altijd professioneel

Inmiddels hebben we 2 grote verbouwingen door Frank laten uitvoeren. We hebben Frank leren kennen als een betrouwbare aannemer die graag meedenkt met de wensen van zijn klanten. Als onze wensen niet passen komt hij met goede alternatieven. Frank en zijn mannen `zijn altijd netjes.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Keuken, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

goed vakmanschap, Frank is een rustige, ervaren vakman die uitstekend een project kan aansturen

de verbouwing van ons appartement is goed verlopen, afspraken zijn nagekomen en het geleverde werk - behalve de gietvloer - is van topkwaliteit. onze VvE is erg tevreden over hoe Frank en het team het werk hebben uitgevoerd, de geluidsoverlast hebben beperkt en met name hoe keurig de bouwmaterialen zijn aan- / en afgevoerd. we hebben het als wat minder ervaren dat wij niet ons voorkeur sanitair konden krijgen omdat de installateur alleen eigen materiaal wilde leveren maar deze ons niet kon showen omdat hij (nog) geen showroom had.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Deskundig, vakkundig en eerlijk advies!

Van offerte tot uitvoering is duidelijk waar je aan toe bent. Veel kennis van zaken en denkt mee om tot passende oplossingen te komen. Echte vakman!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer

Professioneel begeleid, kundige vaklui

Duidelijke en gedetailleerde offerte. Planning van de uit te voeren werken is volgens afspraak gegaan. Zeer kundige vaklui, werk ruim binnen de verwachte tijd uitgevoerd. Meevaller was wel goed weer.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Restauratie monumentaal pand
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Belachelijk veel geld voor een klein klusje!

Voor 3 TL balken in de aanbouw van de schuur ophangen moesten we 800 euro afrekenen! Belachelijk veel voor dit klusje! Voor hetzefde geld hadden we bij een ander bedrijf de nieuwe electra aan laten leggen in de nieuwe schuur! Pas dus op!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Over Bouwnu