ik had gehoopt op een betere begeleiding

dat heb ik net gedaan...

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vriendelijk personeel. Communicatie en snelheid zijn nog verbeterpuntjes.

Oplevering nieuwbouwappartement prima verlopen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Moeilijke bouwperiode, gelatenheid onder het personeel, niet betrokken bij de kopers

De bouw ging niet geheel soepel, vertragingen waarvan de bouwer de gemeente de schuld geeft en andersom. Op de dag van de oplevering nog proberen de huizen op te leveren zonder werkende CV geeft aan dat de gemeente niet de oorzaak was van de vertraging. Kopers zijn hiermee voor de gek gehouden. Tijdens de bouw werd geen duidelijkheid gegeven over prognoses van oplevering, alleen Q3 Q4 is niet voldoende als men ergens tijdelijk moet gaan wonen. Het personeel reageert gelaten over problemen en irritaties. Koper moet overal achteraan bellen voor informative/terugkoppeling

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Super vriendelijk personeel

Top bedrijf

Het bedrijf denkt met je mee, levert goede kwaliteit en handelt alle vragen snel af! Ga zo door!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Jammer van de afwerking en laconieke houding

De afwerking van de wanden en vloeren laat te wensen over. Diverse aanpassingen of opties werden van tafel geveegd als ‘dat doen we niet’ of ‘dat is niet mogelijk’. Daarnaast zijn diverse reparatie punten 3 maanden na de oplevering nog niet opgelost en zijn onderaannemers soms wel meerdere malen terug moeten komen. Bij oplevering waren er veel punten van aanmerking waar bij het merendeel ongeïnteresseerd en laconiek werd gereageerd. Het niet in orde zijn van de woning gaf ons het gevoel dat we voor het blok werden gezet, met name omdat ons dat niet vooraf was gemeld en het daardoor op veel punten afraffel werk leek te zijn. Er was geen enkele ruimte waar geen op of aanmerkingen waren en bijna al het schilderwerk was beschadigd. Op het moment van oplevering en daarna liepen er nog continue aannemers in en uit. Wel is er gebruik gemaakt van mooie en kwalitatief goede materialen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

professionele organisatie

Prima. Echter, Wij hebben een conflict gehad met de badkamerleverancier Tuyps tegels (verkeerde tegels geplaatst). Dit hebben wij uiteindelijk (via de rechtsbijstand) zelf opgelost. Jammer dat Era dit niet voor ons heeft kunnen doen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijne communicatie vooraf, slechte afhandeling achteraf

Voortraject en communicatie allemaal goed, pas na oplevering kwamen er punten aan het licht welke tot op heden nog niet goed opgelost zijn. Wij gaan er echter vanuit dat dit nog wel goed gaat komen, helaas moeten wij ERA wel constant hierop attenderen.

Nvt

Nvt

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Prima service. Communicatie en snelheid kan soms beter.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

eerste gedeelte bouw positief laatste deel onprettig.

Eerste gedeelte goed begeleid door Wilke, na de oplevering ging het niet vlot met de opleveringspunten. Sommige duurde lang, slechte communicatie en geen reactie op mijn punten.

Goede service vriendelijk personeel

Bouw op aardig. Communicatie slecht

De bouw van de woning is aardig maar de communicatie is heel slecht

Over ERA Contour B.V.

ERA Contour creëert ruimte. Samen met onze klanten bedenken en maken wij buurten en wijken. We zitten aan tafel met gemeenten, corporaties, consumenten, beleggers en andere ontwikkelaars om plekken te maken waar mensen gelukkig en veilig leven. Of het nu gaat om door ons ontwikkelde projecten of projecten voor derden: wij werken nooit alleen, samenwerken is onze kracht! Onze kernactiviteiten zijn nieuwbouw, renovatie & groot onderhoud, onderhoud & beheer en transformatie van woningen.

Over Bouwnu