nu toe.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Dak, Vloer, Keuken, Kelder, Isoleren (deel) woning, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakmensen met passie en enthousiasme

Zeer fijne Aannemer! duidelijke afspraken en heldere offerte. Keurige planning gedurende de bouw en een goed team van vakmensen welke met je meedenken en ontzorgen.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.

Ontzorging.

Fijn bedrijf wat klaarstaat en mij ontzorgt

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Keurig personeel. Vakmensen. Goede planning. Duidelijke afspraken die nagekomen worden. Prettige samenwerking

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Mag het ook 1 woord zijn? TOP!Keurig en net werkende mensen

Keurig en net werkende mensen in dienst.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer, Overige

Professioneel en uitstekende service

Mijn kozijnen zijn vervangen en tevens zijn nieuwe raamdorpels geplaatst. Vanaf het voortraject tot de oplevering kan ik alleen maar zeggen dat De Ruiter Bouw alles volgens verwachting gerealiseerd heeft. Er is werkelijk niets anders gegaan dan afgesproken. Daarbij komt dat het persoonlijke en informele contact met de mensen van de organisatie het samenwerken nog prettiger en makkelijker maakt. Veel succes en tot de volgende klus!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Wanneer ik nog eens zou bouwen, zou ik echt weer met dit team in zee gaan!

Wanneer ik nog eens zou bouwen, zou ik echt weer met dit team in zee gaan!

Vakmanschap!

Snelle actie, kundig personeel. Luistert naar je wensen. Komt afspraken na. Goede prijs kwaliteitverhouding.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur

Zeer betrouwbaar en afspraak is afspraak

Wij hebben de firma De Ruiter Bouw B.V. meerdere malen ingeschakeld voor kleine en grotere opdrachten. De opdrachten zijn iedere keer naar volle tevredenheid uitgevoerd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Overige, Badkamer

goede service

afspraak is afspraak

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Doen wat ze beloven

Reeds meermaals verbouwingen en aanpassingen in en aan onze woning laten uitvoeren door de mensen van De Ruiter. Weliswaar niet goedkoop maar leveren bovenal kwaliteit en zorgen dat alles naar tevredenheid verloopt (zowel tijdens de verbouwing als ook bij oplevering). Fijn personeel met hart voor de zaak en klant!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Keuken

Appelhof 4 4158EN Deil

Over Bouwnu