Alleen een cijfer 10 telt

Verder geen zin meer in enquête! Geef mij maar een tegoedbon i.p.v. deze mailtjes

Voldoende

Uiteindelijk voldoende

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Nikkels levert enorm goede kwaliteit

De kwaliteit is boven verwachting goed. Daarnaast komen ze hun gemaakte afspraken na en communiceren tijdig over de voortgang.

Tevreden

Over het algemeen gewoon behoorlijk tevreden. Had wat vergelijkingsmateriaal van andere aannemers bij nieuwbouwprojecten en ik denk dat Nikkels het goed heeft gedaan. Minder tevreden over de warmtepomp en het vooralsnog uitblijven van een goede oplossing daarvoor. Die klachten worden wel steeds snel opgepakt. Bouwtijd ook dik in orde en het is een mooi huis geworden.

Prima!

Goede ervaring met dit bedrijf, zowel voor als tijdens en na de bouwfase. Duidelijke informatie via het kopers portaal HomeDna.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

De communicatie/voorlichting e.d. is heel goed. Echter na oplevering zijn er nogal wat slordigheden in de woning. Jammer. Met name de warmtepomp veroorzaakt bij mij en mijn medebewoners van het Frans Halserf nogal wat commotie. Ik ben van mening, als jullie constateren dat er veel problemen zijn er een rondje langs de woningen mag worden gehouden, als extra service om te vragen of alles goed en naar behoren functioneert en niet nadat er diverse klachten zijn gekomen. Kortom de nazorg mag wel wat beter.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Keuken, Badkamer

Uitstekend en deskundig bedrijf

Ben zeer tevreden over Nikkels bouwbedrijf. Deskundig en zeer correct in de omgang

Top bedrijf

Prima bouwbedrijf met klantvriendelijke, betrokken en meedenkende medewerkers.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Goede communicatie met medewerkers, zowel op kantoor als op de bouwplaats.

Bij het kopen van een nieuwbouw woning kwam er meer bij kijken als wij hadden gedacht. Het was met name alle opties die er nog bij kwamen en de kosten die daar aan vast zaten.

Een top bedrijf!

Heel goed geïnformeerd, zowel in het voortraject als tijdens de bouw van de woning. Blij met het prachtige eindresultaat.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

100% tevreden over Nikkels.

Voor, tijdens en na de bouw naar volle tevredenheid geholpen. Woning netjes en conform verwachting opgeleverd.

Prima!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Mooi huis, afwerking kan beter

Prima huis

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Top bedrijf die waarmaakt wat ze beloven

Zeer tevreden, aandachtspunten worden adequaat opgepakt. Zeer klantvriendelijk en je weet waar je aan toe bent, nee is ook een antwoord (helaas :-)) ). Kortom zeer tevreden en enorm blij met het resultaat levert heel veel woon plezier op.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Prettige bouwer die zijn afspraken nakomt

Betrouwbare en bereikbaarheid transparant

Nikkels heeft bewezen dat ze klantgericht en klant vriendelijk zijn. Goede online ondersteuning, toegankelijkheid platform voor vragen prima ingericht. Klantmanager heeft ons meer dan prima begeleid dat geld ook voor de uitvoerder op de bouwplaats. Bouw conform planning opgeleverd en klantgericht mee gedacht toen info toepassingen niet tijdig leken te worden opgeleverd. Prima bouw bedrijf waar ik ook reclame voor zou maken richting kennissen en vrienden. De kwaliteit van de bouw is hoogwaardig neemt weinig rustpunten opgeleverd. Puntje van aandacht is dat opvallende gebreken hadden m.i sneller opgelost kunnen worden.

Matige ervaring

De mannen van de bouw zijn goede gasten, maar van de kopersbegeleiding hoef je niet veel te verwachten.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Nikkels is betrouwbaar, toegankelijk en vriendelijk

Zie mijn opmerkingen hierboven.

Ruim voldoende

Prettig. Op aantal punten wat beter advies oa extra toilet, aantal zonnepanelen

Op wat punten na prima

Wij miste het contact tijdens het bouwproces. Vooral voor starters die een nieuwbouw woning kopen, komt er veel op je af. Wij wisten lang niet wat alles betekende bij het kiezen van opties en hebben hier ook geen begeleiding voor gehad. Zou makkelijk opgelost hebben kunnen worden met een videocall om deze zaken tijdens de corona, te bespreken. Na oplevering hebben wij zaken aangemeld die moesten worden opgelost. Sommige werden meteen opgelost, maar helaas sommige grote zaken ook niet, en zo zaten wij bijvoorbeeld met extra hoge kosten bij de vloerspecialist door veel scheuren in de betonvloer. Dat werd een welles nietes verhaal en uiteindelijk werden wij hier de dupe van! Vanaf de dag van oplevering en nu 3 maanden verder, zijn alle tuinen verzopen in het grondwater. Dit zakt niet weg en is een grote modderpool! Ook de filtratiekratten die geïnstalleerd zijn kunnen dit grondwater niet aan. Een tuin aanleggen is niet verstandig want alles zakt meteen in. Bij sommige tuinen staat het grondwater zo hoog dat het de schuur in komt. Met deze klachten doet Nikkels niks. Terwijl zij wel van dit probleem af wisten, hebben ze niemand hiervan op de hoogte gesteld.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Het blijft mensenwerk dus er gaan dingen fout maar die worden snel opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Ik kijk terug naar een stressvolle tijd

Het was helaas totaal niet leuk, spannend en fijn.

degelijke bouw

Prima toekomst vaste woning voor een goede prijs.

...................

...............

deugdelijk net nieuwbouw huis

Nikkels bouwt nette huizen van goede kwaliteit. Wij hebben de indruk dat er niet bespaard is op de kwaliteit van gebruikte materialen. Onze indruk is dat zij tijdens de bouw vlot maar ook rustig en met aandacht gewerkt hebben. Communicatie was tijdens alle fases (bouw, oplevering, nazorg) zeer vlot en professioneel.

Over Nikkels Bouwbedrijf BV

Nikkels is een veelzijdig en innovatief familiebedrijf met ongeveer 150 medewerkers. We werken voornamelijk in de regio Stedendriehoek, Apeldoorn, Deventer en Zutphen. Ongeveer een derde van onze mensen werkt op het kantoor in Twello. Hier vind je alle disciplines onder één dak: projectleiders, werkvoorbereiders, een eigen afdeling ontwikkeling en een afdeling renovatie en onderhoud. De overige circa 100 medewerkers zijn actief op een van onze bouwplaatsen in de regio. Samenwerken We werken met vaste onderaannemers en leveranciers. Dat doen we omdat we een hoge kwaliteit nastreven voor uw droomhuis. Voor elke discipline hebben wij een bestand van drie tot vijf vaste partijen. Dat zorgt voor een herkenbare werkwijze met onze partners. Ook onze opdrachtgevers zijn veelal vaste partijen. Onze werkwijze Wij voeren als bouwbedrijf onze projecten seriematig uit. Dat betekent dat we een vaste routing hebben tijdens de bouw, waardoor we snel en efficiënt kunnen werken. Maatschappelijk betrokken Duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn vaste onderdelen van onze bedrijfsvoering. Oog voor mens en milieu zit verweven in ons bedrijf. We kijken continu naar mogelijkheden en verbeteringen om ons werk minder (milieu)belastend te maken. Maar ook om voor u het wooncomfort te verhogen!

Over Bouwnu