Helemaal top! Perfecte oplevering

Super snel en met hoge kwaliteit gebouwd. Het huis ziet er in 1 woord super uit, heel het team heeft er hard en met zorg aan gewerkt. En het resultaat mag er wezen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

vakkundig afgeleverd, communicatie via portaal was minder.

Zowel de kwaliteit van het product als die van het advies en de begeleiding op de bouwplaats zelf was erg goed. De communicatie via het portaal ging een stuk minder goed helaas. Veel miscommunicatie en lange wachttijden waren lastig.

Helemaal top!

Goede begeleiding, alle afspraken zijn nagekomen, en vriendelijk en meedenkend contact.

Weinig informatie en communicatie

Weinig informatie en communicatie

Professionele partij met goede communicatie

De communicatie was helder en het huis met relatief weinig restpunten opgeleverd

Professionele partij met goede communicatie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betrouwbare vakmensen. Hebben ons goed op de hoogte gehouden en werkte professioneel. Onze nieuwbouw woning is keurig opgeleverd!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ik ben erg tevreden over de uiteindelijke oplevering.

Ik ben erg tevreden over de uiteindelijke oplevering. De woning ziet er goed uit, op een paar kleine punten na. De vooroplevering ging minder soepel, vandaar een 8 ipv 9.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis, snelle bouw en duidelijke communicatie

Voor de bouw goed begeleid vanuit Hendriks. Tijdens de bouw werden wijzigingen goed aangegeven. De bouw ging ontzettend snel en weinig puntjes van verbetering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Snelle, duidelijke en goede woningbouw

De bouw van de woning verliep duidelijk en netjes. Goede communicatie zorgde voor een duidelijke en fijn proces als koper. Oplevering en voorschouw zijn goed aangepakt en alle kleine issues snel opgelost. Ik heb dit als erg fijn ervaren!

Snelle oplevering

Snelle oplevering, goede communicatie netjes afgewerkt

Prachtig startersproject

Goede begeleiding en uivoerige informatie voor starters, ook voor degenen die geen ervaring hebben met bouwprojecten/nieuwbouw. Informatie ook online toegankelijk en fijne communicatie met iedereen in het proces. Met name complimenten voor de uitvoerder tijdens de kijkdagen en de oplevering!

Goed en deskundig bouwbedrijf

Werken netjes en denken goed mee. Onze ervaring is top.

Slechte communicatie

Er is weinig communicatie vanuit Hendriks

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prima werk aan onze woning

Vriendelijk behandeld en sommige communicatie over opleverdatum was lastig vanwege COVID en slechte voorspelbaarheid van materiaal levering. Persoonlijk vond ik dit heel begrijpelijk. Uiteindelijk viel de uitloop reuze mee.

Niet flexibel. Prijzig meerwerk

Met name in beginfase bij het kiezen van meerwerk opties regelmatig “nee” te horen gekregen voor dingen die je in een woning van dit soort bedragen wel mag verwachten. Vrijwel geen communicatie over planning en oplevering. Meerwerk opties zijn in veel gevallen gewoon schandalig duur. Beter de woning iets luxer aankleden en iets meer vragen zodat je niet het gevoel hebt dat je voor elk stopcontact een rib uit je lijf is.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw kritische review. In een seriematig woningbouwproject met betoncasco woningen is het lastig om af te wijken van een standaard meer- en minderwerkpakket. We vinden het zeer vervelend dat wij u niet hebben kunnen bieden wat u verwacht had. Wat betreft de communicatie over planning en oplevering zijn wij het niet met u eens. We hebben u regelmatig op de hoogte gehouden middels bouwupdates, dronefilmpjes en kijkmomenten. Wat betreft de oplevering zijn we zo transparant (en eerlijk) mogelijk geweest. Helaas werd dit niet door iedereen gewaardeerd. Bedankt voor de feedback inzake de prijstechnische kant van het meer- en minderwerk en de woning. Uw feedback zullen wij intern bespreken.

ronduit slechte koper begeleiding

onvoldoende tot geen kennis van zaken bij koper begeleiding.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Beste Emiel, Jammer dat u ons traject niet als prettig heeft ervaren. Zou u een gespecificeerd aan kunnen geven waar de pijnpunten zitten? Wij zouden graag willen leren uit de negatieve ervaringen. Alvast bedankt!

Goed bedrijf

Hendriks denkt met de klant mee. Maar door de samenwerking met (te)veel onderaannemers, leveranciers etc. stagneert dat soms.

Slechte begeleiding

Er is weinig tot slechte begeleiding geweest vannuit hendriksen.

Uitstekende begeleiding.

De begeleiding en afstemming bij het maken van keuzes van meer- en minderwerk verliep uitstekend.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Netjes gewerkt met kwaliteit materiaal

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Tegenvallende service, terwijl het een mooie woning betreft.

Tot de oplevering wordt je weinig betrokken bij het proces en na de oplevering krijg je het idee van uit het oog uit het hart. Voor de menen is een nieuwbouwwoning toch iets speciaals, maar de pret wordt door de manier van communiceren en de service toch enigszins de kop ingedrukt.

Kan beter

Woning is mooi geworden maar het proces kan veel beter.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping, Indelingswijziging, Zonnepanelen/zonneboiler

Bouwen degelijke huizen

Professionele aannemer die netjes te werk gaat. De keuze van projectleveranciers is matig. De badkamer moesten we uitkiezen via UHUW. Deze leverancier denkt niet in het belang van de klant, daarnaast is de kennis en expertise van de medewerkers matig. Het gaat om grote aankopen, die wil je niet vanachter je scherm uitkiezen. Daarnaast zijn de gehanteerde prijzen ronduit belachelijk. De keuze van projectleverancier van de tegels en keuken zijn ook klantonvriendelijk. De projectleveranciers zitten op ruim een uur reizen. In de buurt van het project zit meerdere bedrijven die hetzelfde kunnen leveren en ook nog eens topkwaliteit montage leveren. Projectleveranciers ver weg sluiten niet aan bij het "familiebedrijf" dat Hendriks probeert uit te stralen. Daarnaast hebben jullie meerdere projecten in deze regio, dus lijkt het me een goede tip om eens op zoek te gaan naar lokale partijen. Buiten bovenstaande punten zijn we tevreden met het geleverde werk van Hendriks

Stroef

Ik moet zeggen dat onze ervaring niet helemaal is van wat wij er van verwacht hadden en daar in speelt de communicatie een groot punt.

Over Hendriks Bouw en Ontwikkeling

Hendriks Bouw en Ontwikkeling is een familiebedrijf waarin vijf samenwerkende disciplines zijn ondergebracht. Op een duurzame en innovatieve wijze worden advies, ontwikkeling, bouw, w- en e-installatie, onderhoud en beheer integraal aangewend om de wensen van onze klanten optimaal in te kunnen vullen.

Over Bouwnu