Slager die zijn eigen vlees keurt

Er staan hier 3 beoordelingen, waarvan 2 van eigen medewerkers. Jan Meurkes is de directeur en Richard een van de uitvoerenden. Zo kan ieder bedrijf goed scoren... Geloof hier niets van! Bij mij zijn ze geweest in opdracht van verzekeraar, heeft eindeloos geduurd voor probleem opgelost was. Beloften werden niet nagekomen, steeds weer uitstellen, verzekeraar de schuld geven e.d. Uiteindelijk wel opgelost, maar zou ze zelf geen opdracht geven.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service, behulpzame medewerkers

goede indruk van adviezen; medewerkers waarmee contact is geweest, communiceren goed; bij probleempjes met de buren is adequaat gereageerd.

• Ging het om een (ver)bouw project? Overige

Goede relatie met Jos. Fijn persoon om mee samen te werken. Een voorbeeld voor velen.

zie boven.

• Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Indelingswijziging, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Keuken

Bet werk en vriendelijke werknemers

Zinnepanelen gelegd op een veilige werkwijze. Top👍.

• Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Ging het om een nieuwbouw project? Overig