nee

nee

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.

afbouw huis is afgeraffeld

weinig ruimte voor eigen inbreng of wensen, bouw

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Blij met mijn nieuwe appartement

Helaas zat corona ertussen waardoor minder kijkmomenten en face to face momenten er waren wat ik jammer vond.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Keuken
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

• Nakomen afspraken N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Orde en netheid N.v.t.

Super tevreden!

Goede ervaring en duidelijke uitleg.

Begrijpelijk goed

Mijn ervaring met nikkels is goed

Mooi complex

Ze hebben hard gewerkt om het (bijna) helemaal naar ons zin te maken.

Fijne woning

Wonen er nu ruim drie maanden en zijn zeer tevreden. Altijd wat kleine puntjes maar dat mag de pret niet drukken. Vooral Johanna en Maarten, bedankt voor fijne begeleiding, makkelijke communicatie en mooi geleverd werk.

Goede aannemer, betrouwbaar

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Zeer tevreden over het uitgevoerde werk en de communicatie tijdens de bouw

De communicatie met Nikkels heb ik als zeer prettig ervaren. Altijd werd er uitgebreid de tijd voor genomen om mijn vragen te beantwoorden. De medewerkers hebben ook veel ervaring, dat blijkt ook uit het uitgevoerde werk. Tijdens de oplevering werd dit ook benoemd door Vereniging Eigen Huis.

Betrouwbaar en vakkundig

Al beantwoord met vorige vragen. De vragenlijst vraagt overdreven veel. De opmerking “ Dit veld is verplicht” is irritant. Wie verplicht mij?

zeer goede ervaringen met Nikkels

Helaas zijn de ervaringen met Filippo of Qoqon bedroevend slecht

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

We zijn blij met onze nieuwe woning

We wonen met heel veel plezier in onze nieuwe woning.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Dramatisch bouwbedrijf dat je niet op de hoogte houdt en na oplevering je laat stikken.

Mijn ervaring met Nikkels is dat ik niet word geholpen. Bij Nikkels ben je geen klant, maar ben je iemand die de rekening betaald. Zodra je dit gedaan hebt hoor je er niks meer van en moet je zelf overal achteraan. Een grote afrader.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Blij met onze nieuwe woning!

Nikkels heeft onze nieuwe woning op tijd en naar al onze wensen opgeleverd, met (zeer) weinig opleverpunten! De communicatie voor, tijdens en na de bouw was duidelijk. Het programma HomeDNA maakte het makkelijk om contact te hebben met de kopersbegeleider en om alle documenten en informatie terug te vinden en servicemeldingen te doen.

Doen wat ze (kunnen) beloven

Nikkels heeft ons huis meer dan behoorlijk gebouwd en opgeleverd, dus over Nikkels niets dan lof. Herstellen aandachtspunten waar ze invloed op hadden ging snel en goed. Communicatie tijdens het bouwproces was naar behoren, ondanks Corona tijd toch het gevoel gekregen dat er persoonlijke aandacht naar de koper uit gaat. Het enige punt van kritiek is de toeleveranciers waarmee zaken gedaan worden in dit geval de keukenleverancier.

Prima ervaring met Nikkels

De bouw van een nieuwbouwwoning is een heel proces. Ondanks dat onze woning projectbouw betrof is er genoeg om over na te denken en waarover je keuzes kunt maken. We hebben een goede ervaring met de bouwlieden en uitvoerder(s). De opleverpunten zijn spoedig verholpen. De communicatie via het online dossier houdt het allemaal overzichtelijk. En ook het telefonisch contact met de koopbegeleider was prima. We zijn blij met onze nieuwe woning!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Kwalitatief werk door een professionele organisatie

Kwalitatief werk op basis van een professioneel werkwijze waarin afspraken goed werden vastgelegd (en nagekomen) en waarbij de communicatie digitaal was ingericht. Met als enig nadeel dat daarbij individueel belang van de koper wel eens onder druk kwam te staan.

prima product

slecht mondeling overleg

het contact tijdens de bouw was zeer slecht er is ook slecht aandacht voor als je in een rolstoel komt te zitten het zijn levens bestendige woningen zolang je niets mankeert

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Betere communicatie tussen verschillende bedrijven verbeteren

In de bouw periode goed. Daarna minder. We passen de beoordeling iets aan maar we zouden worden. Deze week gebeld zijn voor de keuken voor het laatste ontbrekende plint en deur beveiligers is niet gebeurt wel een mail er over gehad dat er contact zou worden opgenomen dus weer niet de afspraak nagekomen. Voor onze kranen in de badkamer waar we nu haast 4 maanden op wachten geld het zelde als bij de keuken de installateur laat niks van zich horen .en de mensen van nikkels zeggen dat ze er zouden moeten zijn.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Keuken, Badkamer

Deskundig en hulpvaardig

De bouw van onze woning is goed verlopen. Bij vragen is Nikkels goed bereikbaar en men is bereid om tijd te nemen en denkt mee. Foutjes tijdens de bouw zijn zonder discussie goed verholpen. Het enige echte minpunt vind ik de keukenleverancier die door Nikkels wordt aangeraden.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Een mooie ervaring met een bitter randje.

Een simpel ding kan je ervaring behoorlijk verpesten en daardoor 3 sterren.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

deskundig, goede kwaliteit

Goede kwalititeit en betrokken, goed personeel. Veel opties mogelijk. Ze beheersen het bouwproces goed.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi product, maar tijdens proces bouwen geen warm gevoel gekregen

Bedrijfsvoering strak geregeld. Productiebouw tegen prijzen individuele bouw.

Over Nikkels Bouwbedrijf BV

Nikkels is een veelzijdig en innovatief familiebedrijf met ongeveer 150 medewerkers. We werken voornamelijk in de regio Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Ongeveer een derde van onze mensen werkt op het kantoor in Twello. Hier vind je alle disciplines onder één dak: projectleiders, werkvoorbereiders, een eigen afdeling ontwikkeling en een afdeling renovatie en onderhoud. De overige circa 100 medewerkers zijn actief op een van onze bouwplaatsen in de regio. Samenwerken We werken met vaste onderaannemers en leveranciers. Dat doen we omdat we een hoge kwaliteit nastreven voor uw droomhuis. Voor elke discipline hebben wij een bestand van drie tot vijf vaste partijen. Dat zorgt voor een herkenbare werkwijze met onze partners. Ook onze opdrachtgevers zijn veelal vaste partijen. Onze werkwijze Wij voeren als bouwbedrijf onze projecten seriematig uit. Dat betekent dat we een vaste routing hebben tijdens de bouw, waardoor we snel en efficiënt kunnen werken. Maatschappelijk betrokken Duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn vaste onderdelen van onze bedrijfsvoering. Oog voor mens en milieu zit verweven in ons bedrijf. We kijken continu naar mogelijkheden en verbeteringen om ons werk minder (milieu)belastend te maken. Maar ook om voor u het wooncomfort te verhogen!

Over Bouwnu