goede service, punctueel, vriendelijk en toegewijd personeel.

dit bedrijf heeft oorspronkelijk mijn keuken geleverd, na zeer goede voorlichting, waarbij ik ook een stevige bewaarmap kreeg voor allen handleidingen e.d. deze bewaar ik tot op de dag van vandaag. Een tweede positieve ervaring was toen enkele jaren later enkele kastjes en apparatuur moest worden vervangen na een kleine binnenbrand. En een paar dagen geleden heb ik via hen een nieuwe vaatwasser aangeschaft omdat de oude aan vervanging toe was. De reactie op mijn mail was prompt en de offerte tegen een erg schappelijke prijs. Men was ook heel tegemoetkomend qua afstemming van de afleverdatum en daags ervoor werd gebeld om de precieze tijd af te spreken. De monteur heeft er ca anderhalf uur over gedaan en heeft als service ook de oude magnetron eruit gehaald en afgevoerd. Dit was gratis en hij heeft ook de stroomkabel netjes beveiligd, ter wille van toekomstig gebruik. Het geleverde apparaat is is overigens tot volle tevredenheid..

• Orde en netheid

Opnieuw de vakmanschap en klantvriendelijkheid van JansenTerborg ervaren !

Na de renovatie van een badkamer in november zijn de afgelopen weken ons huis en schuur compleet buitenom in 2 kleuren geschilderd door schilder Ron, die elke dag vrolijk en vlijtig aan het werk was en tussendoor goed met vragen en opmerkingen kwam. Opnieuw een perfect resultaat door een vakman van Jansen Terborg. Wij zijn zeer tevreden want het huis is deze weken verkocht waarbij in een revieuw van onze makelaar door de kopers o.a. de uitstekende staat van onderhoud etc. speciaal werd benoemd.

• Orde en netheid

Vakmanschap en vriendelijk personeel.

Goede ervaring gehad met mensen die er verstand van hebben en het ook goed kunnen uitvoeren. Goede communicatie naar ons toe en netjes afgeleverd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige, Onderhoud service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Vakmanschap

Meedenken in oplossingen, niet in problemen. Uitstekende kwaliteit geleverd en netjes gewerkt.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken

Vakmanschap wat in goed overleg tot stand komt

Wij wilden boven onze deuren (incl. kozijnen en dorpels) vervangen hebben. Dit was echt maatwerk. Dit is vakkundig, en in goed overleg uitgevoerd. Transparante begroting, heldere afrekening.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Lastig project, uiteindelijk na meerdere akties goed opgelost

Rattenwerende strips zijn aangebracht tussen panlat en dakgoot. In eerste instantie was het gebruikte materiaal niet bestand tegen de fanatiek knagende beestjes (ondanks de belofte van de fabrikant hetgeen ik Jansen niet kan aanrekenen). De aannemer heeft daarna ander materiaal toegepast dat wel afdoende lijkt te werken (op dit moment monitoren we nog). Ik ben tevreden hoe ze dit uiteindelijk hebben opgelost.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Bedrijfsvisie (Passie) wordt ook echt omgezet in de realiteit !

Uitstekende service in voorbereiding (offerte), advies algemeen en speciaal advies bij keuze tegels. Een bijzondere pluim voor de tegelzetter. Daarnaast flexibel in uitvoering aanvullende wensen en prima nazorg wat betreft afwerkpunten. Als verbeteradvies reeds telefonisch doorgegeven: Extra attent zijn als hoofdaannemer op communicatie inzake werkzaamheden door derden. Ook een intensere interne communicatie tussen verschillende disciplines kan voor de firma een verdere toename van kwaliteit en daarmee tevens economische verbetering betekenen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Betrokken bedrijf dat mee denk.

We hebben de badkamer gekregen die we voor ogen hadden. Geen standaard project maar wel een uit de boekjes. Erg blij met het eindresultaat.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer

Vakwerk

Prima bedrijf levert goed vakwerk

Over Bouwnu