Een zeer klantvriendelijk bedrijf

De bouw van de Groene Trede is erg vlot verlopen. Als klant werden we middels nieuwsbrieven, filmpjes en open dagen echt betrokken bij de bouw en goed op de hoogte gehouden. Vragen die via de site gesteld werden werden vlot beantwoord. Wij zijn erg tevreden!

• Advies N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Goed bedrijf en klant vriendelijk

Degelijke bouw, ziet er top uit.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het is mijn eerste huis en hoorde van alle kanten dat mensen er nog nachtmerries aan hebben hoeveel er fout kan gaan. Volgens mij heb ik heel erg geluk gehad dat Henselmans hier als bouwbedrijf zat, voor mij waren er nul gebreken en altijd duidelijke informatie!

Service en vakmanschap!

Vanaf het begin van dit project in aanraking gekomen met Henselmans. Het kopersportaal en de kopers begeleider is echt ideaal. Voor vragen en advies konden we altijd terecht. En het hele traject door wordt je keurig op de hoogste gehouden. Het uiteindelijke resultaat is waanzinnig. Al met al, Henselmans levert vakmanschap en kwaliteit!

Betrouwbare bouwonderneming

Mijn ervaring met bouwer Henselmans voor ons nieuwbouw appartement is positief en ze leveren kwalitatief goed werk en komen hun afspraken na.

bouwtechnisch prima

Qua meedenken door de bouwer mag er nog wel wat gebeuren voordat ik tevreden ben over de mogelijkheid tot aanpassingen maken in de woning (ook vaak niet mogelijk tegen betaling). Wel ben ik tevreden over de kwaliteit die geleverd is.

Zorgeloos

Alles prima georganiseerd goede begeleiding dus zonder zorgen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

mooi, degelijk en goed afgewerkt gebouwd

Wij zijn tevreden met het gebouwde appartement, mooi en goed afgewerkt, op tijd opgeleverd en geen grote gebreken bij de 1. oplevering. Bij meerwerk keuze relatief beperkt en geen bijzondere wensen mogelijk. Minpunt : aankoopbegeleiding van Henselmans (externe partij, ingehuurd door Henselmans) was helaas zeer slecht.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Een goede en nette bouwer met als eind resultaat een mooie woning

Het eindresultaat ziet er netjes en verzorgt uit. Weinig opleverpunten (zowel in appartement als algemene ruimten). Nieuwe bewoners worden betrokken bij de voortgang bij de nieuwbouw. Helaas kon het niet altijd plaatsvinden in verband met de richtlijnen omtrent corona. Communicatie omtrent overdracht kan beter.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Bouwen doe je niet alleen

Mijn ervaring met Henselmans Bouw en Ontwikkeling heb ik als zeer positief ervaren. Het is een familiebedrijf waarbij het fijn is om aan te schuiven. Fijn personeel met een zeer luisterend ook en correct in het afwikkelen van vragen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Wij zelf hebben een hele goede ervaring met bouwbedrijf Henselmans, als er wat problemen waren is dat gelijk opgelost. We zijn heel blij met ons mooie nieuwe appartement. Alles is naar wens verlopen!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Bijzonder professioneel van begin tot einde.

Als koper van een appartement begeef je je in een nieuwe wereld. Dan is het des te meer vertrouwd dat je door bouwfirma Henselmans van begin tot eind met een open vizier tegemoet wordt getreden. En dat op alle gebied. Zo werden we via een speciale nieuwsbrief 'Het Paviljoen' periodiek over alle voorkomende nieuwsfeiten geïnformeerd. Verder verliepen de contacten met betrokken externe partijen qua voorbereiding uitstekend. Afsluitend nog, er was altijd sprake van een luisterend en begeleiding bij tenuitvoerlegging. Klasse bij alle betrokken personen.

betrouwbaar

Wij hebben een projectwoning aan de Dorpsweg gekocht in Callantsoog van Henselmans. Onze ervaringen zijn positief. Ze komen hun afspraken na en proberen problemen netjes op te lossen. De coördinator-werkvoorbereider is een topper. Ook de kopers begeleidster doet haar uiterste best om zaken goed te regelen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Professioneel bedrijf en levert wat er is afgesproken.

Goede begeleiding en uitvoering bij het tot stand komen van een zeer leuk Duinhof aan de Dorpsweg te Callantsoog

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bijna alles is in één keer goed verlopen, contact daarna gaat vlot.

Fijn om de bouw te kunnen volgen in de volgjewoning app. Contact met de begeleider was aan het begin zeer enthousiast. Later in het traject werd dat contact minder. Wellicht heeft dat ook met Corona te maken gehad. 99% is goed gegaan, een paar kleine dingen zijn jammer: zoals het lichtpunt in de woonkamer die op een andere plek geplaatst is dan in de tekening is aangegeven.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer nette aannemer. Denken in oplossingen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goede communicatie

Als er punten zijn wordt het snel opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Overall is alles goed gegaan, communicatie kan beter.

Henselmans Bouw heeft prima werk afgeleverd. De communicatie met de verkoopbegeleider had beter gekund. Had meer begeleiding en aktie vanuit de verkoopbegeleiding verwacht m.b.t. meerwerk opties etc.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer prettige manier van werken

Ervaren medewerkers die hun vak goed verstaan en openstaan om zaken waar nodig nog aan te passen

Je kunt beter zonder THUIS in BOUWEN met Henselmans werken

Geen toegevoegde waarde van Thuis in bouwen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goede communicatie en prachtig resultaat

We zijn over het algemeen tevreden. Met name de communicatie met en door Johan (Uitvoerder) vonden wij zeer prettig, maar ook de nieuwsbrief was een schot in de roos. We hebben achteraf wel veel zaken moeten "recht moeten maken". M.a.w. de bouwkwaliteit op hoofdlijnen was goed, maar op detailniveau hadden wij in deze prijsklasse meer verwacht.

Prettige communicatie

Mooi project geworden met diversiteit aan woningen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Perfect Steeds geïnformeerd tijdens de hele bouw

Wat er is gebouwd op de Ringelwikke, schuurwoningen in Heiloo , is echt fantastisch!! Zeer leuke stijl van huizen en perfect opgeleverd het huis!! Ook contact/informatie tijdens de bouw was helemaal super! Ik ben onwijs blij met m’n nieuwe huis!

In het algemeen goed

Ervaring met de aannemer in het algemeen matig tot goed. Met Johan uitvoerder goed contact en is zeer betrokken bij het proces. Ik ben van mening dat de vele onderaannemers niet altijd ten goede komen van het gehele bouwproject. (Afwerking) Maar gelukkig was daar altijd Johan. T.I.B. De organisatie die ons in het begin door de tunnel heeft geleidt van de afwerking en meerwerk zou ik willen adviseren meer tijd uit te trekken voor de individuele koper en gerichter mee te denken.

Ruim voldoende

Allereerst zijn wij onwijs blij met onze woning. De aanpak van Henselmans was zeer duidelijk en de communicatie ging snel en goed. Wel veel opleverpunten echter wel de terugkoppeling gekregen dat ook al deze punten nog opgepakt zullen worden.

Over Bouwnu