Goede contacten gehad met als resultaat een mooie woni g

Blij met een mooi eindresultaat,

duidelijk, correct en professioneel

Ik heb tijdens de bouw geen enkel moment gedacht dat er iets niet goed zou komen of dat er aangemodderd werd. Het was professioneel en duidelijk..... ook bij de oplevering werden de dingen goed opgepakt.. nu moet ik wel zeggen dat de mv box nog steeds op de monteur wacht maar ik vertrouw erop dat dat ook nog goed komt.... over het algemeen zeer tevreden over de afwerking van douche en toilet... wel is het schilderwerk aan de buitenzijde erg matig... (dat kan ook haast niet anders bij min 5 ) maar voor de rest erg positief

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima communicatie, enige puntje is mijn opleverpunt wat m.i. te lang duurt.

Fijn bedrijf en snelle communicatie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Deskundige bouwer met klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel

Louter positieve ervaringen tijdens en na de bouw van ons appartement. Zeer billijke meerprijzen en ook erg prettig dat aanpassingen veelal mogelijk waren. Tevens complimenten voor de kopersbegeleiding. Ik ben zeer tevreden over het hele traject van bouw, oplevering en nazorg.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Vriendelijke mensen, assertiviteit mbt vergunningen had beter gekund.

Ik blijf van mening dat het erg zonde is geweest van een ieder zijn energie dat van Wijnen niet de moeite heeft gedaan om GOED uit te zoeken of ons raam wel of niet verplaatst kon worden. Uiteindelijk zijn wij zelf naar de Gemeente gegaan en bleek dit geen enkel probleem. Had een boel ergernis gescheeld als dit door van Wijnen was opgepakt. En dan vervolgens ook nog extra geld in rekening brengen voor het aanpassen van de tekening, mbt het verplaatsen van het raam. Dit had ons inziens kosteloos aangepast moeten worden, als gerenommeerd bouwbedrijf hadden zij dit voor ons moeten uitzoeken/oplossen en niet de koper zelf. Dit blijft nu toch een smet op de communicatie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Communicatie, service, personeel, wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden over het totaal plaatje van het bouwbedrijf Van Wijnen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Relatief netjes gebouwd en goede service bij problemen.

Goede service bij problemen. Goede bereikbaarheid telefonisch en per mail. Oplevering zonder grote problemen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Voldoet aan de norm, mis dat beetje extra

prima, maar er zijn wel een aantal verbeterpunten zoals communicatie, duidelijkheid, kwaliteit en betrokkenheid.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een net traject waarin je als koper goed wordt ondersteund.

Een net traject waarin je als koper goed wordt ondersteund. Snel reactie en er is veel mogelijk.

Prima!

Paar kleine punten maar daar kan mee geleefd worden.

prima gehandeld

Snelle oplevering, en goeie feedback op alle vragen gehad

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Snelle reactie via mail en een fijn, kwalitatief huis

We hebben de contacten als plezierig ervaren. Vragen werden snel beantwoord. Een paar puntjes uit de oplevering worden snel opgepakt en dezelfde week opgelost!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede snelle service en goed product

Goede ervaring gehad met van Wijnen

Redelijj

Jullie waren moeilijk te bereiken bij vragen.

Communicatie altijd vriendelijk.

Ik ben heel tevreden met hoe ik te woord ben gestaan tijdens en na de bouw.

goed bedrijf

zeer goed bedrijf

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbaar, betrokken personeel en goede oplevering!

Goede ervaringen met Van Wijnen, met name tijdens de bouw betrokken begeleiding en afspraken werden tijdig nagekomen. Minimale tot geen opleveringspunten die noemenswaardig zijn. Kleine zaken die je constateert tijdens het bewonen cq. klussen werden zeer accuraat opgevolgd en verholpen door de uitvoerder!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Badkamer, Keuken, Vloer

Prima bouwer

Weinig op of aanmerkingen. Er is goed werk geleverd

Perfect ,zeker aan te bevelen

In 1 woord waar voor je geld

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Ze hebben een net en mooi huis gebouwd. We wonen hier heerlijk

Het was hartstikke goed en een erg fijn huis. Dik tevreden!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goed bouwbedrijf met kundige mensen voor en achter de schermen

Zie hierboven

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goed bereik- en benaderbaar personeel

Voor, tijdens en na de bouwperiode een goede onderlinge verhouding tussen ons als klant en het bouwbedrijf. Fijn dat je tijdens de gehele bouwperiode vaste aanspreekpunten hebt. Dit houdt het overzichtelijk en transparant. Geen vraag was te veel en je werd altijd netjes te woord gestaan (per mail en/of telefonisch).

Wij hebben goede ervaring met Van Wijnen Harderwijk BV

Ons huis is netjes gebouwd. Communicatie verliep goed en alles is prima afgehandeld.

Goede kwaliteit bouw. Goede service

Goede ervaring, geen vergelijkingsmateriaal het is onze eerste nieuwbouwwoning. Is ons goed bevallen.

Goed en betrouwbare firma

Over Van Wijnen Harderwijk BV

Bij Van Wijnen werken bouwers en ontwikkelaars, allemaal doeners. Dat heeft ons gemaakt tot één van de grotere bouw- en projectontwikkelings-ondernemingen van Nederland. Nieuwbouw, verbouw, onderhoud en beheer, dat zijn onze kernactiviteiten. Die voeren we uit voor alle gebouwen die maar denkbaar zijn: van woningen, scholen en zorgcomplexen tot winkelcentra en sport- en recreatieaccommodaties. Vaak zijn we al betrokken bij plan-ontwikkelingen of nemen daartoe zelf het initiatief. Alle 24 Van Wijnen-ondernemingen werken zo. Prettig voor opdrachtgevers: Van Wijnen is altijd in de buurt. Ontwikkelen en bouwen. Dat is Van Wijnen.

Over Bouwnu