Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Onze ervaringen zijn goed met Muller Bouw BV. Er waren nogal wat tekortkomingen bij de oplevering en daar hebben wij wel begrip voor. Wat heel prettig is dat uw medewerkers begripvol waren en hun best deden om de tekortkomingen te herstellen. Complimenten voor Jorrit Welten en Roel Ketelaars voor hun vakkennis. Met vriendelijke groet, Jan en Jolanda

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Keurig gebouwd en prima service

Ze hebben ons nieuwbouwhuis keurig afgeleverd een paar hele kleine puntjes hier en daar die binnen een week na oplevering al waren opgelost, sommige zelfs de zelfde dag al!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede communicatie, en korte lijntjes.

De bouw is naar omstandigheden goed verlopen. Het enige aandachtspunt is, in het vervolg iets meer aandacht (tijd en geld) besteden aan de afwerking van de huizen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Slechte communicatie, degelijk werk

Zeer slechte communicatie met kopersbegeleiding tussen Muller en Koper, weinig mogelijkheden om tijdens project te komen kijken of betrokkenheid richting koper. Geen reacties retour van kopersbegeleiding bij vragen, diverse keren zelfde vragen gesteld en geen reactie

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

vriendelijk, meedenkend en fijne samenwerking

Ook een compliment aan Hans de uitvoerder op de bouw

goede oplevering, nette afwerking

goede oplevering, nette afwerking, duidelijke communicatie en facturering.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Ons huis is netjes opgeleverd. Er zijn geen gekke opleverpunten gevonden. En wat er nog gedaan moest worden is snel en netjes gedaan.

Redelijk

Afspraken tbv opleverpunten matig Verkeerd e-mailadres waardoor ik geen documenten ontvang. Ondanks aangegeven nog steeds niet verholpen

Nooit meer Muller Bouw

Slecht gebouwd en slechte service. Geen intentie om punten te herstellen, bemiddeling aangevraagd via Woningborg, wordt waarschijnlijk uitspraak via Raad van Arbitrage. Jorrit Welten is een zeer onbekwame projectleider, voor Muller bouw wel waardevol omdat hij niets doet en wil doen aan gebreken geconstateerd in onze nieuwbouw woning. Oplevering met 2 wc's die gebruikerssporen hadden, en dan niet een druppeltje hier of daar. Geen oplossend vermogen, geen inlevingsvermogen. Drama bedrijf. Recensie volgt nog via google.nl en facebook. We wachten eerst even de uitspraak af en hoe (snel) jullie hiermee aan de slag gaan. Kennissen die ook soort gelijke ervaringen met MB hebben.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goed en mooi gebouwde woning

Nieuwbouwproject Van Wanrooij gebouwd door Muller. Ons vrijstaande huis geschakeld aan garage van buren, ziet er prachtig uit. Mooi gebouwd. Overleg verliep over het algemeen goed.

• Orde en netheid
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Vriendelijke medewerkers.

Alles had netter afgeleverd kunnen worden. Maar de mannen die de opleverpunten verhielpen, deden dit vakkundig en netjes. We werden/worden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de klachten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

No nonsens, goede afspraken en die worden ook nagekomen. Zeer oplossend gericht. Bereikbaarheid Inge en Liesbeth soms wat onhandig.

Klantvriendelijk, behulpzaam en deskundig

De ervaringen zijn positief. Zowel de uitvoerder, kopersbegeleidsters, medewerker welke de oplevering uitvoerde als diverse medewerkers tijdens de bouw van ons appartement waren erg prettig behulpzaam en servicegericht in hun contacten met ons.

Weinig rechtstreekse communicatie mogelijk

Helaas wat extra vertraging, waardoor 2x verhuizen noodzakelijk was met extra kosten en moeite. Communicatie via koersbegeleiding zeer goed

Soepel

Prima bouwperiode ervaren.

Netjes werkend bedrijf

Als koper zijnde hadden wij wat meer interactie tussen bedrijf en koper verwacht. Als toekomstig bewoner krijg je maar mondjesmaat informatie welke materialen / apparatuur in huis wordt gebruikt / geplaatst. Zelfs van de standaard materialen / apparatuur kan geen voorbeeld worden getoond. Je moet dus maar afwachten wat er wordt geinstalleerd en hoe het wordt afgewerkt. Hier zou mijninziens nog wel wat te verbeteren zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Net bedrijf met intern veel vakmanschap

Lastig te beoordelen aangezien Muller Bouw ingehuurd was door Van Wanrooij. Alle communicatie verliep via Van Wanrooij en dat verliep echt veel te stroef/star, teveel schakels in communicatie waardoor er ook fouten zijn ontstaan die tijdens het bouwen al waren waargenomen en doorgegeven. Ook communicatie van datum oplevering was teleurstellend. We moesten van de opzichter te horen krijgen tijdens kijkdag dat oorspronkelijke opleverdatum al niet meer van toepassing was. Medewerkers van Muller Bouw hebben prima keurig en netjes gewerkt. Echter de afwerking door de onderaannemers van Muller Bouw voor kit- en schilderwerk liet te wensen over. Advies om hier eens kritisch naar te kijken voor de toekomst.

Meedenkend en behulpzaam,

Denkt goed mee en handeld snel.

Prima, geen klachten. Communicatie met Van Wanrooij moet beter

Gotenweg 17

5342PP OSS

Over Muller Bouw BV

Muller Bouw is een kwalitatief hoogwaardig bouwbedrijf uit Oss, actief in de woningbouw, utiliteitsbouw en projectontwikkeling. Renovatie en onderhoud zijn ondergebracht in Muller Bouwservice. Het is een echt familiebedrijf, waarbinnen inmiddels de derde generatie actief is. Muller Bouw kenmerkt zich door een combinatie van Brabantse gemoedelijkheid en een professionele, zakelijke werksfeer, waarin zowel de ruim tachtig eigen werknemers als onze opdrachtgevers zich al jaren thuis voelen. Sleutelwoorden zijn dan ook degelijkheid en betrouwbaarheid. Hiermee wordt een goede basis gelegd voor het realiseren van projecten, een ‘fundament voor kwaliteit’, zoals ons motto luidt.

Over Bouwnu