Zeer tevreden fijne communicatie

Goed bedrijf met fijne mensen

Goed bedrijf met fijne mensen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Qua oplossingen en communicatie prima ervaring

Matig

Zie alle aandachtspunten in de survey. Communicatie is belabberd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Over het geheel genomen prettig

Niet echt ontevreden. Zoals gezegd elk bedrijf heeft plus en min punten. Personeel is heel geduldig en zeer vriendelijk. Wat op zich al fijn communiceren is. Bepaalde bedrijven die door Litho’s zijn ingehuurd kunnen wat ons betreft vervangen worden( schilderwerk en voor sanitair Arvero)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Prima bouwbedrijf waarbij soms de communicatie nog verbeterd kan worden

Het gehele proces van aankoop tot bouw is prima verlopen. En Lithos heeft ons prima op de hoogte gehouden met de geleverde nieuwsbrieven. Puntje wat nog verbeterd kan worden is soms de communicatie in de portal want daar werden soms antwoorden gegeven die totaal niet aansloten bij de gestelde vraag.

Not for international clients

Though I speak very good Dutch, they were rather disrespectful, unfriendly and made jokes when I wouldn't understand technical aspects of the project. But that's not the main issue. For me the main issue was to see how unexperienced some of the team members were. Making mistakes, not taking into account clear requests written black on white on the "extra work" request sheet, and then not admitting to their mistake. And these requests were written in proper Dutch by my Dutch wife. Anyways. It a pity. I really like the house and the neighborhood, but the whole purchase experience was awful, especially when I needed to be in contact with Lithos. It's not like we live in a time where we always have the luxury to chose who will lead the project of our house... but if you can... stay away from Lithos.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer kundige en mooie woning opgeleverd

Wij hebben een prachtige woning opgeleverd gekregen dankzij lithos. Alles is zeer netjes afgewerkt in het bijzonder de afwerking van de muren. Erg netjes gedaan. Zeer blij met onze woning.

Prima geregeld allemaal

Prima geregeld allemaal

Betrouwbare, zorgvuldige bouwonderneming

Lithos heeft aan onze verwachtingen voldaan. We werden o.a. middels nieuwsbrieven keurig op de hoogte gehouden. Alles verliep volgens schema. Afspraken werden nagekomen. Geen rommeltje op de bouw, altijd bereid om je vragen te beantwoorden. Kortom een betrouwbaar bouwbedrijf dat we iedereen kunnen aanbevelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Betrouwbaar, ze bouwen snel en netjes en communiceren prettig

Wij hebben ons altijd welkom gevoeld op de bouwplaats, de woning was tijdens de bouw altijd netjes en opgeruimd en er was een prettige communicatie met diverse betrokkenen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

We hebben een kwalitatief prachtig huis

Prettige bouwers en mooi huis.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Heeft geleverd zoals beloofd

Goede ervaring en een mooi huis opgeleverd aan het einde. Dus wij zijn tevreden!

Prima aannemer, mooie woning

Dit is de 2e woning die wij via Lithos kopen en ik zou het een volgende keer prima weer doen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede fantastische bouwonderneming.

Iedereen deed meer dan zijn werk. Waren behulpzaam, dachten mee. Bij gebreken werd adequaat op gereageerd ook na de oplevering. Wanneer je ook kwam kijken, bouwplaats was altijd netjes opgeruimd en werd altijd netjes te woord gestaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Blij dat het huis is opgeleverd.

Het proces duurde lang, was duur en soms onduidelijk. Dit ligt grotendeels aan het kopen van een nieuwbouwwoning, en was te verwachten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

gefeliciteerd met dit project.

Dank aan alle medewerkers... aan Gerrit en Mike in het bijzonder

Goede ervaring met Lithos

De communicatie is goed. Werden goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de bouw middels ‘volg mijn woning’ Opleverpunten worden opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Lang gewacht maar een goed resultaat

Prima werk geleverd!

Onze ervaring met lithos is over het algemeen goed. Prima communicatie en redelijk strak werk! Ik zou Lithos wel aanbevelen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Eerlijke en duidelijke bouw- fijn om te volgen

Wij zijn blij met onze woning, als volgens planning en we worden goed op de hoogte gehouden over de uitdagingen. De oplevering was goed, nauwelijks punten. De afwerking is erg goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nette en kwalitatief goede woning

De woning is netjes gebouwd en is kwalitatief goed. Wel zouden we willen adviseren om de communicatie in nieuwsbrieven en tussentijds nuttiger te maken, zodat we als kopers daar ook echt iets aan hebben.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw

Goede kwaliteit woningbouw

We zijn tevreden met het eindresultaat. Kwaliteit van bouw en afwerking netjes. Opleverpunten werden snel en goed afgehandeld. Communicatie over wat er echt speelt tijdens de bouwperiode had wat ons betreft meer gemogen. Dit geeft misschien wat meer begrip bij eventuele vertragingen en onduidelijkheden in het bouwproces. Verder heel tevreden over Lithos bouw, het personeel op de bouwplaats en de zeker ook de kopersbegeleider!

Met Litho’s super, met Alfred en Arvero zeer slecht

Litho’s is een fijn bedrijf , dit is te danken aan de uitvoerder en zijn team! De kopers begeleider Alfred was erg slecht alsmede Arvero…. Alfred behartigde niet ons belang maar zijn eigen belang bij en met Arvero! Litho’s bevelen we aan want het huis is super mooi en goed afgewerkt , op de keuken en badkamer na … Hier kunt u nog veel winst op behalen, en hiermee zijn wij niet de enigste van het project Veendal ……

Goede samenwerking

Netjes gewerkt, er wordt snel gereageerd op berichten e.d. Prettig dat je tijdens de bouw mag komen kijken. Buitenkant van het huis had nog beter in de verf afgeleverd kunnen worden.

Over Lithos bouw & ontwikkeling

Lithos bouw & ontwikkeling is een landelijk opererende onderneming die zich bezighoudt met de ontwikkeling en bouw van woningen, kantoren, scholen, zorginstellingen en bedrijfshuisvesting. Daarnaast legt zij zich nadrukkelijk toe op integrale gebiedsontwikkeling. Zij biedt haar opdrachtgevers oplossingen, zekerheid en maatwerk en de meerwaarde ligt in het integraal toepassen van kennis, creativiteit en realistische, betrokken aanpak.

Over Bouwnu