Tevreden over de meeste zaken.

Is wat het is

Net. Vraag is impliciet al beantwoord

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ik ben goed voorgelicht, heb hulp gekregen waar nodig, en ben daarom tevreden.

Ik ben goed voorgelicht, heb hulp gekregen waar nodig en ben daarom tevreden. Het werk is goed uitgevoerd en ik ben blij met mijn huis!

Mooi huis, mooi plan

Veel beslissingen in korte tijd met beperkte informatie vanuit kopers begeleiding. Meerwerk diende diende echt bij aantal leveranciers te worden ingekocht. Waarbij sommige beperkte keuze hadden en alle showroom s door heel Nederland bezocht moesten worden. Dit alles in zeer korte tijd..

zie voorgaande punten

zie voorgaande punten

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Keurige oplevering. Er had meer meegedacht mogen worden over t lichtplan. En de beschadigingen die na oplevering op de verschillende ramen pas opvielen hadden echt wel meer aandacht mogen krijgen. Die zaten op onmogelijke plekken om zelf binnen een paar weken aan te hebben gebracht. Dat vind ik erg jammer

Na oplevering prima

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging

Kon beter

Betere begeleiding verwacht, verplaatsen Aansluitingen wasmachine drogen geen optie. Dagdelen in wit ging moeizaam en uiteindelijk tegen hoge prijs.

Tevreden

geen problemen

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.

Nvt

Nvt

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi perceel met een huis naar tevredenheid waarbij een later gerealiseerde aanbouw de plus heeft ge

Zie opmerkingen elders. Volgende vraag m.b t. aanbeveling wordt bepaald door uitgangssituatie die voor de kopers verschillende kunnen zijn. Voor ons uiteindelijk een nee.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prettige communicatie en een hoge kwaliteit woning

Hendriks heeft een hele nette woning opgeleverd. Uitdagingen welke zich tijdens de bouw hebben voorgedaan zijn netjes gecommunicieerd met de klant en op een correcte manier afgehandeld. De opleverpunten zijn goed opgepakt en snel verholpen. Al met al zijn wij zeer tevreden met de complete doorloop van dit project en de opgeleverde woning.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Overige

Prima aannemer

Tijdens de bouw prima aannemer, zou ik aanraden aan vrienden en familie. Na oplevering slechte communicatie m.b.t. het oplossen van de opleverpunten. Geen duidelijke afspraken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

als de laatste afspraken worden nagekomen.ben ik tevreden

over het algemeen ben ik wel tevreden.alleen de laatste afspraken zijn nog niet afgewikkeld

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer klantonvriendelijk.

Vakkundige mensen op de bouwplaats, maar zeer onbekwaam en klantonvriendelijke medewerkers op kantoor. Vooral de kopersbegeleider en projectontwikkelaar hebben echt geen benul van hoe je klantvriendelijk kunt zijn, maar überhaupt vriendelijk is al moeilijk voor ze.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Wij hebben een zeer mooie nieuwbouwwoning gekocht.

Projectbouw is en blijft star met weinig ruimte om gedurende het traject nog wat aan te passen. Medewerkers zijn zeer vriendelijk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Tot aan de oplevering redelijk goed.

Na de oplevering leek het of customer satisfaction niet meer belangrijk was of is. We geven niet voor niets dingen aan die niet goed zijn en dan zou je verwachten dat je dan samen naar een oplossing gaat kijken. Ik verwacht niet dat er excuses worden gezocht om niets aan de aangegeven punten te hoeven doen. Verwijzen naar normen lost het probleem niet op. Die normen interesseren mij niets. Het gaat erom dat als er iets gemeld wordt, dat daar een oplossing voor wordt gevonden. en niet redenen waarom de bouwer en/of leverancier niets hoeft te doen. Want dat is wat er nu gebeurd. En zoveel punten staan er niet eens op de onze lijst. Gewoon oplossen, dat is het enige dat we vragen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Mijn ervaring is naar behoren geweest

Tijdens de bouw hebben wij ons nog al eens geïrriteerd aan de kopersbegeleiding van dit project. Wellicht had hier iemand Jeffrey moeten ondersteunen. We kregen het idee dat hij het gewoonweg te druk had. Na oplevering (op het moment dat de uitvoerder Jeroen instapte) is het voor ons een prettige ervaring geweest. Punten werden snel en vakkundig afgehandeld. Jeroen was daarnaast een uiterst vriendelijke man en bovendien dacht hij mee met onze ''probleempjes''.

Had wat beter gemogen

Je moest wel achter diverse dingen aan.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Slechte ervaring met Hendriks bouw.

Communicatie is ver te zoeken, geen terugkoppeling via de mail nav. Klachten. Veel opleverpunten, waarvan nog 1 punt na 7 maanden na de oplevering nog steeds niet opgelost is. Door tussenkomst van een deskundige van bouwfonds heeft Hendriks toegegeven dat ze een fout gemaakt hebben in de aflevering van de vloerverwarming en de tegels. Wij wachten nog op een terugkoppeling van een compensatie regeling. Het zou binnen twee weken geregeld moeten zijn volgens de deskundige. Wij zijn nu 4 weken verder, helaas nog niet opgelost.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Prettig

Goed contact !!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Communicate kan beter

Mooie bungalow

Voldoende

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Dit kan veel beter

Je wilt geen uur rijden om tegels uit te zoeken voor de badkamer. Bij een bedrijf waar je op zaterdag nauwelijks terecht kan. Nog vreemder is sanitair online uitzoeken via een website bij een bedrijf dat extreem hoge prijzen vraagt (UHUW). Het leveren van een PV installatie zonder afleesunit is ronduit slecht! Je levert hiermee een incompleet systeem. De aansluiting van de lateien is zeer slecht. Al met al zijn er veel klachten, ook van de andere bewoners. Wel een pluim voor Koen (bouwopzichter). Deze jongeman doet erg zijn best om zoveel mogelijk op te lossen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Kanaalstraat 12

5347KM OSS

Over Hendriks Bouw en Ontwikkeling

Hendriks Bouw en Ontwikkeling is een familiebedrijf waarin vijf samenwerkende disciplines zijn ondergebracht. Op een duurzame en innovatieve wijze worden advies, ontwikkeling, bouw, w- en e-installatie, onderhoud en beheer integraal aangewend om de wensen van onze klanten optimaal in te kunnen vullen.

Over Bouwnu