Erg tevreden

Goede ervaring,zijn tevreden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Comunicatie met verkoopbegeleider en uitvoerder was prima!

We hebben en heel fijn huis, tijdens de bouw is alles goed verlopen. Pluspunten zijn de communicatie met verkoopbegeleider en uitvoerder. Her was ook een nette bouw. Geen rotzooi op de bouwplaats. We wonen er nu een aantal maanden in en hadden een probleem. Alle communicatie gaat dan via de mail. Dat is erg jammer en onpersoonlijk.

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.

Prima ervaring met Hendriks

Zie bovenstaande

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Fijn bedrijf om samen mee te bouwen

Fijn bedrijf om samen mee te bouwen. Zeer vriendelijke mensen in het team van Hendriks!!!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken

Betrokken en deskundig bedrijf

Opties en meerwerkverzoeken werden goed besproken. Er werd niets opgedrongen. Ze waren goed bereikbaar voor extra vragen. Oplevering van het huis was keurig en op geplande tijdstip.

De bouw is snel gegaan.

Er komt erg veel bij kijken, bij de bouw van een nieuwbouw woning. Je moet nog veel regelen voordat je in je nieuwe woning kunt wonen.

Geweldig bouw bedrijf

De communicatie tussen koper en bouw begeleiding verliep soepel

Oké

Alles goed verlopen, goede uitvoering mede dank zij uitvoerder

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Perfecte bouwbegeleiding, oplevering en afwikkeling tot op heden!

Zie ingevulde antwoorden in vragenlijst.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn huis goed afgewerkt geen klachten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tevreden: mooie woning opgeleverd en prettig contact met de verkoopbegeleider

Wij zijn overwegend tevreden over het contact met Hendriks en de woning die is opgeleverd. Het contact met de verkoopbegeleider (Jeffrey) is bijzonder goed: deskundig, klantgericht, goed bereikbaar. Wel hadden we liever iets meer keuze mogelijkheden gehad (aangaande de indeling v/d woning) en minder strakke deadlines. Contact met de makelaar (Vd Krabben) is te omschrijven als matig: beperkte kennis/betrokkenheid en onjuiste voorlichting omtrent de erfafscheiding. Het keukenbedrijf betrokken bij de bouw (Berkers Keukencentrum) en de tegelhandel (Wijnen Tegelhandel) raad ik ten zeerste aan: veel keuze mogelijkheden, eerlijke prijs, prettige benadering, en vooral belangrijk: leveren net werk. Het sanitair bedrijf (Uw Huis, Uw Wensen) moet echt vervangen worden door een ander bedrijf. Er is geen fysieke showroom, keuze mogelijkheden zijn zeer beperkt en prijzen tot 3x hoger dan elders. Over de oplevering zijn wij over het algemeen tevreden, de woning voldoet aan de wensen, is conform de afspraken en goed gebouwd. De afwerking kon hier en daar wat netter. Afhandeling van geconstateerde gebreken verloopt over het algemeen snel en netjes. Voor enkele gebreken is het noodzakelijk om zelfstandig navraag te doen en herstel van gebreken na de 3 maanden termijn verloopt helaas minder vlot. Ondanks dat er ruimte is voor verbetering (zie boven) zou ik Hendriks zeker aanraden en zonder enige twijfel nogmaals een woning kopen van Hendriks.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn contact, medewerkers die meedenken!

Over het algemeen goed contact gehad, veel punten zijn alsnog opgelost. Medewerkers prettig aanspreekbaar en willen graag problemen oplossen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede aannemer die mooi werk oplevert

Heb goede ervaringen tijdens de bouw t/m oplevertermijn. Daarna is de afwikkeling van garantiepunten wat minder, maar volgens mij is dat bij velen het geval.

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tevreden of het huis maar ontevreden over de manier van klachten afhandelen

In de beginfase waren er nogal wat zaken die beter hadden gekund. Opeens moesten we binnen 4 weken bepalen hoe de keuken en badkamers eruit moesten zien. Erg strakke deadline die voor heel wat kopzorgen heeft gezorgd. De aanbieder van het sanitair van dit bouwproject die alleen een (onvolledige) website heeft is natuurlijk een lachertje. Je voelt je als koper niet echt serieus genomen omdat de behoefte om spullen te zien en voelen nu eenmaal een vereiste is. Keukenleverancier Berkers was wel erg naar tevredenheid, dat mag ook benoemd worden. Over het algemeen is de bouw best snel gegaan dus daar zijn we erg tevreden over. Tijdens de bouw kon alleen de zonneboiler niet geleverd worden. Hier werden we voor gecompenseerd met een normale boiler en extra zonnepaneel. Liever hadden we een zonneboiler gehad en Hendriks had hierin wat meer moeite kunnen doen in mijn ogen. Tijdens de oplevering zag alles er goed uit op een paar (kleine) punten na. Alleen het metselwerk aan onze zijgevel was erg slecht gedaan. Hierin werd in het begin geen gehoor gegeven door Hendriks. Dit was erg jammer. Nadat ik naar Woningborg ben gestapt ging Hendriks toch overstag. Het metselwerk is nu hersteld en ziet er nu prima uit. Jammer dat dit niet in een keer zo opgelost kon worden. Over het algemeen dus erg tevreden met het huis maar sommige zaken zouden makkelijker op te lossen moeten worden. Voor het geld wat je tegenwoordig betaald voor een woning verwacht je als koper wat meer service en kwaliteit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede kwaliteit en professionele uitvoerders

Gedurende de bouw onvoldoende flexibiliteit en aandacht voor de klant

Prima opgeleverd!

Prima opgeleverd!

Ruim voldoende

Vanuit de aannemer werden we correct op de hoogte gehouden en kregen we redelijk snel antwoorden op onze vragen. Het resultaat is goed.

Fijne samenwerking met Jeffery van Nuland als fijne projectleider

Samenwerking beschouw ik als prettig, alle kleine problemen die er waren zijn meteen opgelost. De communicatie met Jeffery, Peter en Mike waren erg prettig en verliepen erg leuk en ontspannen. We wonen met veel plezier in een fijn huis.

Mooie woning, prima oplevering

De woning is geworden wat wij wilden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Zeer positief

zie boven

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Nvt

Nvt

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Vloer

Goede ervaring

Met jeffrey was het prettig samenwerken, hij zet zich goed in voor het bedrijf.

goede partij

als je zelf erachter aan zit, krijg je de dingen sneller voor elkaar meewerkend/denkend zijn ze zeker

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Keuken, Zonnepanelen/zonneboiler

Kanaalstraat 12 5347KM OSS

Over Hendriks Bouw en Ontwikkeling

Hendriks Bouw en Ontwikkeling is een familiebedrijf waarin vijf samenwerkende disciplines zijn ondergebracht. Op een duurzame en innovatieve wijze worden advies, ontwikkeling, bouw, w- en e-installatie, onderhoud en beheer integraal aangewend om de wensen van onze klanten optimaal in te kunnen vullen.

Over Bouwnu