Zeer zorgvuldige communicatie en snelle dienstverlening, uiterst vakkundige vakmensen

Na de brand was ik enorm aangeslagen. Eric Blij van Koenders gaf direct het vertrouwenwekkende gevoel dat alles weer in orde zou komen. En zo is het ook precies gegaan. De kamer is zo mooi geworden! Met grote dank aan de timmermannen Tom en Tom, de stucadoor, de schilders en de installateur. En niet te vergeten aan Rob die regelde en organiseerde dat alles op rolletjes liep. Heel plezierig dat ik steeds even een appje kreeg als er iets veranderde. Ook het contact met de verzekering verliep prima. Brand is afschuwelijk, maar heel tof zoals het herstel is gegaan! Herma Slump

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Overige, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Goede service en vriendelijk.

2 dagen is schilder Clemens hier aan het werk geweest. Hij heeft goede service gegeven, erg vriendelijk en plezierig in omgang. Komt op tijd. Ben heel tevreden over zijn inzet en afgeleverd werk.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

geweldige ontzorging bij onduidelijke lekkages

Direct werd actie ondernomen. De mensen waren vriendelijk, kundig, er was overleg en uitleg, hielden zich aan afspraken. We zijn blij met het snelle ontdekken van de lekkages, het repareren en uiteindelijk herstellen. We zijn erg blij met het resultaat (badkamer). Taric, Michel, Martin.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Snel en effici├źnt

Zondagavond met het noodweer water lekkage, maandag gebeld met de verzekeringsmaatschappij en donderdag middag al een afspraak voor expertise. Michel, van Koenders heeft de schade opgenomen en zelfs een nood reparatie gedaan. Zeer vriendelijke en vakbekwame reparateur welke Koenders enorm goed vertegenwoordigd. In afwachting op het herstel ben ik enorm te spreken over de service dusver! Dank je wel Michel en dank je wel Koenders voor zover.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Onderhoud service

Slager die zijn eigen vlees keurt

Er staan hier 3 beoordelingen, waarvan 2 van eigen medewerkers. Jan Meurkes is de directeur en Richard een van de uitvoerenden. Zo kan ieder bedrijf goed scoren... Geloof hier niets van! Bij mij zijn ze geweest in opdracht van verzekeraar, heeft eindeloos geduurd voor probleem opgelost was. Beloften werden niet nagekomen, steeds weer uitstellen, verzekeraar de schuld geven e.d. Uiteindelijk wel opgelost, maar zou ze zelf geen opdracht geven.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service, behulpzame medewerkers

goede indruk van adviezen; medewerkers waarmee contact is geweest, communiceren goed; bij probleempjes met de buren is adequaat gereageerd.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Goede relatie met Jos. Fijn persoon om mee samen te werken. Een voorbeeld voor velen.

zie boven.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Keuken

Bet werk en vriendelijke werknemers

Zinnepanelen gelegd op een veilige werkwijze. Top­čĹŹ.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Over Bouwnu

Over Koenders Totaalbouw BV