mooi, compleet huis

Ik ben inmiddels de trotse eigenaar van een mooi huis wat twee maanden voor de eerder genoemde opleverdatum is opgeleverd. Het laatste stuk van de bouw duurt gevoelsmatig lang maar het zat er allemaal in en het werkte ook naar behoren. De bijhorende app was voor mij te onoverzichtelijk maar gaf voldoende informatie om op het juiste moment te kunnen handelen of verschijnen

Dik tevreden!

Dankjewel. Ga zo door.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn bedrijf om mee te werken en goede kwaliteit

Ik heb het bouwproces als prettig ervaren en ben erg tevreden over het geleverde resultaat. Er werd altijd tijd gemaakt om ons te woord te staan als we vragen hadden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

bereikbaar bedrijf

goede ervaring met de nikkels mannen

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

er zijn nog wel wat aandachtspuntjes

Er zijn na de oplevering nog wel wat aandachtpuntjes die je zo niet ziet wanneer de oplevering is alleen kan je daar geen anspraak meer op maken. de punten die onder de eerste 3 maanden vallen worden wel goed opgepakt en opgelost

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Bouwbedrijf dat goed werk levert en afspraken nakomt

Woning is goed gebouwd. Vriendelijke medewerkers. Tevreden over afwerking en nazorg van de opleveringspunten.

top bedrijf

bij oplevering werden de kleine puntjes ook meteen aan gepakt, prettig in omgang,heb je na de oplevering nog dingen -puntjes dan wordt het op gelost! Zelfs onze achterpad ivm waterprobleem hebben ze perfect op gelost samen met de ppd! top.

Prima bedrijf

Zie al het voorgaande!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

De communicatie was duidelijk en de kwaliteit is prima !

Ik ben zeer tevreden over het geleverde werk !

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Keuken, Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Prettig contact en goede oplevering

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede kwaliteit en gebouwd wat is bveloofd

Goede kwaliteit Snelle opvolgingen van wensen en vragen Prettige manier van samenwerken Klachten snel en goed verholpen

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige

Super mooie woning gebouwd

Heel erg tevreden met Nikkels. Goed bereikbaar, erg meedenkend en super strak werk. Vandaag oplevering van ons huis. Bouwkeuring via Verenging van eigen huis. ook die waren zeer te spreken over de afwerking en strakke werk. En de puntjes die er waren, worden zeer snel opgepakt en aangepast. Erg trots op de werknemers en bedrijf.

blij met nieuwe huis

mooie woning waar we heel blij mee zijn op een mooi plekkkie

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Net vakkundig bedrijf

Super netjes geholpen en heb zoveel vragen kunnen stellen als ik wou.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Een mooi plan en mooi en goed uitgevoerd.

Geweldig bedrijf, kwalitatief hoogstaande bouw, fijne medewerkers die met je meedenken en altijd bereid om je te helpen. We zijn blij met onze nieuwe woning en volgens planning klaar.

Chapeau voor Nikkels

Nikkels scoort op alle punten prima. Jammer van samenwerling met Filippo

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Duidelijke en plezierig begeleiding tijdens de gehele bouw.

Onze ervaringen tijdens het gehele nieuwbouwproces (planning, uitvoering, communicatie, inspelen op individuele wensen) zijn heel positief!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Top bedrijf, met persoonlijke benadering

Kwalitatieve bouw, goede begeleiding, vriendelijke werknemers en korte lijntjes met de uitvoerder.

Ga zo door!

Klantvriendelijkheid, goede communicatie, woning goed opgeleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Serre/overkapping

Net en vakkundig bouwbedrijf

Keurig volgens planning en hebben goed werkt geleverd.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijne woning. Prettig en net bedrijf.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging

Matig

Het is een leuk wijkje geworden, maar het is allemaal minimaal. Kleine woningen en kavels. De woningen zijn te smal en de kavels veel te klein.

Mooi huis

Nikkels heeft voor mij een mooi huis gebouwd in mijn eigen dorp. De communicatie met de verkoopbegeleidster en uitvoerder op de bouw verliep erg prettig. De vakmanschap van de schilder liet te wensen over.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Over het gehele plaatje ruim voldoende

In voortraject naar bouw toe verliep alles goed, tijdens de oplevering waren er veel zaken niet goed. Uiteindelijk is het op de meeste punten goedgevonden, alleen nog lekkage in slaapkamer en verwarming werkt niet optimaal

Zuiderlaan 1 7391TZ TWELLO

Over Nikkels Bouwbedrijf BV

Nikkels is een veelzijdig en innovatief familiebedrijf met ongeveer 150 medewerkers. We werken voornamelijk in de regio Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Ongeveer een derde van onze mensen werkt op het kantoor in Twello. Hier vind je alle disciplines onder één dak: projectleiders, werkvoorbereiders, een eigen afdeling ontwikkeling en een afdeling renovatie en onderhoud. De overige circa 100 medewerkers zijn actief op een van onze bouwplaatsen in de regio. Samenwerken We werken met vaste onderaannemers en leveranciers. Dat doen we omdat we een hoge kwaliteit nastreven voor uw droomhuis. Voor elke discipline hebben wij een bestand van drie tot vijf vaste partijen. Dat zorgt voor een herkenbare werkwijze met onze partners. Ook onze opdrachtgevers zijn veelal vaste partijen. Onze werkwijze Wij voeren als bouwbedrijf onze projecten seriematig uit. Dat betekent dat we een vaste routing hebben tijdens de bouw, waardoor we snel en efficiënt kunnen werken. Maatschappelijk betrokken Duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn vaste onderdelen van onze bedrijfsvoering. Oog voor mens en milieu zit verweven in ons bedrijf. We kijken continu naar mogelijkheden en verbeteringen om ons werk minder (milieu)belastend te maken. Maar ook om voor u het wooncomfort te verhogen!

Over Bouwnu