Zeer prettig, professioneel aannemingsbedrijf waar je op kunt bouwen

Zorgvuldig offerteproces gehad waarna afspraken zijn nagekomen. Je merkt dat dit bedrijf al tientallen jaren bestaat en er met de diverse vaklui goede relaties bestaan (stucadoor, loodgieter). Zeer goed in staat om grote verbouwingen vakkundig te doen. Ook oog voor de verduurzaming van je woning en medewerking aan eventuele toepasselijke subsidies. Ik raad Niesing bouwbedrijf van harte aan. Vriendelijke groet, David Zuilhof

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap
  • Orde en netheid
  • Ging het om een (ver)bouw project? Dak, Indelingswijziging, Aanbouw/dakopbouw, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Vloer

Zorgvuldig, komen afspraken op tijd na, werken netjes en zijn beleefd en prettig aanwezig.

Men was vlot in staat om het werk op te komen nemen. Offerte correct, uitvoering ook. We werden op tijd gewaarschuwd welke maatregelen we moesten treffen. De logistiek was goed geregeld. Men zegt wel, “ijs en weder dienende”, maar in ons geval was dit letterlijk aan de hand, en ze waren toch nog bijna op tijd aanwezig. Wat mij vooral ook opviel was de onderlinge omgang van de werklieden. De leidinggevende, zal ik hem maar noemen, was aanspreekbaar voor de leerling die er ook bij was, en was ook dienstbaar aan hem, en aan zijn collega. Ik heb er met genoegen naar gekeken. Zo leid je mensen op in hun vak, en leert ze dezelfde hoge standaard aan te houden, omdat het jezelf ook iets geeft.

• Nakomen afspraken
  • Vakmanschap