Goed gedaan is deze lastige tijd!

Blij dat ik er (bijna) woon, heeft lang genoeg geduurd al lag dat niet aan jullie!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Service is goed, en de werknemers van Koopmans nemen ons serieus.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Duidelijke communicatie, goede informatieverschaffing, vriendelijke/kundige medewerkers

Positieve ervaring. Zoals benoemd duidelijke communicatie, goede informatieverschaffing, vriendelijke/kundige medewerkers, snelle afhandeling van resterende opleverpunten

Kundig en vriendelijk

Goede communicatie en snel antwoord bij vragen. Oplever punten zijn snel opgelost en afgehandeld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Projectmatige bouw wat voor zich spreekt.

Kwalitatieve prettige Bouwer

Leveren kwaliteit, in overleg aanpassingen mogelijk. Prettige en duidelijke communicatie.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging

Netjes, service.

Met koopmans goede ervaring. Echter wel voor mijn gevoel kort de tijd gehad voor keuzes alles in 2 maanden beslissen. Voor min eerste woning en mijn vriendin en ik woonde apart van elkaar. We hebben 2 jaar moeten wachten op de oplevering en voor mij gevoel in paar weken alles moeten beslissen. Voor het lange wachten geen compensatie gekregen vanuit de project ontwikkelaar zelf. Koopmans is na oplevering nog steeds te benaderen voor puntjes waar je hulp bij nodig hebt.

Prima!

Fijn dat er eens in de zoveel tijd nieuwsbrieven waren. Soms zou het fijn zijn om meer foto’s te ontvangen in de tussentijd.

Prima uitgevoerd

Geen klachten. Huis netjes opgeleverd

Goede reparatie service

na verzoek worden de meeste punten aangepakt

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Heldere begeleiding van begin tot eind

Alleen de voortgang van de bouw is leuk om meer op de hoogte te worden gehouden

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uitstekend! 0 opleverpunten en goede begeleiding.

Koopmans heeft ons uitstekend geholpen met het bouwen van het huis. Alles wat wij wilden is gedaan.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Voldeed aan de norm, communicatie verliep prettig, maar flexibiliteit ontbrak

OK, maar niet bijzonder.

Tevreden

Prima ervaring

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn bedrijf om mee te werken. Goede duidelijke en snelle communicatie

Koopmans heeft ons huis goed opgeleverd. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Erg netjes dat ze ons op een issue in de badkamer wezen en het correct hebben opgelost ipv gewoon doen wat er op tekening staat. Daarnaast worden opleverpunten erg snel en naar behoren opgelost.

Prima bouwbedrijf

Prima bouwbedrijf

Koopmans levert kwaliteit

Prettige communicatie, denken mee en leveren goede kwaliteit

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Erg goede en snelle communicatie gecombineerd met net en goed werk.

Erg goede en snelle communicatie gecombineerd met net en goed werk.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Uiterst tevreden met mijn nieuwe woning!

De hele ervaring met Koopmans is uitstekend bevallen. Van het contact tot het nakomen van afspraken. Huis werd goed opgeleverd, er waren wat kleine punten die verbeterd moesten worden maar dit was in no time verholpen in goede communicatie. Ik heb niets aan te merken op de gehele ervaring.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Keuken, Badkamer

Zoals verwacht

Koopmans doet wat je mag verwachten

Een professioneel bouwbedrijf

Orde en netheid, georganiseerd, dat is wat vooral opvalt

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

We hebben een prachtige woning gekregen

Het duurde door allerlei oorzaken lang, maar het resultaat mag er zijn. Het bekend maken van de oplever datum was vrij kort van tevoren. Vanwege de drukte bij allerlei installatie- en montage bedrijfjes heb ik een beetje op de gok toch al werkzaamheden na de oplevering moeten inplannen, in de hoop dat de oplevering op tijd zou zijn.

Tevreden over eindresultaat

Het aantal kijkmomenten tijdens de bouw vonden wij te beperkt (in ons geval slechts 1x). Het aantal nog op te lossen punten tijdens de oplevering was beperkt. Het oplossen van de punten mag pro-actiever worden opgepakt door Koopmans. Maar over het eindresultaat zijn we gewoon tevreden.

Over Bouwnu