Zeer tevreden met de communicatie

Er is goed meegedacht in het proces, zowel Tijdens als na de bouw. Met grote dank aan Johan voor altijd meedenken en goed bereikbaar zijn als er hulp nodig was. Ook al zijn de opleverpunten nog niet allemaal verholpen, tot op heden zijn we heel tevreden.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Kelder
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooi huis weinig afwijkingen en goed contact op de bouw

Goed en fijn contact op de bouw met Johan de topper!! Jaap van thuis in wonen hebben we minder goede ervaringen mee. Te weinig overleg: altijd haast en dingen die niet kloppen. Maar conclusie Prachtig huis meer gezet en erg blij mee!

• Advies N.v.t.

Flexibel en meedenkend

Wij hebben erg prettige ervaringen met Henselmans tijdens de bouw van ons nieuwbouwhuis. Er kon veel, ze waren flexibel en dachten met ons mee. Zeer fijne opzichter, waar we goed mee konden schakelen. Weinig opleverpunten!

Plezierige samenwerking!

Wij hebben Henselmans als plezierige partner ervaren tijdens de bouw van ons huis. Toegankelijke voorman die ons goed op de hoogte hield en regelmatig even belde om zaken af te stemmen. Complimenten!!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vriendelijke, behulpzame en geduldige mensen en oprecht eerlijke adviezen die getuigen van kwaliteit

Voor de meeste mensen is het (laten) bouwen van een (eigen) huis iets dat ze maar een keer in hun leven doen. zo ook voor ons. en juist op die momenten heb je een partij naast je nodig die echt luistert naar je wensen, je eerlijke en oprechte adviezen geeft over verschillende mogelijkheden om zodoende te komen tot de best passende oplossingen voor onze situatie. Elk persoon binnen de organisatie denkt en ademt kwaliteit maar ook juist in deze tijd hebben ze ons gewezen op duurzaamheid, wooncomfort en (woon)gezondheid! en dat is onderscheidend tov andere bouw- en ontwikkelondernemingen! Want soms is het beter om je geld (dat je maar één keer kan uitgeven) niet te investeren in die paar m2 meer, maar juist in gezondheid, duurzaamheid en comfort van je woning en dat hoor je nergens is onze ervaring en juist bij Henselmans werd dat eerlijke verhaal ons verteld zonder dwingend te zijn maar wel om onze ogen te openen. ook wil iedereen binnen Henselmans je helpen in diverse situaties en dat heeft ons op momenten echt positief verrast. Ook het oog voor detail op elk niveau bij alle uitvoerende werknemers (van projectleiders, uitvoerders tot timmerlieden) is echt het vermelden waard want daar werd zoveel aandacht aan gegeven! kortom een hele fijne ervaring die ons rust en richting gaf in de hectische tijd van verkopen, financieren, keuzes, bouwen en verhuizen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer prettig bedrijf, met klantvriendelijke medewerkers

Wij hebben bij Henselmans ons nieuwe huis gekocht. Vanaf moment 1 voelde het goed om met dit familie bedrijf zaken te doen. En we zijn niet teleurgesteld, in tegendeel. Erg tevreden hoe het tijdens de bouw en na de oplevering wordt aangepakt. We zouden het zo weer doen. Wat wij voor verbetering vinden is de samenwerking met de tussenpartij waar wij alle opties konden bespreken, dit was een externe partij en dit is iets minder bevallen. Vooral omdat het ver weg was en je natuurlijk veel vragen hebt tijdens dit proces. Dan moest alles via telefoon en mail. Dit vond ik minder. Verder goed contact met de uitvoerder en de mensen op kantoor bij Henselman zelf dit maakte veel goed. Henselmans is een fijne partij om mee samen te werken.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Mooi-, en kwalitatief goed huis, goede communicatie en begeleiding

Henselmans heeft voor ons een heel mooi huis gebouwd. Ik heb de communicatie met iedereen heel positief ervaren. Alles was bespreekbaar en er is zeer pro-actief gewerkt en vooruitgedacht door de aannemer. Ik heb de indruk dat we telkens met veel geduld geadviseerd werden. Wij bevelen Henselmans van harte aan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Professionele begeleiding bij de realisatie van ons droomhuis

Wij hebben de bouwbegeleiding, informatievoorziening en kwaliteit van de bouw van onze woning als zeer prettig, volledig en kwalitatief goed ervaren. We hebben gedurende het traject veel vertrouwen gehad in onze contactpersonen en zijn ook altijd met aandacht en interesse geholpen en te woord gestaan. Henselmans blijkt een betrouwbare partner!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Henselmans bouwde ons huis met aandacht en vakmanschap

Vriendelijk en kundig personeel

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Top bedrijf!

Een zeer vakkundig bedrijf! Werken erg netjes en schoon. Een zeer toegankelijke Voorman. Een werk voorbereider die alles goed in de gaten houdt. Er is nog wel een en ander te verbeteren als het gaat om het “meer minder werk”. Dit is uit besteed aan een bedrijf wat elders in het land ligt (100 km). De communicatie via dit bedrijf, ons en het bouwbedrijf is niet als prettig ervaren. In mijn beleving werd er meer naar de onmogelijkheden gewezen in plaats van oplossingsgericht mee te denken. Meer minder werk is opvallend duur en staat niet in verhouding met prijs,kwaliteit, materiaal etc. Dit is als onprettig ervaren. Hierdoor ging onze euforie van de bouw van onze nieuwe woning vanaf dat moment erg tegen staan. Gedurende de bouw is dat wel weer goed gekomen om dat de bouw op zichzelf helemaal goed verliep. De bouw zelf is goed verlopen. Tijden zijn gehaald, oplevering ging soepel. Alle opleverpunten zijn netjes geregeld en afgehandeld. We zijn goed op de hoogte gehouden over de gang van zaken. Al met al kan ik dit bedrijf zeker aanraden voor anderen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Over Bouwnu