X

X

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Duidelijke communicatie en hoge kwaliteit

Woning is naar tevredenheid afgeleverd, voldoet aan wemsen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prachtige wijk met mooie woningen

Redelijk positief

Slechte service

Bouw is snel gereed maar de service is slecht.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Mensen op de werf doen hun best, begeleiding ruk

Je krijgt het idee dat je een pak melk koopt in de supermarkt, maar een huis lijkt mij toch wel wat anders.

Het was ok

De klant is hier niet de koper

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Tevreden met de woning. Maar de service voor, tijdens en na oplevering kan stukken beter.

Lees hierboven

Goede service en kwaliteit

Zoals aangegeven

Goed opgeleverd, weinig info

Mensen wisten waar ze het over hadden, wilden je verder helpen. Andere leveranciers waren vaak een stuk minder

Goede kwaliteit en service

Heijmans heeft zich aan alle afspraken gehouden en heeft heel netjes gewerkt. Zelfs ruim na oplevering stonden ze nog klaar voor kleine verbeteringen (stukje voeg) Erg tevreden en blij met dit mooie huis

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Garage/schuur, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Dakkapel/dakraam, Onderhoud service, Beglazing en kozijnen, Zonnepanelen/zonneboiler, Badkamer, Vloer

good

good

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Onderhoud service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goede kwaliteit huis, slechte communicatie

Goede kwaliteit, slechte communicatie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tot op dit moment voldoende

Zakelijk, niet altijd erg snel maar wel correct

Heel erg wisselend

Oplossen van oplever punten gaat niet erg soepel en of snel!

Normaal

Geen vergelijkingsmateriaal. Ik zou niet bijzonder aanbevelen maar ook niet afwijzen

Vervelend

Goede bouwers die je helemaal leegtrekken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer snelle bouwers met vriendelijk personeel

Graag meer aandacht voor tweede kopers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Voor het overgrote deel positief, communicatie kan op sommige punten klantvriendelijker

Woning is grotendeels naar tevredenheid opgeleverd. Jammer van de starre houding om, als 2e kopers, nog wijzigingen in het sanitair te kunnen aanbrengen. Dan voel je je toch niet echt 'koning' als klant. En dat is jammer. Want je koopt wel een huis van bijna 400.000. Verder is online communicatie Duidelijk, systeem werkt ook goed. Telefonisch zijn de medewerkers niet zo vriendelijk, op de bouwplaats wel.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede service en klantvriendelijke personeel

Geen negatieve ervaringen opgedaan. Alles was goed geregeld. Vragen en problemen worden snel opgepakt en opgelost.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tot nu toe, geen klachten . Ik denk wel een tevreden klant.

ik hou alleen mijn hart vast als de rest van de bouw begint want wij voelen het huis wel trillen op zijn tijd. En ik hoop dat als er dan wat gebeurt de firma Heijmans nog coulant blijft. F.C.J. Melief Krekelzoom 8 2643JZ Pijnacker

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Redelijk tijdens bouw, uitstekend bij oplevering.

Redelijk tijdens bouw, uitstekend bij oplevering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

mensen op de bouw kan je mee praten

met kopers begeleiding is slecht deze moet tussen koper en Heijmans staan als je iets wil maar doen niets voor de kopers

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Volgens mij al een aantal keer aangegeven in deze vragenlijst.. Voordelen; Snel klaar, mooie huizen Nadelen; Slecht afgewerkt en niet meedenken (weinig mogelijk)

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Zouden alleen flexibeler moeten zijn als mensen laat instappen in een bouwtraject. Doordat een huis meerdere malen terugkomt kan een laatste koper geen wensen meer doorgeven. Het meest vreemde is dat na oplevering mijn buurman (nog later in traject gestapt) geen casco badkamer meer kon krijgen (wij wel). Wij wilde vloerverwarming doorleggen op zolder, kon niet meer. Terwijl diezelfde buurman (later dan ons nog in traject) dit wel heeft kunnen laten doorleggen vanuit de bouw. Dit rijm ik niet! Vind ik overkomen als pesterij...terwijl een duur huis wordt aangekocht. Vind ik dat bij dit soort gevallen er uitzonderingen gemaakt moeten kunnen worden.

Oostmaaslaan 71 -01

3063AN ROTTERDAM