Goed werk afgeleverd alleen het afhandelen van opleverpunten lang maar ligt meer aan onderaannemers

goede ervaring met Nikkels

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Net bedrijf en net personeel

Het bedrijf werkt netjes en gecontroleerd. Deskundig personeel dat kwalitatief een goed product neerzet.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Zeer prettig en fijn

Fijn bouwbedrijf, goede communicatie. Zeer betrokken bij elk aspect, houden veel contact met de klant tijdens de bouw.

Goed georganiseerd bouwbedrijf!

Voor ons was het leuk, omdat we dicht bij woonden, om bijna dagelijks het huis te zien groeien. Zodoende konden we zien hoe degelijk er werd gebouwd!

Vriendelijke, bekwame medewerkers

Prettig

Positief

Vakmensen!

Precies zoals je het wil. Duidelijk, vriendelijk en verstand van de dingen die ze doen!

naar wens

x

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

iedereen van het bouwbedrijf zet zich in voor een goed resultaat.

een compliment voor de terreinopzichter.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede ervaring met een net bedrijf

Het huis is naar wens gebouwd

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Alles volgens afspraak en goede kwaliteit van de woning

Wij hebben zeer goede ervaringen met Nikkels. Zowel de kopersbegeleiding als communicatie waren prettig en correct. De kwaliteit van de woning is hoog. Kleine opleverpunten werden snel en goed opgelost.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Vreselijk

Een typische bedrijf die zich schuil houd achter de kleine lettertje, die zij zelf opstellen. Een complete woonwijk heeft last van overtollig water wat niet meer de grond in kan, omdat er klei in de grond is gegooid, paden en putten die veel hoger zijn bestraat dan wenselijk is. Putten die er zijn staan hierdoor droog. Vorige bewoners van de wijk hebben er nooit last van gehad, Bouwbedrijf Nikkels komt even een wijkje uit de grond stamppen, en wij als bewoners moet maar lieslaarzen aanschaffen. Water komt in de schuren en in de woningen. Tuinen die aangelegd zijn kunnen weer opnieuw beginnen, planten dood en terassen en paden zijn verzakt. Maar bouwbedrijf Nikkels verschuilt zich achter de kleine lettertjes van "Afwatering is jullie ding". Dankjewel! Bouwbedrijf Nikkels zorg ervoor dat jullie in beginsel de boel goed aanleggen, dan zorgen wij bewoners wel voor de rest. En zorg dat alle opleverpunten ook eens worden aangepakt. Het grote geld is blijkbaar binnen, de Nikkels deur gaat dicht. R. Modderkolk

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Zeer tevreden over de kwaliteit, soms vraagtekens bij de communicatie over het bouwproces.

De kwaliteit en aandacht waarmee Nikkels onze woning heeft gebouwd is goed en daar zijn wij zeker zeer tevreden over. De communicatie in het algemeen kan wat ons betreft iets beter en meer persoonsgericht. Hierdoor wordt je als koper eerder meegenomen in het totale proces en krijg je meer gevoel bij het verloop. Wat ons is tegengevallen is het oplossen van zaken die complexer zijn.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Spannend en leuk project, goed begeleid en gebouwd door Nikkels

Enigsinds positief op een aantal punten na die de woning perfect hadden kunnen maken!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Degelijke bouw, blij met mijn huis

Positief is mijn ervaring met alle werknemers van Nikkels.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Badkamer

gewoon goed bouwbedrijf

tevreden met het eind resultaat

Tevreden

Tevreden, zelf veel moeten doen. Zoals schilderwerk van kozijnen was niet goed.

degelijke goede aannemer

prima ervaringen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Topbedrijf

Werken netjes en snel.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Prettig

Prima, met oor voor de klant.

Prima bouwbedrijf

Positief

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een mooi en energiezuinig huis voor een hele goede prijs!

We zijn erg tevreden met dit energiezuinige huis. Het ligt mooi landelijk, de wijk is aangenaam. Het huis voldoet aan onze verwachtingen. We hopen hier vele jaren woonplezier te hebben :-)

Een fijne nieuwe woning

We zijn blij met ons nieuwe huis. Dikke pluim uitvoerder Jeroen

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prachtige woning gebouwd door Nikkels!

Projectmatige bouw, echt vakmanschap!

op zich tevreden

jammer dat Filipo e.e.a nog niet heeft opgelost

Zuiderlaan 1

7391TZ TWELLO

Over Nikkels Bouwbedrijf BV

Nikkels is een veelzijdig en innovatief familiebedrijf met ongeveer 150 medewerkers. We werken voornamelijk in de regio Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Ongeveer een derde van onze mensen werkt op het kantoor in Twello. Hier vind je alle disciplines onder één dak: projectleiders, werkvoorbereiders, een eigen afdeling ontwikkeling en een afdeling renovatie en onderhoud. De overige circa 100 medewerkers zijn actief op een van onze bouwplaatsen in de regio. Samenwerken We werken met vaste onderaannemers en leveranciers. Dat doen we omdat we een hoge kwaliteit nastreven voor uw droomhuis. Voor elke discipline hebben wij een bestand van drie tot vijf vaste partijen. Dat zorgt voor een herkenbare werkwijze met onze partners. Ook onze opdrachtgevers zijn veelal vaste partijen. Onze werkwijze Wij voeren als bouwbedrijf onze projecten seriematig uit. Dat betekent dat we een vaste routing hebben tijdens de bouw, waardoor we snel en efficiënt kunnen werken. Maatschappelijk betrokken Duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn vaste onderdelen van onze bedrijfsvoering. Oog voor mens en milieu zit verweven in ons bedrijf. We kijken continu naar mogelijkheden en verbeteringen om ons werk minder (milieu)belastend te maken. Maar ook om voor u het wooncomfort te verhogen!

Over Bouwnu